Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zelfportret Challenge

    Oorspronkelijk geplaatst door pedro39 Bekijk bericht
    hierbij eentje van mij
    zal er nog eentje proberen te posten
    Ik vrees dat er iets niet helemaal juist is. Ik denk dat je een stukje vergeten bent
    de link die je hebt geplaatst is van de webpagina , niet van de foto zelf. ( als hierboven de juiste foto is natuurlijk )



    grtz Tigo
    Last edited by Tigo; 11 juli 2009, 21:42.
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

    Comment


    • Re: Zelfportret Challenge

      Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
      Ik vrees dat er iets niet helemaal juist is. Ik denk dat je een stukje vergeten bent
      de link die je hebt geplaatst is van de webpagina , niet van de foto zelf. ( als hierboven de juiste foto is natuurlijk )



      grtz Tigo


      merci tigo gaan we een van de dagen nog eens proberen weet niiet wat er is mis gegaan

      pedro

      Comment


      • Re: Zelfportret Challenge

        Oorspronkelijk geplaatst door pedro39 Bekijk bericht
        merci tigo gaan we een van de dagen nog eens proberen weet niiet wat er is mis gegaan

        pedro
        In jouw vorige post (#25) het adres zoals het er nu staat, laten voorafgaan door [IMG] en klaar is kees! Nu staat er enkel een "einde img-code" (met backslash). Je drukt eerst op de knop <Aanpassen>

        Het juiste adres van jouw foto (en misschien laat je beter dat adres voorafgaan en volgen door de img-codes) is:
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

        Comment


        • Re: Zelfportret Challenge

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          In jouw vorige post (#25) het adres zoals het er nu staat, laten voorafgaan door [IMG] en klaar is kees! Nu staat er enkel een "einde img-code" (met backslash). Je drukt eerst op de knop <Aanpassen>

          Het juiste adres van jouw foto (en misschien laat je beter dat adres voorafgaan en volgen door de img-codes) is:
          http://blogsimages.skynet.be/images_...4b540fc987.jpg
          toch niet helemaal LesC, had ik eerst ook geprobeerd. De link waar zijn foto naar verwijst gaat rechtstreeks naar de pagina waar zijn foto geplaatst is. Op die pagina moet je de eigenschappen van deze foto opvragen en deze plaatsen tussen [IMG] [/IMG]
          Zo heb ik het gedaan in mijn quote om de foto alsnog zichtbaar te maken.

          grtz Tigo
          To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
          Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

          Comment


          • Re: Zelfportret Challenge

            Vandaar ook dat ik mijn post ge-edit heb en "het juiste adres van de foto" heb toegevoegd. Op Mac en Safari is dat heel eenvoudig via "open picture in new window", gevolgd door een copy van het adres in de adresbalk.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment


            • Re: Zelfportret Challenge

              Ik heb genoten van al die zelfportretjes hier!
              Zo schitterend

              Nu, ik laat hier niet gauw van me horen, maar lees toch regelmatig mee.
              En bij deze mss ook fijn dat jullie zien wie ik ben
              Kwalitatief is die minder, door mijn verhuis nog niet direct mijn statief gevonden, en met de Canon in de hand, kom je blijkbaar niet door het ganse land (zonder statief dan toch )

              Comment


              • Re: Zelfportret Challenge

                Heb hier al (super)grappige (en mooie) foto's gezien - leuk om 'es door te bladeren
                I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

                Comment


                • Re: Zelfportret Challenge

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vladibrass Bekijk bericht
                  Heb hier al (super)grappige (en mooie) foto's gezien - leuk om 'es door te bladeren
                  Misschien eens een reden om van jou ook één te plaatsen

                  grtz Tigo
                  To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                  Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                  Comment


                  • Re: Zelfportret Challenge

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
                    Misschien eens een reden om van jou ook één te plaatsen

                    grtz Tigo
                    als newbie vind ik de tijd daar nog niet rijp voor
                    I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

                    Comment


                    • Re: Zelfportret Challenge

                      Comment


                      • Re: Zelfportret Challenge

                        @ sof!e: zeker nie slecht hoor valkom bij de club

                        @jensdh: leuk gevonden mooie aanvulling

                        @ Vladibrass: gewoon plaatsen, is altijd tof
                        nikon stuff

                        Comment


                        • Re: Zelfportret Challenge

                          Dennis Vermaut
                          Net begonnen met fotografie
                          Hobby's: fotografie, badminton, computers, ... te veel om op te noemen
                          Analist programmeur bij EADS DS nv Oostkamp.



                          Comment


                          • Re: Zelfportret Challenge

                            Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
                            Hobby's: fotografie, badminton, computers, ...
                            Dat had evengoed een foto van mezelf kunnen zijn dan .
                            about.me/stijnv

                            Comment


                            • Re: Zelfportret Challenge

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                              Dat had evengoed een foto van mezelf kunnen zijn dan .
                              Hehe :d

                              Comment


                              • Re: Zelfportret Challenge

                                Heb me eerst wat moed moeten indrinken voor ik mijn foto plaatst ..

                                Even voorstellen, mijn naam is Luc en ben geboren voor de opening van het Atomium (1958) dus ik ben van 1956.
                                Ben vader van twee dochters en een zoon en reeds drie maal grootvader.
                                Jaren geleden heb ik me al eens bezig gehouden met fotografie, maar dat was van korte duur. Daar ik nogal geďnteresseerd was in alles en nog wat (modelbouw, radioamateurisme, sportvissen…….)
                                Sinds 2006 heb ik terug de microbe van het fotograferen te pakken. Starte ik met een Sony DSC-R1 waar ik veel plezier aan heb gehad. Maar daar deze nogal beperkt is qua verwisselbare lenzen ben overgestapt naar een Nikon D80.
                                Wat het fotograferen betreft heb ik een voorkeur voor vlinders en insecten, wat niet laat staan dat ik ook wel eens iets anders uitprobeer.
                                Met negatieve reacties op mijn foto’s heb ik geen probleem. Ieder mens heeft zijn eigen menig van wat mooi en niet mooi is (anders zouden we allemaal met dezelfde persoon willen samenwonen of trouwen) ……..





                                gr Luc
                                http://luc-danneels.be/

                                Comment

                                Working...
                                X