Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een klare zeik op de kaak

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by gtr
    Groot gelijk Stef.Het forum wordt minder en minder.
    Zoals topics als,ik ga geen namen noemen,maar hebben nu al
    honderden replys en duizenden reads,en wat is de inhoud van de topic ? Niets,nul de botten !!!!Dat vind ik triestig.
    Daarom zei Jaja dus dat sommige topics beter verplaatst kunnen worden naar Chit Chat. Dan weet je tenminste dat het nergens over gaat .

    Jacki
    Meer foto's op Mukblog

    Comment


    • #32
      Ik wou hier eerst niet reageren omdat ik dacht dat het hier over wat anders ging.....
      Maar na een paar reply's komen ze bij mij terecht.
      Ik kan hier wel zeker 10 linken posten naar topics met gezever, sex, vrouwen, lelijke woorden etc.......waar mijne naam nog niet eens tss staat !!!
      Maar als ik een grapje uithaal waar er hier al vele plezier in hadden dat mag niet hé !
      Er staan foto's in dat topic, ook bewerkingen staan in dat topic.
      Inderdaad meer dan honderd mensen reageren, meer dan 4000 keer is dat topic gelezen.
      Wel als het U niet aanstaat, lees het dan niet
      Je weet waarover het gaat, of zijn jullie te nieuwsgierig.
      Ik wou nog een foto van Pamela Anderson posten se......amai hoe jaloers waren ze dan weer geweest !

      Mijn voorspelling komt uit ! Het groene beestje en haar vriendjes slaan hard toe

      ps ik reageer niet meer !
      Jullie moesten verlegen zijn !!!
      "Alive and Kicking"

      http://www.pbase.com/tinnew

      Comment


      • #33
        Originally posted by Creator
        "kakel" maar verder, ik stoor me daar allemaal niet aan!
        ....iets wat ik in zekere zin wil bijtreden! Klaarblijkelijk wordt er achter de "schermen" heel wat "gesproken". Indien men klare taal wil, wel spreek dan klare taal en dan ook maar met naam en toenaam en hier in dit medium zodat het voor een ieder zichtbaar en toegankelijk is, ipv gissingen dan wel te laten gissen. Ook ik ben de laatste tijd minder "posterig", o.a. vanwege het feit dat ik niet de behoefte voel om de tigste al gemaakte opmerking te maken, maar ook omdat er andere zaken zijn die meer aandacht vragen. Desondanks ben ik een trouw bezoeker. Vooruitgang betekent een "kritische blik" en de bereidheid/ontvankelijkheid, dat te ontvangen. Echter klare taal kan op vele manieren worden "geschonken" en de kunst is omdat op een verteerbare wijze te doen. Wat betreft Jaja en de zijnen, het is mijn stellige indruk dat zij hun uiterste best doen om de vele "karakters" tot hun recht te laten komen en niet te willen afstoten'; daarbij komt natuurlijk ook dat steeds meer mensen hun weg naar BD vinden. Kortom de bezetting op dit podium wordt groter en diverser. Maar wordt het ook niet heel lastig om zaken naar waarde te schatten, als er allerlei zaken plaatsvinden in de "catacomben" van het internet?! Ik persoonlijk vind het wat merkwaardig te zien/lezen dat mensen willen afhaken die er tot, voor zeer kort, nog vrolijk op los posten.

        Een eerste (want ja niets heeft eeuwgiheidwaarde; digicams al helemaal niet ) gedachte/mening van iemand die zich eigenlijk had voorgenomen op dit soort zaken niet meer te reageren!

        Maar dan toch weer denkt aan die film, waarbij iemand aan het kruis hangt en zingt:

        ..always looks on the bright ......


        Jan


        PS: Kom Sven, nu niet direct de stekker eruit, geef de discussie wel kans anders loop je het risico dat het "veenbrandje" elders weer opduikt!
        You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

        Comment


        • #34
          Beste forumleden,

          Waar zijn we momenteel eigenlijk mee bezig?
          Juist - met datgene af te breken wat we allemaal samen opgebouwd hebben ...

          Van tijd tot tijd laait een subjectief gevoel van onbegrip op - en dan wordt er geschoten op de moderators, de BD-crew, ... de gemakkelijkste "prooien".
          Zijn WIJ verantwoordelijk voor sommige postings?
          Moeten wij constant op de loer liggen en 24/24 evalueren wat kan en wat niet kan?
          We doen wel ons best maar komaan zeg ...
          Iedereen vergeet blijkbaar momenteel dat er ook duizenden postings zijn die wel waardevol zijn, die wel bijgedragen hebben tot een verbetering van de kwaliteit van de foto's/nabewerking en noem maar op ...
          Iedereen vergeet blijkbaar ook dat er hier ook veel mensen zijn die het naar hun zin hebben en genoeg relativeringsvermogen hebben om alles in het juiste perspectief/de juiste context te zien.

          En nu wordt er dus 1 "item" uit de ganse context gehaald en worden de 999 andere gewoonweg vergeten ...

          En neen Hannie, je hoeft met mij geen medelijden te hebben - ik ben niet overgeleverd aan de "dictatuur" van 1 persoon. Da's toevallig wel de persoon die dit forum, de server en de bandbreedte gratis te beschikking stelt van jullie allemaal ... en dat in zijn schaarse vrije tijd.
          Petje af voor Sven, zijn inzet en zijn hulpvaardigheid ...

          Zoals Tinne het al zei: jullie moesten beschaamd zijn ...
          Als dat de "dank" is aan diegenen die al gedurende lange tijd dit platform aanbieden ...
          En neen, we hoeven helemaal geen "merci" ...
          We doen wat we graag doen, maar niet op deze manier.

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #35
            Sven,

            allereerst mij waardering voor het werk en de inspanningen die je doet....ik zou het niet beter kunnen...ik zou het zelfs helmaal niet kunnen....

            welk gevoel jouw reply bij mij teweeg brengt zal ik kort verwoorden : zolang de sommige mensen elkaar hier het leven zuur maken is er blijkbaar tijd genoeg alvorens er iets aan gedaan wordt...

            maar nu zelfs jij mijn woorden verkeerd interpretteerd dreig je er mee de stekker eruit te trekken...

            Is jullie dan nog niet opgevallen dat er hier meer en meer mensen hetzelfde standpunt innemen??? Stuk voor stuk mensen die dagelijks bij BD "over de vloer" komen...denk je echt dat wij het slecht menen? Bd ligt ons even nauw aan het hart dan aan het jouwe !

            Stef

            Comment


            • #36
              Jaja & de ander crewmembers...

              ik heb niemand beschuldigd...ik heb gezegd dat HET LEEK ALSOF

              dit is een fantastische plaats om te vertoeven...en dat is dankzij iedereen hier....

              Tinne,
              niemand doelt hier op jou...zeker ik niet

              waarom wordt nu net diegene met de grootste muil verkeerd begrepen??

              ik help anderen, werk actief mee aan challenges, post foto's, geef commentaar, probeer humoristisch te zijn en stel af en toe eens een vraag...hoeveel zijn er hier nog zo?

              Stef

              Comment


              • #37
                Allee Stef, geef me dan eens DE oplossing voor al de problemen, lijkt me niet zo evident (met mijn beperkte grijze hersenmassa). Als de sfeer hier beter/slechter wordt, dan denk ik niet dat dit aan de BD crew zal liggen.

                Ik dreig niet van de stekker uit het stopcontact te trekken en ik ben absoluut geen dictator zoals een andere persoon reeds zei. Trouwens, als die persoon dezelfde infrastructuur en tijd ter beschikking wil stellen, be my guest. Voor mij hoeft het (bijna) niet meer.
                --
                Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Stef

                  Tinne,
                  niemand doelt hier op jou...zeker ik niet

                  Stef
                  Nee Stef, dat weet ik wel maar mijn reply was dan ook geen reply op uw reply ...begrijp je

                  Oeps, nu reageer ik toch nog......
                  "Alive and Kicking"

                  http://www.pbase.com/tinnew

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by jamonadap
                    Indien men klare taal wil, wel spreek dan klare taal en dan ook maar met naam en toenaam en hier in dit medium zodat het voor een ieder zichtbaar en toegankelijk is, ipv gissingen dan wel te laten gissen.
                    Jan

                    da's nu net wat ik al heel de tijd doe Jan....maar dat kan blijkbaar moeilijk....er zijn momenten geweest dat ik nijdige replies kreeg omdat ik niet snel genoeg antwoordde omdat ik op zondagavond naar een favoriet TV-programma kijk... daar wordt door niemand anders dan mezelf op gereageerd waarna het slot erop gaat...daar mag ik mij toch vragen bij stellen, niet?

                    Stef

                    Comment


                    • #40
                      Die "andere persoon" heet Hannie
                      Hannie

                      Comment


                      • #41
                        Als het op die manier verder gaat zie ik twee mogelijkheden:

                        - ofwel gaat inderdaad de stekker er uit (maar dat zou een overwinning zijn voor ene kleine minderheid van de leden)

                        - ofwel zal ik effectief de dictator gaan uithangen: alle postings en leden die mij niet bevallen -> eruit

                        ... zorgen jullie er maar voor dat het zo ver niet komt ...
                        Ik heb genoeg andere zaken te doen, dan ons hier te laten verwijten voor rotte vis e.d. meer ... Wie kan het op die manier nog opbrengen om er gratis energie te blijven insteken. Wie zijn hier de kleuters?
                        --
                        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                        Comment


                        • #42
                          Krijg ik helaas toch nog gelijk toen ik een paar maanden geleden voorspelde, dat het begin van het eind van BD was ingeluid.
                          Maar toch ben je blijven naar de site komen? Om welke reden dan wel? Als BD niet volgens uw normen is, waarom dan uw aanwezigheid? Leden die steunend zijn voor andere leden en de BD Crew zijn welkom, anderen niet, zo simpel is dat.
                          --
                          Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by jakke
                            Tegenwoordig is het inderdaad - helaas - zo dat er sommigen alleen nog kwinkslagen en zever uitkakken en dat is van het goede teveel.
                            even mezelf quoten voor ik misbegrepen wordt (ik heb even het woordje 'alleen' in het vet gezet voor alle duidelijkheid.
                            Mensen die zowel zeveren als fotos maken heb ik geen probleem mee, dat is een gezond evenwicht. Als je enkel zevert, kan je best geen commentaar geven op fotos, maar best het chitchat forum betreden en daar je komisch talent uitleven.
                            Een perfect voorbeeld van een creatief 'zever' topic is trouwens dat van mic en dat is zowat het mooiste topic uit de geschiedenis van BD ( je kan dus ook creatief zeveren).
                            BD op sterven na dood? No way, ik denk dat er gewoon een najaarsmoeiheid toeslaat.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Stef
                              Jaja & de ander crewmembers...

                              ik heb niemand beschuldigd...ik heb gezegd dat HET LEEK ALSOF
                              dit is een fantastische plaats om te vertoeven...en dat is dankzij iedereen hier....

                              OK, maar jij start de topic hee Stef, en "lijken alsof" is zo goed als iemand beschuldigen ... Als ik zeg, 'het lijkt dat Stef ruzie aan het maken is met Stefanie', hoe zou jij dan reageren?
                              --
                              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Sven
                                Krijg ik helaas toch nog gelijk toen ik een paar maanden geleden voorspelde, dat het begin van het eind van BD was ingeluid.
                                Maar toch ben je blijven naar de site komen? Om welke reden dan wel? Als BD niet volgens uw normen is, waarom dan uw aanwezigheid? Leden die steunend zijn voor andere leden en de BD Crew zijn welkom, anderen niet, zo simpel is dat.
                                Sven, ik moet nu even weg, trainen voor mijn schouder, maar zal als ik terugkom een reply doen.
                                Hannie

                                Comment

                                Working...
                                X