Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een klare zeik op de kaak

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Nicodemus
    jmvanos, ge zijt nen ruziestoker! Mens, ga ergens anders mensen het bloed vanonder hun nagels halen.

    Nicodemus
    Bedankt Nicodemus voor de frontale aanval of is het een aanval in de rug ? Ik ben in het verleden ernstig benadeeld door 1 forumlid die geschreven heeft dat ik niet meer besta voor hem.
    De topic die ik daarover opgestart heb, is verwijderd zodat het voor jou als betrekkelijke nieuwkomer niet meer na te lezen is.
    Overigens: jij hebt je oordeel over mij al gevormd, dus waarom zou ik me eigenlijk proberen te verdedigen ?
    Hannie

    Comment


    • #77
      Tja Nicodemus...

      twee maanden member en bijna niets anders dan zo'n taal en nu dit...
      Ik ben blij met de reactie van Jakke.....dat is wat mensen hier meer zouden moeten doen bij zulke reacties....en na verloop van tijd zullen die reacties niet meer hoeven want dan is het kaf van het koren gescheiden...

      Stef

      Comment


      • #78
        Originally posted by Nicodemus
        Dit is een commentaar waarvoor ik reeds een 'lock' kreeg, maar ik veeg er terug mijn botten aan en zeg het nog eens:

        jmvanos, ge zijt nen ruziestoker! Mens, ga ergens anders mensen het bloed vanonder hun nagels halen!

        Stef heeft deels gelijk...

        De crew een steen werpen is echt wel overdreven. Natuurlijk willen zij het beste voor het forum en haar leden. Maar iemand een slot op de mond krijgt kan wel eens pinnig uit de hoek komen (ook ik). Wel ja, SO BE IT! Daarvoor ga ik niet minder graag naar dit forum.

        Voila, da was mijn part

        Nicodemus
        Amen !!
        Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

        Comment


        • #79
          Originally posted by Nicodemus
          Dit is een commentaar waarvoor ik reeds een 'lock' kreeg, maar ik veeg er terug mijn botten aan en zeg het nog eens:

          jmvanos, ge zijt nen ruziestoker! Mens, ga ergens anders mensen het bloed vanonder hun nagels halen!
          Kijk dan dringt het blijkbaar toch niet echt door... En zo'n antwoord op een topic waar men pleit voor verdraagzaamheid.

          Meningsverschillen ga je toch nooit kunnen vermijden, maar die moeten dan wel op een volwassen manier kunnen uitgepraat worden zonder met modder te gooien.

          My two cents...

          Pentax K10D + kitlens
          http://www.pbase.com/svenm
          Zelfs de rosse buurt kan niet zonder Windows

          Comment


          • #80
            Originally posted by Tribal69

            Amen !!
            Wanneer is je volgende afscheid. Ik kom ZEKER op je feestje
            Hannie

            Comment


            • #81
              [/quote]
              Bedankt Nicodemus voor de frontale aanval of is het een aanval in de rug ? Ik ben in het verleden ernstig benadeeld door 1 forumlid die geschreven heeft dat ik niet meer besta voor hem.
              De topic die ik daarover opgestart heb, is verwijderd zodat het voor jou als betrekkelijke nieuwkomer niet meer na te lezen is.
              Overigens: jij hebt je oordeel over mij al gevormd, dus waarom zou ik me eigenlijk proberen te verdedigen ?
              [/quote]

              Ik ben blij dat ik u andere inzichten heb kunnen bijbrengen. Maar als ik de commentaren lees van andere forumleden dan kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het over u gaat. Wel, ipv in de rug zeg ik het in uw gezicht. Denk daar maar eens over na.
              "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

              Comment


              • #82
                Originally posted by Nicodemus
                Bedankt Nicodemus voor de frontale aanval of is het een aanval in de rug ? Ik ben in het verleden ernstig benadeeld door 1 forumlid die geschreven heeft dat ik niet meer besta voor hem.
                De topic die ik daarover opgestart heb, is verwijderd zodat het voor jou als betrekkelijke nieuwkomer niet meer na te lezen is.
                Overigens: jij hebt je oordeel over mij al gevormd, dus waarom zou ik me eigenlijk proberen te verdedigen ?
                [/quote]

                Ik ben blij dat ik u andere inzichten heb kunnen bijbrengen. Maar als ik de commentaren lees van andere forumleden dan kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het over u gaat. Wel, ipv in de rug zeg ik het in uw gezicht. Denk daar maar eens over na.
                [/quote]

                Wel Nicodemus...je zit er grandioos NAAST !

                Stef

                Comment


                • #83
                  Ik, als niet gevestigde waarde, zeg gewoon wat velen hier denken. Ik kan dat, als leek en niet gevestigde waarde. Waarschijnlijk doe ik hier velen een plezier met mijn commentaar over jmvanos.

                  En nu ga ik nog eens lekker in het forum van 'camera's en assecoires' lezen, das véééél leuker.

                  Nicodemus
                  "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

                  Comment


                  • #84
                    Zal tijd worden voor een:



                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #85
                      het is hier al meermaals gezegd: "de beste stuurlui staan aan wal..."

                      en inderdaad, in de best draaiende verenigingen worden de mensen dien het meeste werk verzetten vaak het zwaarst bekritiseerd........zo zit ne mens nu eenmaal in mekaar.

                      Leer dus een beetje verdraagzaam zijn.....

                      Hans.

                      http://www.sportfotos.be

                      Comment


                      • #86
                        Slaap lekker iedereen.
                        Morgen is er een nieuwe en onbevlekte dag!!
                        "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by jmvanos
                          Originally posted by Tribal69

                          Amen !!
                          Wanneer is je volgende afscheid. Ik kom ZEKER op je feestje
                          Daar zullen enkel mensen en fotografen op uit genodigd worden jij zeker niet
                          Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

                          Comment


                          • #88
                            Ik ben hier eigenlijk wel een totale newbie (alhoewel ik het forum wel al ettelijke maanden volg) en zou me misschien niet moeten mengen, maar ik wou wel even meedelen dat ik dit al heb zien gebeuren in ZO VEEL internet communities die beginnen uit te breiden.

                            Uitbreiding brengt ook enkele rotte appels met zich, zo snel mogelijk identificeren en verwijderen is de enige oplossing als je de sfeer niet verder wilt verzieken (en geloof me, het kan nog veeeel slechter). Misschien een verwijderen van de edit knop en een aantal forums exclusief voor de (ancien-)leden die mekander wat beter kennen (IRL) kan helpen ?

                            zal ik toch nog even gebruik maken van die edit-knop =)
                            Laat ik hierbij toch nog even weten dat ik van in het begin gecharmeerd was door de UNIEKE behulpzaamheid en de vriendelijkheid van de BD-leden op dit forum. Ik hoop dat dit nog lang mag blijven en vergeet niet dat het internet (en zeker een forum) de ideale manier is om misverstanden en daaruit volgende ruzies te creëren.
                            Fuji S602z

                            Comment


                            • #89
                              Bon,

                              beste vrienden (want dat zijn jullie nog steeds),

                              ik ben deze topic gestart en vraag beleefd deze ook te mogen afsluiten...en dat er dus niemand meer zou reageren....

                              Ik heb net een kleine conversatie gehad met Jaja om mijn standpunt wat bij te schaven en mijn bedoelingen te verduidelijken... We wensen deze conversatie privé te houden maar één ding wil ik jullie toch niet onthouden : Ik besef maar al te goed nu dat ik onterecht mijn pijlen naar Jaja geschoten heb...mijn standpunten en opvattingen blijven hetzelfde, maar ik heb ze aan het verkeerde adres gepost..


                              Nu elkeen eens ongezouten zijn mening heeft kunnen spuien kunnen we wat mij betreft weer door met een schone lei...

                              AMEN


                              Stef

                              Comment


                              • #90
                                toch nog dit, foto's trekken.

                                ToM.___ //Fuji s602.
                                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                                It goes to 11 you know? 1 louder.

                                Comment

                                Working...
                                X