Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Canon EOS 1DX, Canon EOS 80D, Canon EF 85mm f/1.2L II,Canon EF 24-105mm f/4L IS, EF 70-200 f/2,8 IS L II L IS, speedlite 580 EX II, Canon EF 100 f/2,8 L IS http://marcelmol.smugmug.com/
Even naar omhoog schoppen
'k Was s' avonds nog eens de foto's op m'n camera aan 't nakijken in m'n bed en heb toen ook wat uitgeprobeerd en dit kwam er uit:
Normaal gezien was ie verticaal maar 'k heb hem naar liggend gecropt.
aangezien er in die andere weel foto's niet meer actief zijn en hier wel doe ik nog eens een schop om hem naar boven te krijgen.
Is het een probleem als je 2 keer foto's post? ondertussen zijn de foto's 1 jaar oud bij mij
en ik ben aan het denken om wat gekkigheid te gaan uittesten ivm zelfportretten
aangezien er in die andere weel foto's niet meer actief zijn en hier wel doe ik nog eens een schop om hem naar boven te krijgen.
Is het een probleem als je 2 keer foto's post? ondertussen zijn de foto's 1 jaar oud bij mij
en ik ben aan het denken om wat gekkigheid te gaan uittesten ivm zelfportretten
Ik veronderstel dat het niet echt een probleem is om een tweede keer te posten in deze topic. Ik vind het in ieder geval een goed initiatief om hier terug een beetje leven in te blazen.
grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Last edited by Trypho; 6 juli 2009, 23:10.
Reden: Foto te groot, aangepast
Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.
Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.
Dank je, Bouk. Maar ik was nog aan't knoeien met de upload, waardoor ik naar alle waarschijnlijkheid jouw Quote heb verknald.
Hier eens een zelfportret reeksje van nog een andere bezigheid van mij, namelijk het gieten van brons, mijn vriend drukte op het juiste moment op de knop van mijn camera, deze met zijn blauwe stofjas ben ik , tijdens het gieten van een bronzen klokje, ongeveer 80 Kg gesmolten brons op een temperatuur van ongeveer 1.300°C, t'is warm, t'is vuil, het rookt en het stinkt, en de gietpot met beugel en brons weegt ongeveer 120 Kg, krijg je geen goesting.
Even kijken in het ovengat, temperatuur oven ongeveer 2.000°C
Nikon D3,
24mm, f3.2, 800iso, 1/30 sec.
Uitnemen van de grafietpot uit de oven.
24mm, f3.2, 1.000iso, 1/160 sec.
Uitgieten in de gietvorm.
85mm, f2.0, 200iso, 1/50 sec.
Last edited by Guest42; 9 juli 2009, 13:12.
Reden: Geen zelfportretten en niet eigen foto's
Sorry ik heb de foto's verwijderd om volgende reden:
1. Het zijn geen uitgesproken zelfportretten gezien de foto werd genomen door Uw vriend.
2. Het is bij BD niet toegelaten om foto's van anderen te plaatsen. Men mag enkel zijn eigen genomen foto's plaatsen.
onzin, dan mag de helft van de hier in deze rubriek geplaatste opnamen wel weg!!!!!!
grt,bouk.
Voor alle duidelijkheid, de foto's staan er terug.
Foto's zijn gemaakt met mijn toestel, zelf klaargezet, zodat mijn vriend alleen op het juiste moment op het knopje moest drukken, een statief is hier geen optie, daar je nooit het juiste opnamemoment vooraf kan weten, eenmaal je de pot uit de oven hebt genomen, heb je geen tijd meer om een camera te bedienen, dan is het doorwerken.
Ik was stevig op mijn tenen getrapt, maar na beraad met spooky zijn we tot akkoord gekomen.
Last edited by Guest42; 9 juli 2009, 13:23.
Reden: Misverstand tussen Spooky en mij.
Comment