Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zelfportret Challenge

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    kan me je wel voorstellen met een kort koppie hoor, lijkt me ook mooi.
    grt,bouk.
    het valt in mijn ogen serieus tegen....hahaha...maja, is omdat ik niet gewend ben van kort haar te hebben. Ook al zegt iedereen rondom me dat het wel leuk is...kzal binnenkort es een foto posten, kmoet eerst een "goede" proberen maken...

    grtz
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

    Comment


    • Re: Zelfportret Challenge

      Gemaakt door Nikon3 die ook hier op het forum post. Samen waren we foto's aan het trekken op de basket in Oostkamp voor de eerste ploeg. Later mailde hij me dat hij een foto had genomen van me. Leuk, zo sta ik er ook eens op. Hierbij zet ik heb hier online, hebben jullie dan een idee wie achter de naam zit. Groetjes.

      Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

      Comment


      • Re: Zelfportret Challenge

        Een zelfportret van onder de zeespiegel, mijn verbaasde buddy op de achtergrond vroeg zich toen af wat ik nu weer aan't proberen was
        Ik hou mij hoofdzakelijk bezig met onderwatefotografie, maar ga in de toekomst eens proberen vantijds eens iets moois van bovenwater op het forum te posten...



        GreetZzz...
        Patrick

        Comment


        • Re: Zelfportret Challenge

          Oorspronkelijk geplaatst door Zzooom Bekijk bericht
          Een zelfportret van onder de zeespiegel, mijn verbaasde buddy op de achtergrond vroeg zich toen af wat ik nu weer aan't proberen was
          Ik hou mij hoofdzakelijk bezig met onderwatefotografie, maar ga in de toekomst eens proberen vantijds eens iets moois van bovenwater op het forum te posten...
          GreetZzz...
          Patrick

          Jawadde, da's nog maar ne keer nen entree, direct in den Hof (en verdient volgens mij). Proberen vantijds iets moois te plaatsen van bovenwater...doe maar gerust! Maar aan dat haaitje te zien mag het ook van onderwater.
          Last edited by Erven; 30 december 2009, 09:32.
          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

          Comment


          • Re: Zelfportret Challenge

            @Kvp : bent u familie van Henry Rollins ?

            VVM is wel een mooie vrouw, toont ook jonger dan 29.
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • Re: Zelfportret Challenge

              er moet toch iemand de spits afbijten in het nieuwe jaar.

              Aan zelfportretten doe ik niet, krijg regelmatig klachten dat ik nooit zelf op de foto sta, dus af en toe pakken ze mijn camera af.
              Ik ben dus Katrien, 31 jaar en samenwonend.
              Vermits ik al 14 jaar gezegend ben van een chronische ziekte (fibromyalgie) kan ik veel minder met fotografie bezig zijn dan ik zou willen en oefen ik ook geen beroep uit. Photoshoppen staat wel op het lijstje, op reis gaan sla ik ook niet af, hond en metekindje zijn ook goeie bezigheidstherapie. Verder ben ik in de zomer vaak op triatlons te vinden als supporter van vriend en broer, met fototoestel natuurlijk.



              met mijn metekindje

              Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

              Comment


              • Re: Zelfportret Challenge

                Geen artistieke foto van mezelf, maar nu weten jullie ook hoe ik eruit zie.

                Als ik me niet vergis, is hij 2 jaar terug genomen op een feestje in de wc's of zo, vandaar de voze achtergrond.

                Dus nu weten jullie ook hoe ik eruitzie, als je mij op een concert of hondenshow ziet.

                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                Comment


                • Re: Zelfportret Challenge

                  Nog een recente:
                  Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                  Comment


                  • Re: Zelfportret Challenge

                    Zal ook nog efke's een update zetten :

                    1 vanachter het veiligheidsglas





                    en nog 1'tje in de spiegel


                    Comment


                    • Re: Zelfportret Challenge

                      Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                      Comment


                      • Re: Zelfportret Challenge

                        Allez ik zal mezelf dan ook maar eens kenbaar maken... (en tegelijk even een allereerste test met meerdere belichtingen... )
                        Last edited by Photoclix; 15 januari 2010, 21:02.
                        Mvg,David
                        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                        Comment


                        • Re: Zelfportret Challenge

                          Me, myself and I. In het bos.

                          peter


                          www.peterlaurent.be

                          Comment


                          • Re: Zelfportret Challenge

                            ik heb het ook eens geprobeerd....





                            grts,
                            steyn
                            ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....

                            www.festeyn.be

                            Comment


                            • Re: Zelfportret Challenge

                              Prachtig Steyn.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Zelfportret Challenge

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                Prachtig Steyn.
                                grt,bouk.
                                Kan het niet anders zeggen.
                                Mvg,David
                                [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                                Comment

                                Working...
                                X