Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een klare zeik op de kaak

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Oef, en nu naar de essentie van de zaak: Hoe zit het met het fotograferen?
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #92
      Ik ga me niet bemoeien met de problemen die er zijn op de BD
      omdat ik denk dat mijn mening geen toegevoegde waarde geeft ,en ga lekker gewoon met het fotograferen verder en blijf deze site ondanks dat er wat gerommel is met veel plezier bekijken/lezen .
      Nu ik ben overgegaan van internet via de Kabel naar een ADSL aansluiting kan ik weer wat meer posten en foto's laten zien en verder gaan met het bouwen van een fotosite van mijzelf
      wens iedereen weer veel plezier met BD

      Groeten NoName
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #93
        Originally posted by NoName
        Ik ga me niet bemoeien met de problemen die er zijn op de BD
        omdat ik denk dat mijn mening geen toegevoegde waarde geeft ,en ga lekker gewoon met het fotograferen verder en blijf deze site ondanks dat er wat gerommel is met veel plezier bekijken/lezen .
        Nu ik ben overgegaan van internet via de Kabel naar een ADSL aansluiting kan ik weer wat meer posten en foto's laten zien en verder gaan met het bouwen van een fotosite van mijzelf
        wens iedereen weer veel plezier met BD

        Groeten NoName
        Als je nog een keer hulp nodig hebt bij het een of ander, dan laat het me maar horen, kom ik wel even jouw/jullie kant op
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • #94
          Stef, ik denk te weten wat er zoal op je lever ligt en heb begrip voor je uitbarsting. Als iemand op je tenen blijft trappen dan vliegt het deksel al eens van de pan. Ik wil deze polemiek niet aanwakkeren, wil er alleen openlijk voor uitkomen dat ik vind dat je een reuze kerel bent met het hart op de tong! Zoals in je laatste conclusie al gezegd is, schiet alleen je pijlen niet op de verkeerde.


          Jempi
          CANON Ixus 800 IS
          BD0978BE

          Comment


          • #95
            Na zelf een topic gestart te hebben en voldoende stof gegeven te hebben om mensen pisnijdig te krijgen is het heel gemakkelijk om te zeggen laten we er nu mee stoppen.
            Maar als nieuw lid zie ik toch heel wat raakpunten bij het starten van de topic.
            Als je het aantal postings van sommige personen bekijkt dan vraag ik mij af wanneer deze leden nog iets anders doen. Als je natuurlijk een uur zit te lullen om toch maar een fotootje van een zekere Tinne te zien te krijgen dan gaat je aantal natuurlijk pijlsnel de hoogte in. Hiervoor zijn er volgens mij wel chat-groepen genoeg.

            Saluut

            Comment


            • #96
              Ik ben ook nieuw hier op dit forum , maar wat mij opvalt is dit : als lid van meerdere forums van de meest uit de hand lopende dingen en die allemaal niets met elkaar gemeen hebben , bemerk ik dit
              Na een zekere tijd en ongeveer allemaal op dezelfde tijdstippen komen de ruzies aan bod. ik ben geen psycholoog of iets dergelijks maar dit moet volgens mij seizoengebonden zijn

              ik heb nog maar mijn eerste digitale toestel gekocht , en het zou spijtig zijn moest er weeral een Nederlandstalig forum sluiten want er zijn er al zo weinig (goeie toch en dit is er een)

              Panasonic DMC FZ8
              Groeten Shutter

              Comment


              • #97
                Hallo allemaal,

                Stef heeft gevraagd om deze topic te mogen beëindigen (dat hebben hij en ik gisteren samen afgesproken).
                Respecteer dus vanaf nu aub zijn vraag.
                Wat ons betreft is DEZE topic afgesloten.
                Argumenteren komt en gaat, deze is gekomen en gaat nu ...
                En neen shutter, dit forum sluiten we niet - daarvoor steken we er veel teveel tijd en energie in .

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Triker
                  Originally posted by NoName
                  Ik ga me niet bemoeien met de problemen die er zijn op de BD
                  omdat ik denk dat mijn mening geen toegevoegde waarde geeft ,en ga lekker gewoon met het fotograferen verder en blijf deze site ondanks dat er wat gerommel is met veel plezier bekijken/lezen .
                  Nu ik ben overgegaan van internet via de Kabel naar een ADSL aansluiting kan ik weer wat meer posten en foto's laten zien en verder gaan met het bouwen van een fotosite van mijzelf
                  wens iedereen weer veel plezier met BD

                  Groeten NoName
                  Als je nog een keer hulp nodig hebt bij het een of ander, dan laat het me maar horen, kom ik wel even jouw/jullie kant op
                  Je bent welkom
                  zal tevens mijn nieuwe Emailadres bij mijn profiel neer zetten

                  Groetjes Noname
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment

                  Working...
                  X