Re: Waar kopen jullie je materiaal?
Ik wou hier toch even op reageren. Niet omdat ik de winkel ken, maar wel de situatie.
Waarschijnlijk heeft deze winkel maar 1 iemand die sensor cleaning's doet, en die zal ook waarschijnlijk niet in de winkel hebben gestaan, maar druk bezig zijn geweest met een hele reeks camera's die al waren binnen gebracht.
In de computer winkel waar ik heb gewerkt was dat ook soms. De verkopers stonden in de winkel een leuk praatje te maken, met misschien een klant die wat ik de rekken zat te neuzen, terwijl er op mijn werkbank 5 PC's stonden waar ik zat aan te werken terwijl er iemand aan de balie van de technische dienst kwam vragen of ik ook even snel naar zijne PC kon kijken. Tja, op die momenten moet je dan melden dat het heel druk is. Hij kijkt dan in de winkel en ziet geen enkele klant en enkel verkopers die daar maar wat staan te staan.
Of, hoe het beeld in een winkel niet de werkelijke toestand van de technische dienst weergeeft.![Wink](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/wink.gif)
Maar ik kan je frustratie wel begrijpen, zeker als ze op de website zetten dat je geen afspraak hoeft te maken. Dat is vragen om problemen. Bij ons moest je de technische dienst, mij dus, altijd eerst bellen om een afspraak te maken. Zij die kwamen binnenlopen, afhankelijk van het aangehaald probleem, werden in mijn afspraken boek genoteerd.
OT: ik koop nog altijd bij coolblue.be.
Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto
Bekijk bericht
Waarschijnlijk heeft deze winkel maar 1 iemand die sensor cleaning's doet, en die zal ook waarschijnlijk niet in de winkel hebben gestaan, maar druk bezig zijn geweest met een hele reeks camera's die al waren binnen gebracht.
In de computer winkel waar ik heb gewerkt was dat ook soms. De verkopers stonden in de winkel een leuk praatje te maken, met misschien een klant die wat ik de rekken zat te neuzen, terwijl er op mijn werkbank 5 PC's stonden waar ik zat aan te werken terwijl er iemand aan de balie van de technische dienst kwam vragen of ik ook even snel naar zijne PC kon kijken. Tja, op die momenten moet je dan melden dat het heel druk is. Hij kijkt dan in de winkel en ziet geen enkele klant en enkel verkopers die daar maar wat staan te staan.
Of, hoe het beeld in een winkel niet de werkelijke toestand van de technische dienst weergeeft.
![Wink](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/wink.gif)
Maar ik kan je frustratie wel begrijpen, zeker als ze op de website zetten dat je geen afspraak hoeft te maken. Dat is vragen om problemen. Bij ons moest je de technische dienst, mij dus, altijd eerst bellen om een afspraak te maken. Zij die kwamen binnenlopen, afhankelijk van het aangehaald probleem, werden in mijn afspraken boek genoteerd.
OT: ik koop nog altijd bij coolblue.be.
![Smile](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/smile.gif)
Comment