Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe layout website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe layout website

    Over de chat FF, geen zorgen, die komt terug in een nieuwe vorm, kom toch regelmatig eens piepen want ook ik vond het wel eens gezellig op de chat om over 1001 te "klappen"

    Comment


    • Re: Nieuwe layout website

      Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
      Vroeger zag je bij privéberichten of de persoon zijn bericht gelezen had (ontvangstbevestiging) nu niet meer. Komt dit nog terug?
      Bedoel je deze pagina: http://forum.belgiumdigital.com/private.php?do=trackpm

      mvg,
      peter

      Comment


      • Re: Nieuwe layout website

        Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
        Ja die bedoel ik.
        Groetjes Hendrika

        Comment


        • Re: Nieuwe layout website

          Mogen we nog een aanpassing aan de layout verwachten?

          of wordt het dit? Beenharde contrasten en overal kaderkes?

          Comment


          • Re: Nieuwe layout website

            Even een kleine mededeling:

            Er wordt ondertussen achter de schermen gesleuteld aan een aangepaste layout van het forum, waarbij we rekenen houden met de suggesties door jullie aangegeven.

            Nog even geduld
            Groeten,
            Ludo

            Comment


            • Re: Nieuwe layout website

              Bedankt voor de feedback.

              Comment


              • Re: Nieuwe layout website

                Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Bekijk bericht
                Even een kleine mededeling:

                Er wordt ondertussen achter de schermen gesleuteld aan een aangepaste layout van het forum, waarbij we rekenen houden met de suggesties door jullie aangegeven.

                Nog even geduld
                Dat is goed nieuws
                Want ondanks het respect voor het creatieve werk en begrip en geduld voor het vrijwilligerswerk - voor een goed afgesteld scherm zijn die hoge contrasten echt wel vervelend...
                Maar nog eens - we zijn geduldig...
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment


                • Re: Nieuwe layout website

                  Volgens mij is er of al wat gedaan aan die achtergrond of zijn die schermen toch niet zo heel erg goed afgesteld want er zit kleur in de achtergrond

                  Gr. X.

                  Comment


                  • Re: Nieuwe layout website

                    Hoe ad random worden de foto's in het random-album gekozen? Hoe recent moeten ze zijn? Ik krijg vaak dezelfde foto's en erg vaak het werk van dezelfde fotografen te zien...
                    Mooie foto's, daar niet van!
                    Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

                    Comment


                    • Re: Nieuwe layout website

                      Oorspronkelijk geplaatst door D80 Bekijk bericht
                      Hoe ad random worden de foto's in het random-album gekozen? Hoe recent moeten ze zijn? Ik krijg vaak dezelfde foto's en erg vaak het werk van dezelfde fotografen te zien...
                      Mooie foto's, daar niet van!
                      Klopt. Op de home page van de website zie ik heel vaak dezelfde foto's verschijnen ...

                      Comment


                      • Re: Nieuwe layout website

                        Hey juppekes

                        Oorspronkelijk geplaatst door woolfie Bekijk bericht
                        Klopt. Op de home page van de website zie ik heel vaak dezelfde foto's verschijnen ...

                        Ik heb ook die indruk

                        Ik vond het vroeger leuker met elke dag 1 foto
                        Bootjes

                        Comment


                        • Re: Nieuwe layout website

                          Mag van mij meerdere foto's per dag zijn, maar ik vind het een beetje raar dat ik het hele portfolio van bvb Vicky (mooie foto's) en Sven Michiels (idem) en Matthias (idem) reeds heb gekregen, terwijl er toch héél wat meer BD'ers knappe foto's op de site hebben gezet.
                          Of worden de foto's niet uit bvb showcase gehaald? Moet je ergens jouw portfolio opzetten opdat ad random daaruit kan geput worden? Dat zou het een en 't ander verklaren natuurlijk.
                          Last edited by D80; 7 oktober 2008, 07:56.
                          Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

                          Comment


                          • Re: Nieuwe layout website

                            Oorspronkelijk geplaatst door D80 Bekijk bericht
                            Mag van mij meerdere foto's per dag zijn, maar ik vind het een beetje raar dat ik het hele portfolio van bvb Vicky (mooie foto's) en Sven Michiels (idem) en Matthias (idem) reeds heb gekregen, terwijl er toch héél wat meer BD'ers knappe foto's op de site hebben gezet.
                            Of worden de foto's niet uit bvb showcase gehaald? Moet je ergens jouw portfolio opzetten opdat ad random daaruit kan geput worden? Dat zou het een en 't ander verklaren natuurlijk.
                            ja ik dacht het wel!!
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Nieuwe layout website

                              Oorspronkelijk geplaatst door D80 Bekijk bericht
                              Mag van mij meerdere foto's per dag zijn, maar ik vind het een beetje raar dat ik het hele portfolio van bvb Vicky (mooie foto's) en Sven Michiels (idem) en Matthias (idem) reeds heb gekregen, terwijl er toch héél wat meer BD'ers knappe foto's op de site hebben gezet.
                              Of worden de foto's niet uit bvb showcase gehaald? Moet je ergens jouw portfolio opzetten opdat ad random daaruit kan geput worden? Dat zou het een en 't ander verklaren natuurlijk.
                              Zoals je misschien weet, is met de nieuwe forum layout tevens voor de VZW-leden de mogelijkheid geboden om hun portfolio (weliswaar beperkt tot 25MB) online te zetten. Een aantal VZW-leden hebben hiervan reeds gebruik gemaakt, maar vele anderen (waaronder ikzelf) nog niet.
                              Ad random wordt er uit die voorraad "VZW-portfolio's" geput. Het spreekt vanzelf dat des te groter de voorraad is, des te minder je tweemaal dezelfde foto te zien zult krijgen. De tijd zal dit oplossen.

                              Persoonlijk vind ik dit een schitterend initiatief. Telkens de pagina ververst wordt, krijg je andere (ik geef toe, soms dezelfde) foto's te zien, en met één klik kun je ze in detail bewonderen. Tenslotte zijn we een fotoforum, niet?
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                              Comment


                              • Re: Nieuwe layout website

                                De uitleg van LesC klopt, maar heeft enkel betrekking op de foto's die bovenaan de forumindex staan.

                                Wat betreft de foto's op de startpagina van BD, die komen uit de albums HOF en POTD (picture of the day)
                                Grtz, Tigra-Boy
                                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                                Comment

                                Working...
                                X