Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bart Peeters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bart Peeters

    Heeft iemand gisteren het optreden gezien van Bart Peeters op één?
    Ben namelijk op zoek naar het (instrumentaal) liedje dat Bart Peeters
    halfweg de voorstelling speelde (ging dan zelf op de balustrade gaan trommelen).
    Is volgens mij een bestaand liedje uit de jaren 60-70 (eletronische versie ken ik nog van vroeger, maar geen titel).
    Al eens gekeken naar de website van den Bart, maar dvd van het optreden
    maakt daar nergens melding van.
    Zit nu al heel de dag met de liedje in mijn hoofd.
    www.digitalclickx.com

  • #2
    Re: Bart Peeters

    Ik heb een deeltje van het optreden gezien op TV, en ik denk dat je "Popcorn" van de groep Hot Butter bedoelt.

    Hopelijk ben ik juist.
    Flickr! :: Blog
    Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

    Comment


    • #3
      Re: Bart Peeters

      :g :g :g :g :g
      www.digitalclickx.com

      Comment


      • #4
        Re: Bart Peeters

        het nummer heet "popcorn". verder weet ik er niet meer van.

        Grtn.
        Canon 20D, EF17-40L f/4, EF24-105L f/4, EF100-400L f/4, EF50 f/1.4 ...

        Comment


        • #5
          Re: Bart Peeters

          De versie van hot butter staat op de Donna's Dansfolie 70-71-72 CD
          www.Klikkerdeklik.be
          Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

          Comment


          • #6
            Re: Bart Peeters

            Oorspronkelijk geplaatst door Sunbeer Bekijk bericht
            Ik heb een deeltje van het optreden gezien op TV, en ik denk dat je "Popcorn" van de groep Hot Butter bedoelt.

            Hopelijk ben ik juist.
            Je bent juist, hier het bewijs

            Nummer AAA is eveneens instrumentaal, maar dat was op het einde

            Heb z'n live show gezien in de Roma - Het was een (zoals ze dat in's stad zeggen) "bangelijke" avond, die man kan een zaal echt entertainen en zijn energie lijkt wel onuitputtelijk

            Jammer dat zijn concertreeks uitverkocht is, kan het iedereen aanbevelen.

            Comment


            • #7
              Re: Bart Peeters

              Het is inderdaad een ambiancemaker, die Bart Peeters. Ik heb hem bezig gezien op Boombalfestival in Lovendegem deze zomer.
              Hij vroeg zelfs of er mensen uit het publiek lepels bijhadden om komen mee te spelen op het podium. En ja hoor, iets later stond er een gast samen met Bart een showke op te voeren met lepels

              Comment


              • #8
                Re: Bart Peeters

                Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht

                Heb z'n live show gezien in de Roma - Het was een (zoals ze dat in's stad zeggen) "bangelijke" avond, die man kan een zaal echt entertainen en zijn energie lijkt wel onuitputtelijk
                was idd een zalige avond. En op een podium met gitaar (of stokjes, of lepels) is hij echt op zijn best.

                Wel frappant om te zien hoe de 'spontane' momenten eigenlijk ingestudeerde nummertjes blijken te zijn... Maar dat doet niks van de pret af...

                Comment

                Working...
                X