Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

    Een Think Tank Retrospective 5 tas voor m'n OM-D E-M5 + lenzen...
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

      Gisteren een Nikon D800 gekocht, mijn vorige camera was/is een D200 ben benieuwd wat deze overstap gaat geven
      START WITH WHAT YOU HAVE, BUILD AS YOU GROW
      D800 Nikon 105 Macro, 24-70, 70-200, SB910

      Comment


      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

        Vervanging voor de sony dsp-p120 van madam: tis de cybershot dsc-hx10v geworden. Het zal wennen en leren worden voor haar!


        UPDATE 15 mei: ik, sonyfan, zit met een verschrikkelijke ontgoocheling: heb dit toestel deze morgen teruggebracht: onlogische en moeilijke menu om instellingen aan te passen. Veel te veel kunstgrepen die voor een leek niet terug te vinden zijn na
        aanpassing.De genomen foto's van overdag zijn OK, maar foto's in huis met flits en kunstlicht zijn niet goed te krijgen: vreemde kleur, ofwel overbelicht ofwel enkel een kleine meter belicht. Verwonderd mij van Sony. Bijna alles waar
        klank en beeld uitkomt is van Sony hier thuis, tot zijn allen tevredenheid tot nu.

        Na wikken en wegen en overleg geopteerd voor de Nikon Coolpix S9300. niet een van de meest recenste maar meteen een duidelijke en grote overklassing van de Sony dsc-hx10! En begrijpbaar voor madam.
        Last edited by guido1956; 15 mei 2013, 17:48.
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

        Comment


        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

          Voor moederdag een Canon 60D gehad en een sigma 70-200 f2.8 os gehad.

          Mijn oude camera was een 450D

          Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
          http://www.k9-design.nl
          Een heel leuk setje fotografeer ik mee.

          Comment


          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

            Met de spijtige mededeling dat mijn 550D overleden is op 3jarige leeftijd en 14k Clicks (backup toestel en men 1DmkIII is al lang tijdje geleden verkocht)



            heb ik toch de stap gezet en een keuze gemaakt



            Een 5D MK III met Grip (gekocht @ fotokonijnenberg)

            en dan nog een leuk item "gewonnen"

            ik miste men 24-70mm wel achteraf gezien spijt dat ik die verkocht had

            tot ik een telefoontje kreeg van een goede vriend

            er is een veiling van fotomateriaal !

            voor 181 euro heb ik een 28-70mm F2.8 kunnen bemachtigen met alle risico's dat ze misschien defect was, en voor 45 extra toch nog een bijhorende lenskap gevonden
            totaal : 226 euro !

            EX US ARMY materiaal

            kavel 2124. camera zoom lens
            Producent: Canon
            camera zoom lens, LX 5,4-108 mm (T5K)
            wat bleek uit de serienummer ? de beschrijving is verkeerd !




            De lens is in tiptop conditie heb ze na aankoop laten nachecken

            en als kers op de taart heb ik een nieuwe rugzak gekocht : Vanguard Up Rise 46 II

            grts, John

            Edit:
            (heb 2uur bezig geweest met sticker remover en een watten staafje voor alle lijmresten (28-70) er veilig af te doen )
            Canon EOS 5D MK III / 16-35mm L f/2.8 / 28-70mm L f/2.8 / 70-200mm L f/2.8 / 1.4x Extender II

            Comment


            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

              Een fles Cachaca Gold Premium van Weber House.
              Ik moet ze wel nog proeven.

              Comment


              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                Misschien wil je dat niet delen maar waar gebeuren die veilingen? Of is dat maar éénmalig?


                Oorspronkelijk geplaatst door SpeedyBE Bekijk bericht
                Met de spijtige mededeling dat mijn 550D overleden is op 3jarige leeftijd en 14k Clicks (backup toestel en men 1DmkIII is al lang tijdje geleden verkocht)



                heb ik toch de stap gezet en een keuze gemaakt



                Een 5D MK III met Grip (gekocht @ fotokonijnenberg)

                en dan nog een leuk item "gewonnen"

                ik miste men 24-70mm wel achteraf gezien spijt dat ik die verkocht had

                tot ik een telefoontje kreeg van een goede vriend

                er is een veiling van fotomateriaal !

                voor 181 euro heb ik een 28-70mm F2.8 kunnen bemachtigen met alle risico's dat ze misschien defect was, en voor 45 extra toch nog een bijhorende lenskap gevonden
                totaal : 226 euro !

                EX US ARMY materiaal



                wat bleek uit de serienummer ? de beschrijving is verkeerd !




                De lens is in tiptop conditie heb ze na aankoop laten nachecken

                en als kers op de taart heb ik een nieuwe rugzak gekocht : Vanguard Up Rise 46 II

                grts, John

                Edit:
                (heb 2uur bezig geweest met sticker remover en een watten staafje voor alle lijmresten (28-70) er veilig af te doen )
                EMBLEMATA.BE
                http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                Comment


                • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
                  Misschien wil je dat niet delen maar waar gebeuren die veilingen? Of is dat maar éénmalig?
                  Aan etiket te zien is het van troostwijk , heb dit nog niet dikwijls zien voorbij zien komen .ik heb ook een abonnement op hun nieuwsbrief.

                  Comment


                  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                    Als het bij troostwijk is, ben je dan niet vergeten er het opgeld en de BTW bijnte tellen?
                    Alles samen zijn dat 41% kosten....

                    Comment


                    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                      Na de Nikon D800, is dit de enige (Pioneer DDJ-SX) wat ik nog momenteel aangekocht heb. 2 dure hobby's dus. Volgende aankoop wordt een Macro lens

                      http://xstreamdigital.be

                      Comment


                      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                        Ben sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een Canon EOS 60D ...Heb er ook een extra Canon LP-E6 batterij bij gekocht
                        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                        Comment


                        • Een sigma 17-70 c 2.8-4 os voor mijn tweede toestel, een reserve batterij voor de 5d 2 en eindelijk een 135L van canon

                          Mvg Bart
                          Sony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
                          500px site: https://500px.com/crazy_b

                          Comment


                          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                            vers van de pers : de Canon 50 mm 1.8 .........Ook wel "Plastic Fantastic" genoemd
                            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                            Comment


                            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                              Morgen krijg ik mijn V 1. Doet me eerlijk gezegd denken aan een bom die in
                              de tweede wereldoorlog op Antwerpen viel, maar daar zaten die Japanners
                              van Nikon natuurlijk voor niets tussen. Alhoewel... Enfin, naast de J 1 heb ik
                              dan ook de V 1. Als ik dan de ene vergeet, heb ik nog altijd de andere bij me.
                              Het leven is schoon. Vaak schoner dan mijn foto's. En zeker schoner dan mijn
                              ziel. Amen.

                              Comment


                              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                                Deze middag is de Contour Plus2 toegekomen.
                                Samen met een cameratas, extra batterijen en een timelapse klokje.
                                De onderwaterbehuizing is inbegrepen, de vissen in ons aquarium zullen het geweten hebben.
                                De gehele namiddag testjes gedaan. Zowel met video als met foto.

                                Last edited by Skitch; 29 mei 2013, 20:27.
                                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

                                Comment

                                Working...
                                X