Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het moest er eens van komen, dus hier ben ik dan met twee foto's van mijzelf. Eentje uit een studio en de andere gemaakt in actie.
Ik ben begonnen met een Sony DH5, maar werd meegetrokken door mijn zoon en kocht mij toen m'n eerste spiegelreflex van Nikon de D40X. Een heel mooi en fijn cameratje om mee te beginnen. Na een klein ongelukje moest de D40X plaats maken voor de D80. Daar was ik ook wel tevreden over, behalve met de ruis op een hogere ISO.
Nu werk ik met een D90 en voorlopig moet ik zeggen dat ik daar zeer tevreden van ben. Ook qua ruis is dit een fijne camera.
Als de tijd het toelaat hoop ik nog heel veel te beleven in fotografie.
Nikon D300s met nog wat glas en attributen Foto Lucky
Het moest er eens van komen, dus hier ben ik dan met twee foto's van mijzelf. Eentje uit een studio en de andere gemaakt in actie.
Ik ben begonnen met een Sony DH5, maar werd meegetrokken door mijn zoon en kocht mij toen m'n eerste spiegelreflex van Nikon de D40X. Een heel mooi en fijn cameratje om mee te beginnen. Na een klein ongelukje moest de D40X plaats maken voor de D80. Daar was ik ook wel tevreden over, behalve met de ruis op een hogere ISO.
Nu werk ik met een D90 en voorlopig moet ik zeggen dat ik daar zeer tevreden van ben. Ook qua ruis is dit een fijne camera.
Als de tijd het toelaat hoop ik nog heel veel te beleven in fotografie.
Ik lees veel goeds over de D90, dan zal ik goede keuze gemaakt hebben
Leuk om is wa foto's te zien van de shooters zelf.
Die laatste , genomen in de studio, is mooi scherp en perfecte kleuren.
Veel plezier nog met de D90 !
Ja dat hoop ik ook, dat ik er nog veel plezier aan zal beleven.
Twee foto's die nog met de D80 te zien zijn. Toen had ik mijn D90 nog niet.
De laatste foto van in de studio, is nu wel niet met de D90 gemaakt maar met een D700.
Dat is natuurlijk nog heel iets anders maar het prijskaartje liegt er dan ook niet om.
dank je wel bouk
(alleen zijn m'n haartjes nu sinds 2weekjes echt wel kort, kheb er wel wat spijt van...maja, gelukkig groeien ze terug hé...want dit ben ik eigenlijk echt wel)
dank je wel bouk
(alleen zijn m'n haartjes nu sinds 2weekjes echt wel kort, kheb er wel wat spijt van...maja, gelukkig groeien ze terug hé...want dit ben ik eigenlijk echt wel)
kan me je wel voorstellen met een kort koppie hoor, lijkt me ook mooi.
grt,bouk.
Comment