Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een klare zeik op de kaak

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Stef,

    Oeps, ik heb per ongeluk op "edit" geklikt in jouw topic.


    Jaja,

    mijn vrouw roept 'teeten es hereet" !
    ik antwoord straks..

    Stef

    Comment


    • #17
      Originally posted by Stef
      resultaat : de oorspronkelijke topic behoudt 1 reply, maar komt wel weer bovenaan in de belangstelling te staan.... heel subtiel..niemand die ernaar kraait want de meesten hebben het niet gemerkt...achterbaks noem ik dat !
      Met alle respect, Stef, maar ben je het nu niet een beetje ver aan het zoeken ?

      Ik dacht dat ze daarvoor de "Sticky" posts hadden ingevoerd !
      An  a day keeps frustration away!
      http://www.demey-deleus.be

      Comment


      • #18
        En mijne heren.... "Naakt", waar ik overigens niks tegen heb als het mooi naakt is, staat dat in het juiste forum ??? Wordt dat geprotectioneerd ??? Ieder zijne meug zeggen ze in de kempen, maar ik word twee maten en twee gewichten gewaar... Of zijn het er meer ?

        Comment


        • #19
          Hallo allemaal,

          De sfeer op BD is inderdaad enorm achteruitgegaan (zoals ik al een tijdje geleden voorspelde, echter die topic is verwijderd).
          Er zijn “kampen” ontstaan; iedereen zal wel weten wat ik bedoel.
          Verder is het niveau bedroevend laag vind ik.
          Ik probeer nog steeds dingen te leren en mijn nog niet zo geweldige ervaring met anderen te delen.
          Dat topics worden gelocked daar zijn al verschillende protesten tegen geweest en het is altijd negatief om een topic te locken (of zelfs te verwijderen).
          Ondertussen ben ook ik aan het uitkijken naar een leerzaam en een beetje serieus alternatief. Begrijp me goed: een grap mag, moet misschien zelfs ook, maar wanneer een forum inderdaad verandert in een zeverhoekje, een veredelde chatbox, dan zullen degenen die werkelijk geinteresseerd zijn in digitale fotografie hun heil elders (moeten) gaan zoeken.
          Hannie

          Comment


          • #20
            Het komt er gewoon op neer dat er misschien een beetje sub-gemodereerd kan worden door de 'gewone' members. Nieuwkomers een beetje wijzen op de 'forum' etiquette-regels.
            Je kan ook niet verwachten dat de crew constant alle topics leest en continu modereert. Als dan soms een topic gelockt wordt kan dat zijn omdat dat toevallig 'nu' en misschien toevallig 'een andere keer' gebeurt.
            Ik denk dat er ook gewoon een probleem van overbevolking is, en dat een aantal mensen gewoon door de bomen het bos niet meer zien (of is dat omgekeerd).

            Comment


            • #21
              Jaja,

              kan niet wachten....'t zit me te hoog...

              Laat me eerst stellen dat ik mijn "tirade" aan jouw adres richt, omdat BD nu eenmaal jouw geesteskind is....

              Laat me ook stellen dat ik duidelijk gezegd heb dat "HET WEL LIJKT ALSOF de hand boven sommigen hun hoofd gehouden wordt"

              Ik kan ook een aantal topics beginnen opsommen waarbij er gelocked wordt nadat ik mijn gedacht heb gezegd..

              ik (en nog vele anderen blijkbaar) vind dat er teveel getolereerd wordt...de te overschrijden lijn wordt blijkbaar steeds verder gelegd....

              En voor alle duidelijkheid : het gaat er mij niet om dat er topics verplaatst worden hoor...het gaat er mij bijvoorbeeld om dat er mensen beschuldigingen aan mijn adres uiten, waarna ik reageer, waarna er gelocked wordt....waarna ik een hoop "steun-emails" krijg....


              Stef

              Comment


              • #22
                Originally posted by Vejito
                Originally posted by Stef
                resultaat : de oorspronkelijke topic behoudt 1 reply, maar komt wel weer bovenaan in de belangstelling te staan.... heel subtiel..niemand die ernaar kraait want de meesten hebben het niet gemerkt...achterbaks noem ik dat !
                Met alle respect, Stef, maar ben je het nu niet een beetje ver aan het zoeken ?

                Ik dacht dat ze daarvoor de "Sticky" posts hadden ingevoerd !
                Sven,

                als dat één of twee keer gebeurd misschien wel ja...maar meermaals, en met dezelfde betrokkenen is GEEN toeval meer !

                Stef

                Comment


                • #23
                  "kakel" maar verder, ik stoor me daar allemaal niet aan!
                  http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

                  Comment


                  • #24
                    Ik heb dergelijke steunmails ook al ontvangen nu het ongezouten uiten van mijn mening. Ik begrijp je helemaal, Stef.
                    Freedom of speech...
                    Het is precies of je midden in een dicussie een klever op de mond krijgt van een derde... Kan heel frustrerend zijn ...
                    Ik sta achter de mening van Stef. Sommige uitingen kunnen misschien een beetje hard overkomen maar iedereen is wie hij is en ik ben niet van plan de seut uit te hangen omdat anderen seuten zijn.

                    Bij deze

                    Nicodemus
                    "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by flurk
                      En mijne heren.... "Naakt", waar ik overigens niks tegen heb als het mooi naakt is, staat dat in het juiste forum ??? Wordt dat geprotectioneerd ??? Ieder zijne meug zeggen ze in de kempen, maar ik word twee maten en twee gewichten gewaar... Of zijn het er meer ?
                      Dan heb ik mijn bedenkingen met deze zin van Jaja...

                      "Wat wel kan, dat is dat er sneller topics verplaatst worden naar het "chit chat" forum.
                      Wie niet wil afwijken van de "fotografie" forums kan daar gewoon wegblijven en zal minder last hebben van de "overige" postings."



                      Monique

                      Comment


                      • #26
                        Ik zal ook eens iets zeggen, uit persoonlijke titel en op niemand specifiek uit deze topic gericht.

                        Als er nog veel van die beschuldigingen komen, dan gaat gans het forum offline. Ik (ik spreek dus niet van de rest van de BD crew) steek redelijk wat tijd in het forum + de bandbreedte iedere maand, allemaal voor de leden die dagelijks het forum bezoeken en het goed menen. Wat kan het mij schelen dat persoon 1 of persoon B gelijk krijgt. Waarom zou ik iemand bevoordeligen. De dag dat ik er geen plezier meer in heb (goed bezig jongens), dan gaat het forum offline. Akkoord dat men iets gratis en voor niets en uit ideologie doet, maar dan niet om zo'n zaken te lezen hoor.

                        En daarbij, als de sfeer in het forum verslecht, is dat de schuld van de BD crew of van de forumgebruikers zelf? Denk daar eens over na. Wie sprak hier van kleutermentaliteit. Als het forum je niet bevalt, ga dan waar het beter is zou ik zeggen, niemand is verplicht om zich in te schrijven op het forum en niemand is verplicht om te blijven!
                        --
                        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Sven
                          Als er nog veel van die beschuldigingen komen, dan gaat gans het forum offline. ..... De dag dat ik er geen plezier meer in heb (goed bezig jongens), dan gaat het forum offline. Akkoord dat men iets gratis en voor niets en uit ideologie doet, maar dan niet om zo'n zaken te lezen hoor.
                          En daarbij, als de sfeer in het forum verslecht, is dat de schuld van de BD crew of van de forumgebruikers zelf? Denk daar eens over na. Wie sprak hier van kleutermentaliteit. Als het forum je niet bevalt, ga dan waar het beter is zou ik zeggen, niemand is verplicht om zich in te schrijven op het forum en niemand is verplicht om te blijven!
                          Sven, je kon het niet beter zeggen.
                          Ik ben het volkomen met je eens.

                          Jacki
                          Meer foto's op Mukblog

                          Comment


                          • #28
                            Nou, de verhoudingen zijn meteen duidelijk:
                            Niet Jaja als geestelijk vader en inspirator van BD heeft het hier voor het zeggen, maar degene die de stekker erin steekt en vooral ERUIT kan trekken. Jaja, sorry maar ik heb medelijden met je dat je bent overgeleverd aan de willekeur en dictatuur van 1 persoon.
                            Krijg ik helaas toch nog gelijk toen ik een paar maanden geleden voorspelde, dat het begin van het eind van BD was ingeluid.
                            Hannie

                            Comment


                            • #29
                              Groot gelijk Stef.Het forum wordt minder en minder.
                              Zoals topics als,ik ga geen namen noemen,maar hebben nu al
                              honderden replys en duizenden reads,en wat is de inhoud van de topic ?
                              Niets,nul de botten !!!!Dat vind ik triestig.
                              Voila,had het al lang willen zeggen maar zag nu uw topic,en dacht bij mezelf ,ik zet mijn gedacht er ook maar bij
                              Canon 7D + Canon 350d + 70-200/f4.0LUSM + 17-40/f4.0LUSM
                              Nikon Coolpix 775 en cp 5700

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by jmvanos
                                Nou, de verhoudingen zijn meteen duidelijk:
                                Niet Jaja als geestelijk vader en inspirator van BD heeft het hier voor het zeggen, maar degene die de stekker erin steekt en vooral ERUIT kan trekken. Jaja, sorry maar ik heb medelijden met je dat je bent overgeleverd aan de willekeur en dictatuur van 1 persoon.
                                Krijg ik helaas toch nog gelijk toen ik een paar maanden geleden voorspelde, dat het begin van het eind van BD was ingeluid.
                                Dan ken je Sven niet, want hij is absoluut GEEN dictator, maar een lieve, rustige, vriendelijke jongen. Dus als hij zover gaat om de stekker eruit te trekken, zal hij daar wel goede redenen voor hebben.

                                Trouwens, zeggen dat het einde van BD is ingeluid, versnelt volgens mij het proces alleen maar en werkt niet echt opbouwend.

                                Jacki
                                Meer foto's op Mukblog

                                Comment

                                Working...
                                X