Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe layout website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Nieuwe layout website

    Zeeer zeeeer knap!!!!!!




    Ik vind het groen nog wel goed hoor
    --- Panasonic FZ 50---
    ---Canon Eos 450D---

    Comment


    • #92
      Re: Nieuwe layout website

      Allen alvast bedankt voor de positieve en opbouwende opmerkingen

      Het is voor ons duidelijk dat er nog wat gesleuteld moet worden aan volgende punten:
      - Groter lettertype
      - Groene kleur bij bepaalde topics/links
      - Frame voor Challange mag groter om comfortabeler naar de inzendingen te kijken
      - Bepaalde foto's van artikels in In Focus zijn niet leesbaar

      Je kan er op rekenenen dat er aan deze opmerkingen zal worden gewerkt in de loop van de komende dagen.
      Groeten,
      Ludo

      Comment


      • #93
        Re: Nieuwe layout website

        Ziet er g e w e l d i g uit zeg!
        Complimenten voor iedereen die eraan gewerkt heeft..

        Bedankt, Sjef
        Groetjes Sjef
        Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX

        Comment


        • #94
          Re: Nieuwe layout website

          't Gaat allemaal ook verrassend veel sneller! Da's wel leuk.

          Comment


          • #95
            Re: Nieuwe layout website

            Het challenge-probleempje kun je nog even omzeilen via de volgende link:

            Comment


            • #96
              Re: Nieuwe layout website

              Hey juppekes

              Klopt dit als ik ergens in een topic ben en ik klik bovenaan op forum dat daar een foutje zit

              Ik krijg dan de melding dat de pagina niet bestaat

              Ik heb het nog eens geprobeerd terwijl ik hier aan het typen ben en het lukt ook niet
              Bootjes

              Comment


              • #97
                Re: Nieuwe layout website

                Ook van mij een dikke proficiat aan het hele team. Nog niet alles ontdekt, maar op het eerste zicht ziet het er goed uit. Overzichtelijke en simpele maar overzichtelijke opzet zodat je alles goed terug vindt. Het heeft wel een tijdje geduurd maar het mag er zijn.
                "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                Comment


                • #98
                  Re: Nieuwe layout website

                  Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                  Het challenge-probleempje kun je nog even omzeilen via de volgende link:
                  http://challenge.belgiumdigital.com/start.asp
                  klopt, stond al een tijdje bij mijn favorieten, omdat het in de oude situatie niet meer in de zwarte balk bovenin stond.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #99
                    Re: Nieuwe layout website

                    Mooi werk.

                    Ik kan alleen het merendeel van de reacties maar beamen: het groen >

                    Ik heb het (on)geluk dat ik een dual monitor setup gebruik, waarvan de ene iets lichter ingesteld staat als de andere. Op deze lichtste monitor doet het groen echt pijn aan de ogen (iets waar ik normaal geen last van heb) , terwijl het op de andere monitor nog net kan zolang ik er niet te lang naar kijk.

                    Comment


                    • Re: Nieuwe layout website

                      Proficiat met de nieuwe website
                      Er zitten toch nog wel enkele punten in die vatbaar zijn voor verbetering.
                      Zoals eerder genoemd zijn de lettertjes heel erg klein, wat zeker de 'oude' garde niet ten goede zal komen.
                      Ook om in een topic naar een volgend topic te klikken is de tekst op het zwarte veld zo goed als onleesbaar.
                      En achter het BD-logo zit er geen link meer zoals vroeger die je naar het hoofdscherm van het forum bracht. 'k vond dat anders wel enorm praktisch...



                      Maar verder is ie echt mooi!

                      Mvg,
                      Frederic

                      Comment


                      • Re: Nieuwe layout website

                        Proficiat & bedankt aan iedereen die hier aan meegewerkt heeft

                        Jammer genoeg vond ik de vorige website eigenlijk aangenamer om naar te kijken
                        * De zwarte achtergrond cotrasteerd te sterk met de lichte kleuren van het forum (en de witte kaders van de website)
                        * Persoonlijk vind ik ook dat er teveel felle kleuren zijn (het reeds aangehaalde groen dat onaangenaam kijkt, de paarse knoppen op de website, ...)
                        * Ik vind ook de home page van de website te druk. Er staan naar mijn mening nogal veel witte kaders op die veel plaats in beslag nemen (werk met een resolutie van 1680 * 1050 op een 22" scherm en moet steeds naar beneden scrollen). Vb: De login kader staat ergens in het midden te zweven (en neemt veel te veel plaats in beslag), de laatste forumtopics is een zeer handige kader, maar verdwijnt meestal onderaan buiten beeld door de grootte van de foto, ... Misschien kan de navigatiebalk voor de foto's vertikaal komen, mee in het kader van de foto zelf? (Dat bespaard ook weeral wat plaats)
                        * Ik weet dat forum en website gescheiden zijn, maar ik zou het toch leuk vinden moesten de kleuren hetzelfde zijn (website heeft blauwe blokjes in navigatiebalk bovenaan en blauwe balk onderaan terwijl dit op het forum groen is)
                        * Reeds gezegd:
                        - Frame voor Challange mag groter om comfortabeler naar de inzendingen te kijken
                        - Bepaalde foto's van artikels in In Focus zijn niet leesbaar
                        - Ook ik krijg soms de foutmelding "pagina bestaat niet" als ik vanop de website het forum wil openen
                        - Edit: De grijze links om naar een volgend topic te gaan in het forum zijn haast onleesbaar

                        Waar ik wel weer blij om ben is dat de artikels etc. terug zijn en het persoonlijke foto album lijkt mij ook een leuke nieuwigheid.

                        Nogmaals, bedankt voor het reeds geleverde werk

                        Comment


                        • Re: Nieuwe layout website

                          Gewoonweg prachtig dit resultaat....mijn complimenten aan de mensen die dit verwezenlijkt hebben...

                          Comment


                          • Re: Nieuwe layout website

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                            Proficiat met de nieuwe website
                            Er zitten toch nog wel enkele punten in die vatbaar zijn voor verbetering.
                            Zoals eerder genoemd zijn de lettertjes heel erg klein, wat zeker de 'oude' garde niet ten goede zal komen.
                            Ook om in een topic naar een volgend topic te klikken is de tekst op het zwarte veld zo goed als onleesbaar.
                            En achter het BD-logo zit er geen link meer zoals vroeger die je naar het hoofdscherm van het forum bracht. 'k vond dat anders wel enorm praktisch...



                            Maar verder is ie echt mooi!

                            Mvg,
                            Frederic

                            Dat kan je omzeilen hé.
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                            Comment


                            • Re: Nieuwe layout website

                              Ziet er een stuk strakker uit.
                              Nu nog dat spuuglelijke logo...

                              Tom.

                              Comment


                              • Re: Nieuwe layout website

                                Ik vind de opzet van de nieuwe site en de nieuwe functionaliteiten mooi gedaan.
                                Dit geeft een goed overzicht en ruime navigatiemogelijkheden.

                                Het kleurpalet kan ik als designer echt niet goed vinden.
                                Het contrast tussen vb de zwarte achtergrond en de andere functionele blokken is enorm hard.
                                Dit is enorm vermoeiend voor de ogen.
                                Géén harde kleuren/contrasten gebruiken bij (web)applicaties, websites, ... waar mensen lange tijd op doorbrengen (en dat is zeker zo voor BD; mensen zitten hier uuuren aan een stuk op) is één van de basisregels van design. Ik stel dan ook voor van die kleuren eens opnieuw te bekijken.

                                P.s. : mijn ogen hebben er nu al last van...

                                Misschien heb je u wat laten inspireren door de donkere skin van lightroom? Lightroom gebruikt wel veel donkere tonen om de interface wat 'weg te werken' en de nadruk op de foto te leggen.
                                Maar bij lightroom zijn de contrasten helemaal niet zo sterk en bovendien is de functie van lightroom anders dan van deze website.


                                Voor tekst heb je naar leesbaarheid dan weer wél een duidelijk contrast nodig tussen tekst en achtergrond en vb bij het groen bij de broodkruimelnavigatie is dit wat op het randje.
                                De link onderaan om naar de volgende topic te springen,zit al helemaal niet goed.
                                De letters zijn ook default nogal klein en gezien dat hier toch wel wat 'oudere' mensen zitten, zou ik die standaard groter zetten.

                                Comment

                                Working...
                                X