Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

complete NIC-software ...
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

Comment

• Een lowepro passport sling voor op vakantie en bij het fietsen de camera mee te nemen. En in een mooie bruine kleur.

Mvg Bart
      Sony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
      500px site: https://500px.com/crazy_b

Comment

Monopod Benro C28T, fijn en licht.
        Mvrgr,
        Paul

Comment

Spyder 4 Elite, Nikon FM3a met 85 1.8 (zalige camera), Nikon V1 en Nikon 105mm 2.8 Macro.

Eerste callibraties zijn uitgevoerd en ziet er echt prachtig uit, wel wat moeten corrigeren naar het blauwe toe op mijn laptopscherm. De andere pc's hadden geen last van een zweem.

Zalig dat ik eindelijk een fantastische analoge camera heb gevonden tegen een goede prijs.
          De Canon AE-1 program maakte zo'n akelige kling bij het afdrukken. Maar deze FM3a is gewoon prachtig om aan te horen. Ineens ook een hoop ZW filmpjes gaan halen, ook 1 rolletje iso 100 dat er nu inzit. Eens zien wat dat zal geven ten opzichte van de iso 400 dat ik normaal gebruik.

Nikon V1 heb ik nu uiteindelijk ook, ik kon niet blijven die van mijn vrienden lenen als ik nog eens slowmotion wilde doen en foto's wilde trekken met die zalige, zalige, zalige look en feel.
          Vooral gekocht om iemand die me dierbaar is meer te laten fotograferen, en dat lukt aardig!

Nikon 105 macro om mijn Nikon 85mm 3.5 DX macro te vervangen op mijn fullframe. (85mm macro staat dus te koop)

Comment

Na lang twijfelen dan toch de knoop doorgehakt en de canon 17-55 2.8 IS gaan halen. Eerste foto's en indrukken doen mij alvast watertanden naar meer.

Comment

Na een tijdje sparen..op weg naar Art en Dinges voor de Canon 60D (en ondertussen mijn rugzak AW350 laten herstellen (garantie???))....
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Eyecup DK-21 voor mijn D90 dat ik kwijt was. Recht uit Hongkong en voor 2 eurokes kunt ge nie zitten vodden
                D7000 , batterijgrip , Tamron 17-50 2.8 , Samyang 8mm fisheye .

Comment

Blackrapid rs-sport + bryce 1. Veel comfortabeler en zonder nekpijn tov die standaard kweltuigen voor rond je nek.
                  Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gympie Bekijk bericht
                    Na lang twijfelen dan toch de knoop doorgehakt en de canon 17-55 2.8 IS gaan halen. Eerste foto's en indrukken doen mij alvast watertanden naar meer.
                    goeie knoop doorgehakt hoor!!
                    7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                      Na een tijdje sparen..op weg naar Art en Dinges voor de Canon 60D (en ondertussen mijn rugzak AW350 laten herstellen (garantie???))....
                      Miljaar..koopt er voor mij nen Pippo (een vriend van mij en het is hem welgegund) ne 60D en daarmee was de stock leeg....Soit hij is besteld, 't zal dus voor volgende week zijn mijn nieuw speelgoedje.
                      perman
                      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Een rugzak van National Geographic, een W5050.

Comment

Mijn doel is om nog voor dat de cashback gedaan is heel wat materiaal binnen te halen.
                          Maar als ik erbij stilsta, moet ik nog TE veel hebben. :-)
                          EMBLEMATA.BE
                          http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

Comment

Nikon af-s 85 mm F1.8

Comment

Zojuist de Canon Speedlight 430 EX II gehaald . Daar mijn huidige tas te klein werd , er ook meteen een grotere tas bij gekocht ( cullman ).

Voorlopig ben ik denk ik wel klaar met aankopen nu
                              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

De canon 400mm 5.6. Eerste kiekjes maken me alvast blij!
                                http://gijscollet.wix.com/photography

Comment

Working...
                                X