Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret Challenge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Zelfportret Challenge

Hier 2 ingetogen en een grappig bedoeld zelfportret

Comment

Knappe jongen

Comment

Een sannenas met haar zus achter haar

Comment

Ik zal mezelf ook maar eens laten zien

Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doriangray Bekijk bericht
            Mooie foto's
            En laatste is idd wel grappig
            Using the camera to defeat the habit of not seeing

Comment

Het moest er eens van komen, dus hier ben ik dan met twee foto's van mijzelf. Eentje uit een studio en de andere gemaakt in actie.
              Ik ben begonnen met een Sony DH5, maar werd meegetrokken door mijn zoon en kocht mij toen m'n eerste spiegelreflex van Nikon de D40X. Een heel mooi en fijn cameratje om mee te beginnen. Na een klein ongelukje moest de D40X plaats maken voor de D80. Daar was ik ook wel tevreden over, behalve met de ruis op een hogere ISO.
              Nu werk ik met een D90 en voorlopig moet ik zeggen dat ik daar zeer tevreden van ben. Ook qua ruis is dit een fijne camera.
              Als de tijd het toelaat hoop ik nog heel veel te beleven in fotografie.

Nikon D300s met nog wat glas en attributen
              Foto Lucky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky342 Bekijk bericht
                Het moest er eens van komen, dus hier ben ik dan met twee foto's van mijzelf. Eentje uit een studio en de andere gemaakt in actie.
                Ik ben begonnen met een Sony DH5, maar werd meegetrokken door mijn zoon en kocht mij toen m'n eerste spiegelreflex van Nikon de D40X. Een heel mooi en fijn cameratje om mee te beginnen. Na een klein ongelukje moest de D40X plaats maken voor de D80. Daar was ik ook wel tevreden over, behalve met de ruis op een hogere ISO.
                Nu werk ik met een D90 en voorlopig moet ik zeggen dat ik daar zeer tevreden van ben. Ook qua ruis is dit een fijne camera.
                Als de tijd het toelaat hoop ik nog heel veel te beleven in fotografie.
                Ik lees veel goeds over de D90, dan zal ik goede keuze gemaakt hebben
                Leuk om is wa foto's te zien van de shooters zelf.
                Die laatste , genomen in de studio, is mooi scherp en perfecte kleuren.
                Veel plezier nog met de D90 !
                Bekijk zoveel je moet, niet zoveel je kan.

Comment

Ja dat hoop ik ook, dat ik er nog veel plezier aan zal beleven.
                  Twee foto's die nog met de D80 te zien zijn. Toen had ik mijn D90 nog niet.
                  De laatste foto van in de studio, is nu wel niet met de D90 gemaakt maar met een D700.
                  Dat is natuurlijk nog heel iets anders maar het prijskaartje liegt er dan ook niet om.
                  Last edited by FotoLucky; 20 januari 2011, 18:07.
                  Foto Lucky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doriangray Bekijk bericht
                    nice pics!
                    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Leuk om zo es iedereen te zien....zal zelf ook es posten, ma zijn wat specialekes...

1ste is er eentje die ik zelf maatke voor opdracht voor school vorig jaar...vies gesukkeld

2de heeft een meisje van m'n klas gemaakt vorig jaar

3de via een fotoshoot met Tom
                      Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

mooie reeks hoor, leuk je te zien vvm1.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          mooie reeks hoor, leuk je te zien vvm1.
                          grt,bouk.
                          dank je wel bouk
                          (alleen zijn m'n haartjes nu sinds 2weekjes echt wel kort, kheb er wel wat spijt van...maja, gelukkig groeien ze terug hé...want dit ben ik eigenlijk echt wel)

Comment

Nu zien we ook eens wie achter de camera staat.
                            Altijd leuk om te zien met wie je te doen hebt.

Mooie reeks van drie geslaagde opnames.
                            De eerste vind ik echt knap
                            Foto Lucky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
                              dank je wel bouk
                              (alleen zijn m'n haartjes nu sinds 2weekjes echt wel kort, kheb er wel wat spijt van...maja, gelukkig groeien ze terug hé...want dit ben ik eigenlijk echt wel)
                              kan me je wel voorstellen met een kort koppie hoor, lijkt me ook mooi.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                kan me je wel voorstellen met een kort koppie hoor, lijkt me ook mooi.
                                grt,bouk.
                                charmeur
                                "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Working...
                                X