Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik zou niet weten waar jij informatie van hebt ,maar Studio73 en foto Rubens zijn niet failliet zoals jij hier aangeeft ,Studio73 in Geel nog steeds veel volk door de week ,en bij foto Rubens ook nog steeds als je er komt in Antwerpen nog steeds verkoop van allerhande fotomateriaal .
ik zou niet weten waar jij informatie van hebt ,maar Studio73 en foto Rubens zijn niet failliet zoals jij hier aangeeft ,Studio73 in Geel nog steeds veel volk door de week ,en bij foto Rubens ook nog steeds als je er komt in Antwerpen nog steeds verkoop van allerhande fotomateriaal .
Mvg
Ardesign
onlangs bij foto Rubens geweest
dame wist te vertellen dat ze allen ontslagen waren
winkel gaat dicht
dacht dat ze ook zei dat de winkel in geel vrijdag niet was opengegaan
weet niet of ze daadwerkelijk failliet zijn
maar er precies toch wel iets aan de hand
Ik koop voornamelijk bij Cameranu.nl en Fotokonijnenberg.nl (vestiging Den Ham). Cameranu.nl is vaak erg voordelig en is voor mij eventueel ook nog te berijden (rond 115km enkele reis), Fotokonijnenberg is de laatste jaren wat minder gunstig qua prijzen. Ik heb wel goede ervaringen qua after-service bij Konijn, maar ook die ervaringen zijn al wel van enige jaren terug.
Naast deze twee koop ik ook wel bij andere gerenommeerde (internet)winkels zoals Foka.nl, Digicamshop.nl (=Coolblue) en Kamera-Express.nl.
Comment