Re: mijn leven als nieuwe mac gebruiker.
Straf ... heel straf! ... en dat geklooi ligt allemaal aan Apple? Ik denk het niet! Je kan Apple moeilijk de schuld geven van het feit dat jij je niet goed hebt voorgelicht, want dan had je geweten dat niet voor alle hardware, drivers voor Apple bestaan. Voor dit euvel moet je met de vinger wijzen naar de fabrikanten van die randapparatuur, niet naar Apple. Idem dito wat support betreft, voor het gebrek aan Mac-ondersteuning moet je de schuld geheel bij de verkopers / dienstverleners leggen.
Verder:
- Ik werk al sinds mensheugenis met Office for Mac, dus ook Entourage (ik gebruik "Mail" niet). Tot dusver zonder problemen.
- Via Airport moet je PC en Mac's probleemloos een printer kunnen laten delen ... behalve wanneer het een drie-in-één printer is (print/scan/copie).
- Wat bugs en andere ongemakkjes bij bepaalde software betreft ... weer hetzelfde zeker?
- Hardware die stuk gaat is zeer jammer maar dat kan je met alles overkomen.
Ik stel me hard de vraag waarom je eigenlijk op Mac zijt overgestapt? Afgaande op de klachten die je hier aanhaalt, heb ik het vermoeden dat het impulsaankoop is geweest ... met te weinig voorkennis. Ik denk ook dat je té veel in je PC-gewoonten bent "blijven hangen", je bent er niet in geslaagd om met een schone lei te beginnen.
Volgende keer toch maar weer gewoon maar een PC kopen?
.
Oorspronkelijk geplaatst door iO
Bekijk bericht
Verder:
- Ik werk al sinds mensheugenis met Office for Mac, dus ook Entourage (ik gebruik "Mail" niet). Tot dusver zonder problemen.
- Via Airport moet je PC en Mac's probleemloos een printer kunnen laten delen ... behalve wanneer het een drie-in-één printer is (print/scan/copie).
- Wat bugs en andere ongemakkjes bij bepaalde software betreft ... weer hetzelfde zeker?
- Hardware die stuk gaat is zeer jammer maar dat kan je met alles overkomen.
Ik stel me hard de vraag waarom je eigenlijk op Mac zijt overgestapt? Afgaande op de klachten die je hier aanhaalt, heb ik het vermoeden dat het impulsaankoop is geweest ... met te weinig voorkennis. Ik denk ook dat je té veel in je PC-gewoonten bent "blijven hangen", je bent er niet in geslaagd om met een schone lei te beginnen.
Volgende keer toch maar weer gewoon maar een PC kopen?
.
Comment