Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe layout website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe layout website

    Kudo's voor het design team (en de anderen) goeie layout leest vlot en oogt goed ... goe bezig !

    Comment


    • Re: Nieuwe layout website

      Nog een kleine bemerking ... boven en onder de reacties staan links naar andere topics ... de tekstkleur valt bijna niet op t.o.v. de achtergrond. Alleen als men de cursor erover plaatst en die groen wordt is die deftig leesbaar. Zie voorbeeld wat ik bedoel.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Re: Nieuwe layout website

        Chappeau voor al die gene die er zoveel werk ingestoken hebben.....

        Ziet er gelikt uit en die zwarte achtergrond zal wel even wennen zijn.
        Hopelijk worden de lettertypes een maatje groter gezet want ze zijn wel erg klein en de tijden zijn zeer slecht te lezen.

        Keep up the good work...

        Comment


        • Re: Nieuwe layout website

          Proficiat aan de hermakers van de site.
          Een verfrissende lay-out waar ik toch nog ff aan moet wennen.

          Klein vraagje : op sommige onderdelen werkt het vakje 'forumopties' niet, bv om te kiezen 'markeer forum als gelezen'. Waar het wel werkt dan verandert de lay-out van het scherm (het wordt groter) en moet ik opzij scrollen om terug bij forumopties te komen.

          Mijn excuses moest dit al gemeld zijn in de topic.

          Groeten,
          Xeno

          Comment


          • Re: Nieuwe layout website

            Momenteel komen verzonden PM berichten niet in de map " Onbevestigde ontvangstbewijzen privéberichten "
            Dus je kan niet opvolgen wie je bericht gelezen of niet gelezen heeft.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • Zoeken met Google

              Nog een (klein) foutje, maar meteen een tip voor iedereen misschien welk nog niet opgevallen was.

              Op de sitefront (moet nog op forum komen) zie je rechtsbovenaan in de menubalk het zoek icon'tje.

              Via die weg kan je Belgiumdigital doorzoeken met behulp van Google.

              Ter info,
              Peter

              Comment


              • Re: Nieuwe layout website

                Als iemand zijn reactie wijzigt, staat er onderaan in het venster wanneer dat gebeurt is, zoals in deze reactie.
                Ik denk dat het uur van wijziging in dezelfde kleur staat als de achtergrond en daarom niet zichtbaar is. Het puntje áchter het uur is blijkbaar in 't zwart, want dát staat er wél.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • Re: Nieuwe layout website

                  Knappe nieuwe lay-out!

                  Groeten,

                  Mark
                  http://markwijnants.zenfolio.com/
                  Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                  Comment


                  • Re: Nieuwe layout website

                    Prachwerk, jammer dat de achtergrond nu volledig wit is in het forum, ik zal mijn kaders moeten aanpassen (zijn wit)

                    Comment


                    • Re: Nieuwe layout website

                      Goed gedaan mannen,het heeft een tijdje geduurd, maar het was het wachten zeker waard, een grote pluim voor alle medewerkers.

                      Comment


                      • Re: Nieuwe layout website

                        Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                        Je bent de eerste die het mist en alleen kun je niet chatten
                        Daar zit je mis Lut Er zijn er meer die het missen en allemaal kwamenze bij mij met de vraag waar de chat was gebleven toen hij verdween. Het was er niet meer zo druk als een paar jaar geleden maar er was 's avonds altijd wel wat volk

                        Gr. X.

                        Comment


                        • Re: Nieuwe layout website

                          Toffe update

                          Drie kleine opmerkingen die mogelijk al aan bod zijn gekomen:
                          - Als ik naar de kalender ga (hetgeen als beheerder ervan wel eens wil gebeuren ) dan springt die steevast naar de volgende maand in plaats van de huidige.
                          - Op de homepage is er in de rechterkolom nog wat vrije plaats... waarom daar niet de komende interessante evenementen van de kalender tonen?
                          - Op de homepage stoort het mij ook dat de naam van de fotograaf niet getoond wordt bij de foto die op dat ogenblik in beeld is. Hiermee werk je alleen maar in de hand dat iedereen zich geroepen voelt om zijn foto te ontsieren met 1 of andere handtekening, in het slechtste geval met van die pompeuze 'Photography Jos De Pietpeuter' titels in een dikke script-font.

                          Ik sluit me ook graag aan bij de groep die fonts wat te klein vindt als je een reactie wil intikken. Mijn PC is 1 van die super highres Dell ondingen en de tekst lijkt wel corps 4.
                          Last edited by Laurens; 14 september 2008, 09:15.
                          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                          Comment


                          • Re: Nieuwe layout website

                            Nog 2 bijgekomen positieve punten!

                            - De ondertussen gedane aanpassingen aan de site zijn echt beter!!
                            - De feedback die de leden geven omtrent foutjes aan de site wordt op BD razendsnel opgevolgd, wat jammer genoeg niet overal het geval is...

                            Good job!

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • Re: Nieuwe layout website

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht

                              - De ondertussen gedane aanpassingen aan de site zijn echt beter!!
                              - De feedback die de leden geven omtrent foutjes aan de site wordt op BD razendsnel opgevolgd, wat jammer genoeg niet overal het geval is...

                              Good job!
                              Mee eens

                              Comment


                              • Re: Nieuwe layout website

                                Hey juppekes

                                Joepie het forumknopje onderaan is ook al aangepast
                                Bootjes

                                Comment

                                Working...
                                X