Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dan zal ik maar eens weer wat beweging in de golf brengen
Ik ben dus Perry, een Nederbelg uit Hoogstraten waar ik alweer bijna een jaar woon met heel erg veel plezier. Door mijn vriendin in België terecht gekomen.
Hopelijk schrikken jullie niet van mijn zelfportret
Canon 350D ~ Canon 50mm 1:1.8 ~ Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 II USM ~ Canon 18-55mm kitlens ~ bezoek ook mijn fotoblog op http://blog.perrydolmans.nl
Omdat ik pas m'n adapter heb binnengekregen moést ik die 50mm F2 echt uittesten en bij gebrek aan model, tsja zelfportret dan maar! (ik moet zeggen, het was niet gemakkelijk en deze is ook niet scherp maar ach, hier heeft ie toch nog een beetje nut )
Mijn werk vind je hier(fotomanipulaties, digitale tekeningen)
Mijn foto's van paarden vind je hier
hierbij ook een zelfportret tijdens een lentewandeling langs het strand..meestal achter de camera en nu eens voor..moet kunnen,alhoewel de meeste denk ik liever erachter staan.
ben 42 jaar en mijn interesses gaan uit naar fotografie,films..zowel cinema als mijn hd prime kanaal kan ik(bijna)niet missen en motorrijden zijn ook mijn must have,must do.verder werk ik als magazijnier bij Charlie and the Chocolate Factory in Aalst.
Omdat ik pas m'n adapter heb binnengekregen moést ik die 50mm F2 echt uittesten en bij gebrek aan model, tsja zelfportret dan maar! (ik moet zeggen, het was niet gemakkelijk en deze is ook niet scherp maar ach, hier heeft ie toch nog een beetje nut ) http://img38.imageshack.us/img38/366/mg9138.jpg
je staat er toch wel leuk op hoor.
je paardenfoto,s zijn ook erg mooi.
grt,bouk.
Omdat ik pas m'n adapter heb binnengekregen moést ik die 50mm F2 echt uittesten en bij gebrek aan model, tsja zelfportret dan maar! (ik moet zeggen, het was niet gemakkelijk en deze is ook niet scherp maar ach, hier heeft ie toch nog een beetje nut )
Comment