Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe layout website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe layout website

    Goed gewerkt mannen!
    Ziet er goed uit
    www.gijbels.net

    Comment


    • Re: Nieuwe layout website

      Ziet er mooi uit, als is het even wennen... vooral dan aan de kleine lettertjes. Ik moet zeggen, de tekst van het intikscherm (Reageren op discussie) lijkt weer normaal, maar als ik op iemands naam klik om het profiel te bekijken, vind ik dat de verschillende menu-opties erg klein zijn.
      En ik heb zo'n 24" iMac scherm!


      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment


      • Re: Nieuwe layout website

        Met veel respect voor al wie hier een deeltje van zijn vrije tijd aan spendeerde...
        Knap gedaan !!!

        Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk bericht
        Is er niemand die zich egert aan de nu witte achtergrond in de fora in plaats van de licht grijze? Gevolg is dat we geen witte kaders meer kunnen gebruiken.
        Het felle wit is inderdaad behoorlijk lastig voor de ogen. Het lichte grijs van vroeger (K-waarde =6) was ook voldoende helder, maar veel minder hard. Het harde contrast tussen het diepe zwart en het helle wit is misschien eigentijds, maar erg functioneel lijkt het me toch niet. Mijn scherm staat behoorlijk juist afgesteld, welnu het lange lezen op het forum wordt door het helle wit nu toch wel erg vermoeiend...

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        Ik ken iemand die zijn kaders dan zal mogen aanpassen...
        Go Koen
        Haha, nietdeug Yep, dat is zo, maar ik kijk toch nog eventjes de kat uit de boom
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • Re: Nieuwe layout website

          Proficiat met de nieuwe Layout.

          Misschien een kleine suggestie. Kan het blokje met de "Laatste forumtopics" niet onder het blokje "In de kijker"? Het is nogal vervelend dat het blokje telkens naar onder schuift eenmaal de foto op de homepage geladen is.
          Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

          Comment


          • Re: Nieuwe layout website

            Sorry, ik vind hem verschrikkelijk.

            100 breedte is veel te druk.
            Zwarte achtergrond past helemaal niet.
            Kleurenschema is danig in de war, er zit geen lijn in.
            Groen is passé
            Lettertype is niet aangenaam om te lezen.
            "artwork" bovenaan de site is niks waard.
            Navigatie buttons bovenaan zijn cheap

            Zonde van de moeite mannen, hier had iets veel leuker mee kunnen gebeuren.

            Niets persoonlijk natuurlijk.
            flickr

            Comment


            • Re: Nieuwe layout website

              Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
              Sorry, ik vind hem verschrikkelijk.
              Dat niet iedereen dezelfde smaak heeft is begrijpelijk maar zo erg is het nu ook niet hé ... er wordt trouwens nog aan gewerkt.
              En blijkbaar zijn er al veel aanpassingen gebeurd rekening houdend met de opmerkingen van de mensen, waarvoor ook mijn dank.

              Zwarte achtergrond past helemaal niet.
              Groen is passé
              Navigatie buttons bovenaan zijn cheap
              Is gewoon wennen, zwart en groen past trouwens heel goed samen en die groene linkjes zijn eens iets anders.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Nieuwe layout website

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Nog een kleine bemerking ... boven en onder de reacties staan links naar andere topics ... de tekstkleur valt bijna niet op t.o.v. de achtergrond. Alleen als men de cursor erover plaatst en die groen wordt is die deftig leesbaar. Zie voorbeeld wat ik bedoel.
                Dit is blijkbaar al aangepast, de iets blekere kleur van tekst is nu heel goed leesbaar. Het groen is echter weg bij het aanduiden van de link, dat was echter wel tof en duidelijk.
                Het is tof dat iedereen zijn mening mag geven.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • Re: Nieuwe layout website

                  Net een 5-tal minuutjes foto's bekeken in "Mensen en Modellen" en ik heb pijn aan mijn ogen. Ik vind de nieuwe look te "hard", kan persoonlijk zijn maar er zit teveel contrast in.

                  Ik merk dat ik na 5 minuten op het forum te staren kan genieten van mijn ogen te sluiten

                  Ik hoop dat er snel iets gedaan kan worden aan het "felle", de foto's komen ook een stuk minder "uit" - ze verdwijnen in de wirwar van harde lijnen.


                  Allemaal constructief bedoeld natuurlijk!
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • Re: Nieuwe layout website

                    Héél sjiek gedaan mannen

                    Ik wil mij toch ook aansluiten bij diegenen die last hebben van vermoeidheid aan de ogen door het het sterk contrasterend zwart/wit en de kleinere lettertypetjes

                    Groetjes
                    K@rel
                    Is this the real life? Is this just fantasy?
                    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                    Comment


                    • Re: Nieuwe layout website

                      Oorspronkelijk geplaatst door k@rel Bekijk bericht
                      Ik wil mij toch ook aansluiten bij diegenen die last hebben van vermoeidheid aan de ogen door het het sterk contrasterend zwart/wit en de kleinere lettertypetjes
                      Die witte achtergrond kan inderdaad maar best zo snel mogelijk verdwijnen!
                      Dit niet om iets af te breken maar echt uit pijn aan de ogen.
                      Geloof het of niet, ik zit dit met een zonnebril te typen.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Nieuwe layout website

                        Meer dan perfect! Proficiat aan de makers!

                        Comment


                        • Re: Nieuwe layout website

                          Vroeger zag je bij privéberichten of de persoon zijn bericht gelezen had (ontvangstbevestiging) nu niet meer. Komt dit nog terug?
                          Sorry indien de vraag al ergens gesteld is
                          Groetjes Hendrika

                          Comment


                          • Re: Nieuwe layout website

                            Knap werk
                            EOS 30D CANON - EF S 17-85 IS USM - CANON EF 70-300 IS USM - CANON EFS 10-22 - METZ 58 AF-1 - 055XPROB - 322RC2 -BG-E2

                            Comment


                            • Re: Nieuwe layout website

                              Zeer geslaagde aanpassing Ik vind het zeer goed
                              Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

                              Comment


                              • Re: Nieuwe layout website

                                Tja

                                Ik moet toch erg wennen hoor. Vind mijn draai niet zo en heb een chaotisch gevoel bij de site. Mis ook de chat... Was altijd wel gezellig. Een van de weinige fotosites met een chat. Ik hoop dat ik er nog aan zal wennen.

                                Gr L

                                Comment

                                Working...
                                X