Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zelfportret Challenge

    Ik heb de foto niet gezien en wil daarover dus ook niet echt discusiëren of zo, maar misschien kan dezelfde foto gemaakt worden met statief en afstandsbediening? Misschien zijn de andere foto's (van anderen in dit topic) gemaakt met statief en afstandsbediening?

    Comment


    • Re: Zelfportret Challenge

      Ter verduidelijking van de commentaren op de foto's van demeyereg even deze korte bijkomende informatie.

      demeyereg paste zijn oorspronkelijke tekst aan en plaatste zijn foto's terug na onderling overleg, gezien nu het misverstand, dat de foto's genomen waren door zijn vriend nu van de baan is.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • Re: Zelfportret Challenge

        dan ik ook maar eens ...




        In de huis-studio gemaakt van onze vereniging :

        Arfoc vzw, Arendonkse fotoclub en digiclub, Arendonk


        gr. J@siu !!!
        >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

        Comment


        • Re: Zelfportret Challenge

          Ik ben Anita, en een Bomma van 63 jaar.
          Een zelfportret in de spiegel....we zijn precies met velen die dat idee hadden!!!!



          vrgr Anita
          Fujifilm X-T2..........
          https://www.flickr.com/photos/ajev/

          Comment


          • Re: Zelfportret Challenge

            Oorspronkelijk geplaatst door AnitA.v Bekijk bericht
            Ik ben Anita, en een Bomma van 63 jaar.
            Een zelfportret in de spiegel....we zijn precies met velen die dat idee hadden!!!!



            vrgr Anita
            leuk en zo (goed) herkenbaar.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Zelfportret Challenge

              Deze beter herkenbaar?



              vrgr Anita
              Fujifilm X-T2..........
              https://www.flickr.com/photos/ajev/

              Comment


              • Re: Zelfportret Challenge

                Leuk topic! Niet dat ik zo'n actieve forummer ben, maar vanaf nu weten jullie ook wie er achter deze account schuilt..

                Bij gebrek aan een klare ruimte met niet-storende achtergrond, maar tegen de muur op de gang gaan zitten met de camera op het tafeltje recht tegenover mij. Deze kon er nog mee door. Volgende keer maar weer met bril want zo zie ik er eerder 16 dan 20 uit. (ach ja, misschien zie ik er dan wel 30 uit op mijn 40ste, heeft ook zo zijn voordelen..)

                Comment


                • Re: Zelfportret Challenge

                  troost, u, mijn vrouw heeft hetzelfde "probleem". Erger wordt het pas al ik er naast loop, dan denkt men dat ze met haar vader onderweg is (en ons zoontje is dan haar klein broertje)
                  http://www.dannydemeyer.be

                  Comment


                  • Re: Zelfportret Challenge

                    Oorspronkelijk geplaatst door Laur Bekijk bericht
                    Leuk topic! Niet dat ik zo'n actieve forummer ben, maar vanaf nu weten jullie ook wie er achter deze account schuilt..

                    Bij gebrek aan een klare ruimte met niet-storende achtergrond, maar tegen de muur op de gang gaan zitten met de camera op het tafeltje recht tegenover mij. Deze kon er nog mee door. Volgende keer maar weer met bril want zo zie ik er eerder 16 dan 20 uit. (ach ja, misschien zie ik er dan wel 30 uit op mijn 40ste, heeft ook zo zijn voordelen..)

                    Aan ouderdom schatten waag ik mij niet, maar ik weet dat je van 27 november 1988 bent

                    Wat we hier zien is een prachtige jonge dame. Ik denk dat je evengoed vóór de camera past als er achter.

                    Comment


                    • Re: Zelfportret Challenge

                      Van '88? Dat zijn de beste hé .
                      about.me/stijnv

                      Comment


                      • Re: Zelfportret Challenge

                        Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
                        Ter verduidelijking van de commentaren op de foto's van demeyereg even deze korte bijkomende informatie.

                        demeyereg paste zijn oorspronkelijke tekst aan en plaatste zijn foto's terug na onderling overleg, gezien nu het misverstand, dat de foto's genomen waren door zijn vriend nu van de baan is.

                        Ik ben blij dat dit alles op een misverstand beruste. Ten slotte is deze topic gestart met de bedoeling op een plezante manier elkaar beter te leren kennen

                        grtz Tigo
                        To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                        Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                        Comment


                        • Re: Zelfportret Challenge

                          Ik heb me ook eens uitgeleefd







                          (eigenlijk ook niet zo herkenbaar he)
                          Last edited by Jook; 10 juli 2009, 01:41.
                          Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                          Comment


                          • Re: Zelfportret Challenge

                            knappe spontane reeks
                            To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                            Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                            Comment


                            • Re: Zelfportret Challenge

                              Oorspronkelijk geplaatst door Den D. Bekijk bericht
                              troost, u, mijn vrouw heeft hetzelfde "probleem". Erger wordt het pas al ik er naast loop, dan denkt men dat ze met haar vader onderweg is (en ons zoontje is dan haar klein broertje)
                              En dat moet een troost zijn? Mijn 2 jaar jongere zus wordt altijd de oudste geschat.. Ik hoop dat ze er later ook ouder uiziet..

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Aan ouderdom schatten waag ik mij niet, maar ik weet dat je van 27 november 1988 bent

                              Wat we hier zien is een prachtige jonge dame. Ik denk dat je evengoed vóór de camera past als er achter.
                              Laat mij er maar achter staan, daar voel ik mij veel meer op mijn gemak!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                              Van '88? Dat zijn de beste hé .
                              Zoiets zeg je natuurlijk alleen als je zelf een 88'er bent.

                              @ Jook: Leuke foto's! Ik heb gelijkaardige -- dacht ze niet te plaatsen wegens onvoldoende herkenbaarheid, maar aangezien hier nu toch al een normaal beeld geschetst is van mij...

                              Comment


                              • Re: Zelfportret Challenge

                                hierbij eentje van mij
                                zal er nog eentje proberen te posten
                                http://pedro-foto.skynetblogs.be/archive-week/2009-22[/IMG]

                                Last edited by zunoel; 17 juli 2009, 07:30.

                                Comment

                                Working...
                                X