Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En voor de West-Vlaming ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: En voor de West-Vlaming ??

    Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht

    12 definitief
    1 onder voorbehoud
    5 zonder reactie tot op heden

    Ik hoop om binnenkort meer positief nieuws te kunnen posten.

    Groetjes
    Luc.
    Diedie heeft ook interesse, maakt dus 13 en Vliennie zal probreren om Whispers, die geen reactie gegeven heeft om mijn PM, ook zover te krijgen.

    Ter info: Vrouwlijke collega's zijn ook zeker welkom.

    Grtz
    Nikon stuff and more ...
    https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

    Comment


    • Re: En voor de West-Vlaming ??

      Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht
      Diedie heeft ook interesse, maakt dus 13 en Vliennie zal probreren om Whispers, die geen reactie gegeven heeft om mijn PM, ook zover te krijgen.

      Ter info: Vrouwlijke collega's zijn ook zeker welkom.

      Grtz

      Enkel als ze grote ...eh

      Mijn antwoord op je mailtje niet gekregen?
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • Re: En voor de West-Vlaming ??

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Mijn antwoord op je mailtje niet gekregen?
        Tochwel hoor.

        Het zal voor volgende week zijn, ik hou je op de hoogte.

        Grtz
        Nikon stuff and more ...
        https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

        Comment


        • Re: En voor de West-Vlaming ??

          Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht
          Diedie heeft ook interesse, maakt dus 13 en Vliennie zal probreren om Whispers, die geen reactie gegeven heeft om mijn PM, ook zover te krijgen.

          Ter info: Vrouwlijke collega's zijn ook zeker welkom.

          Grtz
          Ik vrees dat ik net vernomen heb dat Whispers niet langer geïnteresseerd is. Hopelijk vinden we nog enkele vrouwelijke collega's, want alleen is maar alleen. Niet dat ik iets tegen jullie mannen heb, maar toch...

          Aan alle vrouwelijke west-Vlaamse lezers van dit topic: Laat u niet afschrikken door al dat mannelijk geweld en voeg u bij de groep. Wie weet volgen er talrijke plezante en leerrijke samenkomsten!
          Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

          Comment


          • Re: En voor de West-Vlaming ??

            Hallo, eventjes op vakantie geweest en zodus nog niet kunnen antwoorden Felpro.
            Maar nu ben ik terug paraat, en ook ik zie het bij deze nog altijd zitten.
            Leuk te zien dat deze topic nog altijd heel levendig is, maarja met het weer hier, waar moet men zich anders mee bezig houden hé

            groeten Andy L

            Comment


            • Re: En voor de West-Vlaming ??

              @Vliennie: zie PM
              Digitale groeten
              K.J.W.

              Comment


              • Re: En voor de West-Vlaming ??

                Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • Re: En voor de West-Vlaming ??

                  Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                  Hier ook interesse maar kvrees dat het ook daar bij zal blijven. Kwoon in Torhout en wervik is nu niet bepaald het stadje waar alle treintjes bij stoppen ( nee hier nog geen rijbewijs :-p)
                  Heb 20 jaar gewerkt in de statie van Wervik, altijd ieder uur een treintje uit Kortrijk en naar Kortrijk. Maar mss met de trein tot in Roeselare en dan met een lid in z'n voiture meerijden tot in de tabak stede
                  Jammer dak nu in Mol woon
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • Re: En voor de West-Vlaming ??

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Heb 20 jaar gewerkt in de statie van Wervik, altijd ieder uur een treintje uit Kortrijk en naar Kortrijk. Maar mss met de trein tot in Roeselare en dan met een lid in z'n voiture meerijden tot in de tabak stede
                    Jammer dak nu in Mol woon
                    Mol - Wervik: < 2u

                    dus dat is goed te doen he
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment

                    Working...
                    X