Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

    Boerke;

    Niet zo slim om hier zo maar de locatie mee te geven hoor.
    Er kijken meer dan alleen fotografen mee.

    Beter is om dergelijke info via PM door te geven.

    Als je eens goed zoekt ,zelfs hier op BD, kan je zien hoe anderen met minder goede bedoelingen omgaan met dergelijke info.
    In de tijdspanne dat ik de locatie bezocht en vandaag is er reeds veel veranderd binnenin en dit niet alleen door moeder natuur.

    Veilig omspringen met dergelijke info is de boodschap.

    T.
    My flickr space

    Comment


    • #62
      Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

      Dit is onzin !!we genieten toch van elkaar en fotograveren is een hobby,athans voor mij en U...?
      gr en kijk ook eens op www.fritspix.nl daar staan meer lokaties op....
      mijn webstie: http://www.henkspix.nl

      Comment


      • #63
        Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

        -edit-
        Last edited by Boerke; 9 juli 2009, 19:34.

        Comment


        • #64
          Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

          dat hebben wij ook gedaan en niemand....toen gezien.
          mijn webstie: http://www.henkspix.nl

          Comment


          • #65
            Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

            ik twijfel niet aan jullie goede bedoelingen, laat dat duidelijk zijn

            Bij Urban is het zeker niet de gewoonte om een locatie zomaar eventjes in een publiek forum te plaatsen. De plaatsen zijn ook fel gegeerd bij diegenen die zich graag laten gaan in het vernielen ervan.
            Net om die reden, en om er op toe te zien dat wij langer kunnen genieten van deze locaties houden we ze een "beetje" geheim

            T.
            My flickr space

            Comment


            • #66
              Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

              Oorspronkelijk geplaatst door zebosenior Bekijk bericht
              Dit is onzin !!we genieten toch van elkaar en fotograveren is een hobby,athans voor mij en U...?
              gr en kijk ook eens op www.fritspix.nl daar staan meer lokaties op....
              Het is onzin om te denken dat hier enkel fotografen meelezen.
              BD heeft 8000 actieve gebruikers maar meer dan 100.000 lezers per dag

              Google is your friend maar ook die van anderen en meestal staat BD in de top 10 als je iets zoekt op google.

              Iemand die deze lokatie zoekt (voor bvb het koper) vind dus dank zij jullie makkelijk de ingang

              beste locaties doorgeven via PM anders hebben we binnen afzienbare tijd geen enkele urbanlocatie meer die nog intact is.
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

              Comment


              • #67
                Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                dit is duidelijk.....en blijf genieten.
                mijn webstie: http://www.henkspix.nl

                Comment


                • #68
                  Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                  [QUOTE=Boerke;2319209]Dan moet die beheerder maar beter zijn werk doen en het scum ertussen uit halen

                  Laat ons hopen dat wanneer hij dit moet doen, hij jou niet als "Scum" aanziet
                  Vergeet niet dat je op privé-eigendom gaat wanneer je dergelijke zaken onderneemt.

                  Dankzij dergelijke info online te zetten zou ik als eigenaar extra maatregelen treffen en een veel strengere bewaking voorzien.

                  Urban wordt slachtoffer van z'n eigen succes vrees ik, jammer


                  T.
                  My flickr space

                  Comment


                  • #69
                    Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                    Geen probleem gasten, ik heb m'n posts ge-edit

                    Als er nog iemand info heeft, krijg ik graag pm.


                    groetjes!

                    Comment


                    • #70
                      Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                      Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
                      Hier wil ik al jaren naartoe...als jullie nog es gaan en ik kan met iemand mee (of als ik hier nog iemand vind die mee wil) wil ik zeker graag es mee grtz
                      Ik ga morgen ochtend...

                      Comment


                      • #71
                        Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                        Oorspronkelijk geplaatst door ZoOlOoK Bekijk bericht
                        Ik ga morgen ochtend...
                        Spannend, maar als ik foto's daarvan zie zou ik schrik krijgen om daar binnen te lopen met die vervallen vloer!
                        Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                        Comment


                        • #72
                          Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                          Na alle wilde verhalen van jagers, rotweilers en hagel ben ik eergisteren dan toch is naar het chateau geweest. Ik kan niet anders dan zeggen dat het werkelijk een unieke locatie is! Geen bewaking gezien (en toch wel een dikke 3 uur daar gebleven), wel ferm verschoten van 2 medeurbexers die er zich bevonden. Inderdaad wel een heel gevaarlijke locatie qua bouwvalligheid !! Terwijl we aan het nagenieten waren buiten het kasteel zagen we een deel plafond zo naar beneden storten en de vloer is praktisch overal vermolmd. Wanneer je niet langs de hoofdingang binnendringt maar langs de bossen is de kans volgens mij minimaal van gesnapt te worden...

                          Comment


                          • #73
                            Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                            Medeurbexers? Ik heb het woord gegoogeld en het is enig in zijn soort.
                            Maar ik heb uiteindelijk het woordpuzzeltje opgelost: mede-urbexer-->iemand die op hetzelfde tijdstip aan urban exploration doet.
                            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                            Comment


                            • #74
                              Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                              Het lijkt me super daar naar toe te gaan. Toch zou het beter zijn mocht de beheerder/bewaker kunnen gecontacteerd worden en er een 'informele' toestemming gegeven worden om het domein te betreden, dat de man bv zegt: die dag kom ik langs om een bepaald uur, maak dat ik jullie dan niet zie. Officiële toestemming krijg je nooit wegens het risico op ongevallen en de bijhorende aansprakelijkheid.
                              Indien zoiets kan geregeld worden, kan het geen probleem zijn en ben ik ook kandidaat om mee te gaan.
                              http://pxgarden.tumblr.com/
                              Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

                              Comment


                              • #75
                                Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                                Oorspronkelijk geplaatst door Raptorken Bekijk bericht
                                Het lijkt me super daar naar toe te gaan. Toch zou het beter zijn mocht de beheerder/bewaker kunnen gecontacteerd worden en er een 'informele' toestemming gegeven worden om het domein te betreden, dat de man bv zegt: die dag kom ik langs om een bepaald uur, maak dat ik jullie dan niet zie. Officiële toestemming krijg je nooit wegens het risico op ongevallen en de bijhorende aansprakelijkheid.
                                Indien zoiets kan geregeld worden, kan het geen probleem zijn en ben ik ook kandidaat om mee te gaan.
                                De eigenaar zal nooit de toestemming geven , het zou niet de meest vriendelijke man zijn... (waarschijnlijk ook gefrustreerd door het vele vandalisme plus alle urban explorers die er dan ook nog eens rondhangen...-)

                                Comment

                                Working...
                                X