Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret Challenge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zelfportret Challenge

Oorspronkelijk geplaatst door HNO3 Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje, past waarschijnlijk niet in dit topic, Bij iedereen staat er onder zijn nick member of junior member of zo, bij mij niet. Ligt dat aan mij?
    Moet ik dat ergens instellen?

Groeten
    Pat
    Welkom

Alles hangt af van het aantal berichten dat je post.

niets = < 10 posts
    junior member = 10 posts
    member = 250 posts
    senior member = 1500 posts

Berichtjes in 'chit chat' worden niet meegeteld.
    Mvg Tim

Comment

Een prachtig idee. Dit kunnen we niet weerstaan.

Genomen voor de badkamerspiegel, zo eentje in 3 delen. Dan kan je me langs langs alle kanten bewonderen

Hallo allemaal, mijn naam is Alex Wyckmans, alias wyca. Sinds begin dit jaar hebben we de microbe terug te pakken na lange tijd van ontwenning( wat gelukkig niet gelukt is )

48 jaar jong, Zelfstandig IT-Consultant en woonachtig te Mechelen.
      Bij deze,

Alex_W
      [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

Comment

Ik alleen wat visachtiger

Mvg,
        Marijn

My Flickr

Comment

Aangenaam!
          Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Met mijn lieveling.

En zonder.

Onbeduidend. 21 jaar. Gent. Studente decorbouw.
            Last edited by Onbeduidend; 28 augustus 2008, 20:23.

Comment

Oh leuk onderwerp!
              Hier ook een van mij:

Comment

en dit ben ik

en misschien ook best nog nen normalen der tussen steken:

5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onbeduidend Bekijk bericht
                  Met mijn lieveling.

En zonder.

Onbeduidend. 21 jaar. Gent. Studente decorbouw.
                  Prachtig, mss nog ene posten
                  Yannick Desmet 2021
                  yannickdesmet.com

Comment

Zelfportet van een verloren moment is vrij moeilijk op te stellen

Alex, 43j en bijna 20jaar actief in de fotografie (begonnen met een Canon AE-1) waarvan de laatste 3jaar de draad terug meer dan deftig opgepakt met de aankoop van mijn 5D. (daarvoor eerder de 'remember this' stijl foto).
                    Met tussen de 1000 en 3000foto's per maand (tijdens niet vakantie periodes) ben ik ondertussen terug op kruissnelheid (Tijdens echte vakantie dagen haal ik samen met mijn vrouw al snel zo'n 200 fotos/dag).

In 't dagelijks leven Netwerkbeheerder met 3 vestigingen in benelux en veel internationale verbindingen, waardoor er geregeld niet veel tijd meer over is.
                    De momenten van rust zijn dan ook voor uitstapjes met vrouw, zoon en m'n camera

In de fotografie ben ik altijd op zoek naar 'net iets anders' (zoals ook mijn potloodjes in de Challenge, ...).

Mijn meest gebruikte Studio (nog geen 5% van mijn foto's) bestaat uit de eetkamer, de living en de keuken.. Soms ook de badkamer of mijn bureau maar dat zijn eerder de uitzonderingen
                    .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                    ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Nette foto, Decapix, zelfs met die TL buis die dwars door je schedel gaat!
                      Ik ben vijftien jaar ouder, maar lijkt nog iets meer haar te hebben dan jou!
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik zal ook eens mijn foto plaatsen
                        Ik ben zo'n typisch lid dat veel langskomt maar haast nooit iets zegt. Aangezien niemand mij gaat kennen, even voorstellen:
                        Mijn echte naam is Jeroen, woonachtig te Ternat, 18 jaar en pas afgestudeerd (ik ga nu beginnen aan een informatica-opleiding aan de VUB). Ik ben nog niet zo lang met fotografie bezig, de interesse is pas echt gewekt dankzij een project op school genaamd "De kracht van beelden" (3 keer raden waarover dat ging ). Een maand geleden mij een Canon EOS 450D met kitlens aangekocht en ik heb het mij nog niet beklaagd.

Zoek de fout

Comment

ik heb de fout gevonden ..... je foto staat er niet op !!!!!

grtz Tigo
                          To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                          Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
                            ik heb de fout gevonden ..... je foto staat er niet op !!!!!

grtz Tigo
                            sorry , nu wel , hij zal nog onderweg geweest zijn. maarja uw toestel zal de weg iets moeilijker gevonden hebben hé , hij kan niet veel zien met de lenskap er nog op

tigo
                            To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                            Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

Comment

Ik zie dat je Bouk's 'Hoe verlies ik mijn lensdop niet'-tip hebt opgevolgd
                              Mvg Tim

Comment

De manier om het niet te verliezen

Comment

Working...
                                X