Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zou misschien wel een zaaltje kunnen regelen ook...
Helaba,
Leuk om nog eens iemand van Wervik te horen.
Ben zelf afkomstig van de tabaksstad, opgegroeid en meer dan 20 jaar gewoond, na enkele jaren in wevelgem gewoond te hebben nu definitief uitgeweken naar Zwevegem.
Een clubje zie ik wel zitten maar heb niet de ambitie om dit als frontman uit de grond te stampen. Ik wil hier wel aan meewerken.
Als er voldoende interesse kunnen we misshien eens met deze mensen samenkomen.
Even verduidelijken: Niets tegen "oude venten " hé Maar ge moet ook verstaan, om zo alleen tussen een bende mannen van + 50 gemiddeld te zitten, aléja.. Kwil gewoon zeggen da er ook moet beetje van alle soorten zijn, en liefst nog wa leeftijd genoten of 'k zou me nie op mijn gemak voelen...
Ik wil ook wel een steen bijdragen, maar weet niet hoe het juridisch enz. om een vereniging uit de grond te stampen.
Ik zou eventueel hier in Wervik aan een zaaltje kunnen geraken. Denk dat Poperinge misschien net iets te ver is voor degene van Zwevegem, Kortrijk, Roeselare...
Voor mij is 't eender.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
woehoeeeewwww, eindelijk eens iemand die hetgeen waar ik al een tijdje over denk, en waarschijnlijk ook nog vele anderen, hier in de groep gooit.
En dan nog regio Wervik en al.
Ik woon nu ook al enkele jaren in Wervik en zou dit ook wel zien zitten, een vrijblijvende groep met niet teveel verplichtingen om nu en dan eens iets samen te doen en elkaar te helpen. Zolang het maar fun oplevert.
Ikzelf ben 24j dus val ik wss nog wel binnen de doelgroep
We kunnen anders eens ergens samenkomen op één of andere dag om verder te bespreken. Hoeft daarom niet metteen een vereniging te worden, we zien wel hoe het loopt.
Bij deze mag je mij er ook bijnemen en als jullie willen afspreken, dit weekend heb ik al tijd, en mooi weer zal het toch niet worden dus kunnen we onze tijd beter aan dit besteden.
mvg Andy
Last edited by Andy L; 13 maart 2008, 22:33.
Reden: bericht te vlug verstuurd
Even verduidelijken: Niets tegen "oude venten " hé Maar ge moet ook verstaan, om zo alleen tussen een bende mannen van + 50 gemiddeld te zitten, aléja.. Kwil gewoon zeggen da er ook moet beetje van alle soorten zijn, en liefst nog wa leeftijd genoten of 'k zou me nie op mijn gemak voelen...
Als het er ooit van komt zulle we zorgen voor mengeling zodat er voor ieder wat wils tss zit
K zal even een voorstelletje doen...........
Iemand zin om dit weekend, zaterdag ofzo met enkelen, of met velen af te spreken in Wervik in T kapittel of zo (is een cafe in t stad) in de middag is het daar niet zo druk.
Gewoon even een voorstelletje hé
andere voorstellen altijd welkom
K zal even een voorstelletje doen...........
Iemand zin om dit weekend, zaterdag ofzo met enkelen, of met velen af te spreken in Wervik in T kapittel of zo (is een cafe in t stad) in de middag is het daar niet zo druk.
Gewoon even een voorstelletje hé
andere voorstellen altijd welkom
groeten Andy
Andy,
Leuk iemand te zien met zoveel enthousiasme en gedrevenheid, maar ik zou niet te hard van stapel lopen.
Ik denk, zeker in mijn geval en waarschijnlijk voor de andere hier, dat dit een beetje vlug is om direct af te spreken. Het is een beetje héél kort op de bal, dit weekend heb ik namelijk al enkel zaken gepland.
Mss eerst beginnen met te polsen hoeveel interesse er is.
Leuk iemand te zien met zoveel enthousiasme en gedrevenheid, maar ik zou niet te hard van stapel lopen.
Ik denk, zeker in mijn geval en waarschijnlijk voor de andere hier, dat dit een beetje vlug is om direct af te spreken. Het is een beetje héél kort op de bal, dit weekend heb ik namelijk al enkel zaken gepland.
Mss eerst beginnen met te polsen hoeveel interesse er is.
Eigenlijk heb je volkomen gelijk. Ten vroegste volgend weekend of zelfs later eens afspreken.
Er kan heel veel geregeld worden vanaf de pc eh.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment