Eindelijk is mijn langverwachte Fuji X100S bij Vandenborre toegekomen en ben hem direct gaan oppikken...
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Vorige week is mijn nieuwe cameratas binnengekomen, een Think Tank Retrospective 20. Vrijdag de hele dag mee op een festival rondgelopen (60D + Grip, Canon 15-85, Sigma 70-200 + 420 EX flitser en nog wat prullaria) en ik ben helemaal kapot van deze tas
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
zonet een HP DV7-7360EB besteld daar de oude zijn ventilator kuren begint te krijgen en heb ik al eens vervangen.Morgen of ten laatste overmorgen zou hij voorradig zijn.
Comment