Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe layout website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe layout website

    Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
    Ik mis trouwens nog een knopje op de menu balk ....

    De chat

    Gr. X.

    Zullen er wel nog een paar zijn denk ik
    Ik beloof (nog) niets, maar zal proberen om de komende 14 dagen een nieuwe chat te voorzien.
    Probleem is dat er zoveel tijd in kruipt om het deftig te testen en dat tijd voor iedereen zeer beperkt is.
    Maar zal er vroeg of laat komen, ik hoop samen met u eerder vroeg dan laat ;-)

    sven
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

    Comment


    • Re: Nieuwe layout website

      Dikke proficiat !

      Het kijkt héél lekker, frisse site is dat geworden.
      Tja...het oog wil ook wat

      Comment


      • Re: Nieuwe layout website

        Ziet er goed uit

        Comment


        • Re: Nieuwe layout website

          Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
          Over dat groen ...
          Volgens mij hebben de Hollanders hier een stem in gehad of heeft BD een stille sponsor gekregen

          Gr. X.
          Was het maar waar, het groene heeft inderdaad voor de medewerkers een dubbele betekenis, zeker als er over een 'echt' nederlands bier wordt gesproken, .... santé

          Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
          Hoezo, waar groen
          ]
          Inderdaad ondertussen zijn er al een paar dingen terug aangepast, andere zaken zullen spoedig volgen omdat deze wat meer tijd vergen

          Nogmaals bedankt voor jullie opbouwende inbreng.
          Dit kunnen de medewerkers zeker waarderen.
          Groeten,
          Ludo

          Comment


          • Re: Nieuwe layout website

            jullie zijn echte Kanjers hoor, petje af.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Nieuwe layout website

              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
              Je bent de eerste die het mist en alleen kun je niet chatten
              Wel, ik was er toch ook regelmatig op de te vinden (de chat) om eens een mening te kennen en wat ideeën uit te wisselen, oa met Xarder . Maar geen probleem, het is iets wat blijkbaar ook op de to-do list staat .

              Keep up the good work.

              Comment


              • Re: Nieuwe layout website

                Het was even wennen toen ik terug op de site kwam, maar ik was verbaasd van de verbetering

                Goed gedaan mannen!!!


                Grtz R.
                Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                Comment


                • Re: Nieuwe layout website

                  Een nieuwe frisse look. Misschien hier en daar nog een schoonheidsfoutje, maar dank en proficiat aan allen die hieraan meegewerkt hebben!
                  https://waltertalboom.be-
                  Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

                  Comment


                  • Re: Nieuwe layout website

                    Hey juppekes

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                    Hey juppekes

                    Klopt dit als ik ergens in een topic ben en ik klik bovenaan op forum dat daar een foutje zit

                    Ik krijg dan de melding dat de pagina niet bestaat

                    Ik heb het nog eens geprobeerd terwijl ik hier aan het typen ben en het lukt ook niet

                    Dit probleempje is al van de baan

                    Nu nog deze onderaan dan is het helemaal in orde
                    Bootjes

                    Comment


                    • Re: Nieuwe layout website

                      Snids deze morgen even wennen, maar het resultaat bevalt me wel.
                      Prima werk van iedereen die achter de schermen reeds heel wat noeste arbeid heeft geleverd

                      Een opmerking: Op de homepagina zijn ook de 'laatste forumtopics' te zien. Niets op tegen.
                      Echter staan daar ook de topics tussen die alleen voor de moderatoren zijn bedoeld.
                      Er op klikken brengt je op een scherm dat zegt dat je geen toegang hebt.

                      Kunnen deze topics op één of andere manier niet uit de lijst 'laatste forumtopics' worden geweerd?
                      Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                      BD0993BE
                      Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

                      Comment


                      • Re: Nieuwe layout website

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                        Iedereen kan daar zeker bijgeraken.
                        Als je VZW-lid wordt, krijg je de mogelijkheid om albums aan te maken.
                        http://www.belgiumdigital.com/vzw

                        Alle albums en foto's kan je ook bekijken in het profiel van de vzw-leden.
                        Waarschijnlijk doe ik iets stoms of begrijp ik het niet helemaal , maar hoe voeg je een album toe ?
                        Als ik in All Albums op Album Toevoegen klik, dan krijg ik namelijk volgend bericht:

                        Marl1, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

                        Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
                        Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.


                        Zijn er verschillende soorten vzw-lidmaatschappen misschien en heb ik dat dan ergens gemist ? Ik heb in ieder geval lidgeld betaald (lidnummer BD1152BE),

                        Wat moet ik doen om wel voldoende toegangsrechten te hebben ? Ik heb bij mijn weten ook niks verkeerds gedaan ? Of is het gewoon een bugje dat nog moet worden opgelost ?
                        Als iemand kan helpen ? Bedankt dan alvast.
                        Marleen
                        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                        Comment


                        • Re: Nieuwe layout website

                          Ik wil het voor je nakijken.
                          Zie PM.

                          Comment


                          • Re: Nieuwe layout website

                            prachtig gedaan mannen!
                            Website/portfolio/blog: http://ab-p.be

                            Comment


                            • Re: Nieuwe layout website

                              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                              Ik wil het voor je nakijken.
                              Zie PM.
                              Is inmiddels gebeurd, bedankt Lut voor het snel reageren.
                              Marleen
                              It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                              http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                              Comment


                              • Re: Nieuwe layout website

                                Ziet er op het eerste zicht netjes uit al vind ik één ding minder aangenaam.
                                Op de startpagina staat "Laatste artikels" en "Laatste forumtopics" onderaan en ge moet nu scrollen om dit te kunnen zien. Echter als de foto net verandert van eentje in landscape naar eentje in portret is de tekst terug weg en kunt ge weer beginnen scrollen. Het was eigenlijk beter een frame met vaste hoogte geweest waarin de foto desnoods verkleind werd.
                                Mits de foto's ook niet altijd dezelfde hoogte hebben staat de tekst dus elke keer op een andere plaats. Ook wordt de eerste foto pas na korte tijd geladen waardoor de pagina al herspringt, ook dit is op te lossen met een fotoframe met vaste hoogte.
                                "Laatste forumtopics" had eigenlijk bijvoorbeeld ook gewoon vast onder "Login" kunnen staan hebben waardoor dit niet herspringt.
                                Ik werk op 1680 x 1050.
                                Dit is maar mijn mening hé ...
                                Mvg,
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X