Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
    Tuurlijk dit wordt allemaal super bewaakt. Man da wordt hier allemaal zo overdreven. denk je dat die vent iedere dag komt met zen honden om bezoekers te pakn die vent komt daar gewoon voor zen fazanten moest da allemaal prive bewaking zijn enz weetje wel wat dat zou kosten.
    Net genoeg om zijn kasteel niet te laten verwoekeren.

Comment

Nog afgezien van risico om gezien te worden met zo'n grote groep, lijkt het me totaal niet raadzaam om met zoveel mensen daar naar binnen te gaan.
      1) je loopt elkaar continu voor de lens...
      2) veel te veel risico dat je ergens doorheen zakt.

Nu deze lokatie moet je ook zeker niet alleen doen, maar 2 tot 3 maximaal.

Ik ben er zelf vorig jaar geweest, en echt de vloeren die niet van steen/beton zijn zijn gewoon niet te betreden!
      Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

Comment

Is er uiteindelijk nog iemand naar Noisy geweest? Ik zou binnenkort gaan, gaarne zou ik van iemand horen hoe de huidige status van het gebouw is. Ik vrees dat het hard te lijden heeft gehad onder de koude winterdagen...

Comment

Sommige vensterramen zijn van hun glas ontnomen of in gebroken toestand door inwerping van derden.
          Bij het afvallen kunnen de ontbrekende omheiningen u geen bescherming meer bieden.
          Schrijver van koninklijke bloedlijn?
          Flickr één
          Flickr two

Comment

Amai, als er een iets is wat ik nu wel eens zou willen doen...

Comment

waarom word dit kasteel zogoed bewaakt vraag ik mij af. als het toch maar ligt te verkommeren. of gebeuren daar dingen die het buitenlicht niet mogen zien? Het is vervallen zoja, laat ons dan dat gebouw betreden op eigen risico,dan weet je wat je te wachten staat mocht er iets ergs gebeuren,maar als ik die verhalen hier nu zolees een bewaker met 2 rotweilers enz. en voor je geniest hebt staan ze al voor je neus dan heb ik daar mijn twijfels over of het gebouw daar alleen maar staat te verkommeren. ik weet dat je niet iedereen erzo maar laat inkomen,dat versta ik best want dan zou het nog sneller verkommeren maar als je er gewoon wat leuke plaatjes wil nemen,die mensen zien toch dat we geen beitel en hamers bijhebben he wat is dan het probleem eigenlijk?
              zou er dolgraag er mee naartoe gegaan zijn maar na al die verhalen hier nee dank je
              groetjes ronny

Comment

ben ook wel geinteresseerd om er eens naar te gaan kijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diron Bekijk bericht
                  waarom word dit kasteel zogoed bewaakt vraag ik mij af. als het toch maar ligt te verkommeren. of gebeuren daar dingen die het buitenlicht niet mogen zien? Het is vervallen zoja, laat ons dan dat gebouw betreden op eigen risico,dan weet je wat je te wachten staat mocht er iets ergs gebeuren,maar als ik die verhalen hier nu zolees een bewaker met 2 rotweilers enz.
                  - Koperdieven
                  - vandalen (grafitti / tags )
                  - hangjongeren
                  - sluikstorten
                  - stropers (als ik hoor hoeveel wild er zit)
                  Mijn foto's
                  Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                    -.....
                    ....... hangjongeren

WTF zijn hangjongeren ?
                    Zijn dat jongeren die overal in hangen? Of die overal rondhangen?
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hier wil ik al jaren naartoe...als jullie nog es gaan en ik kan met iemand mee (of als ik hier nog iemand vind die mee wil) wil ik zeker graag es mee grtz
                      Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                        - Koperdieven
                        - vandalen (grafitti / tags )
                        - hangjongeren
                        - sluikstorten
                        - stropers (als ik hoor hoeveel wild er zit)
                        Of miss voor de Papparazi
                        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Voor zover ik weet is het kweken van fazanten voor de jacht verboden in ons landje, en zijn de boetes niet mis.
                          Als ze mannen met camera's zien, denken ze waarschijnlijk dat ze Gaia op bezoek hebben.
                          Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Dag allemaal,

een paar dagen geleden zijn we met 2 naar Noisy geweest.
                            Vervallen? Ja
                            Rotte vloeren? Ja
                            Gevaarlijk? Zeker weten!
                            Maar we zijn toch tot boven in de toren geweest. Het ganse kasteel was een pracht ervaring, gewoon even je gezond verstand gebruiken. Geraak je langs de ene kant niet boven, dan neem je maar de andere trap. Trappen genoeg.
                            Soit, goed voor 3 uur foto-plezier
                            Even een auto horen passeren, maar verder niks.
                            Tenslotte dit, Urbex is in mijn ogen toch ook meer een individueel gebeuren. Minstens 2 en max 3 personen. Groepen van 10 dat vraagt voor ( veiligheids)problemen.
                            Maar zeker een aanrader !

Comment

mooie locatie zie www.fritspix.nl voor mooie shots.
                              vorig jaar geweest en nietmand gezien gewoon door het bos heen.
                              mijn webstie: http://www.henkspix.nl

Comment

-edit-
                                Last edited by Boerke; 9 juli 2009, 19:34.

Comment

Working...