Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En voor de West-Vlaming ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: En voor de West-Vlaming ??

    Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
    Zou idd tof zijn om ook in het West-Vlaamse eens samen te komen.
    Mooie streken genoeg om eens te gaan 'shooten'.

    Momenteel zou ik er niet veel aan hebben want woon in Blankenberge en denk dat meeste van Westhoek zijn.
    Maar binnen 2 maand verhuis ik naar Roeselare (huisje gekocht ) en dan zou het leuk zijn om eens op een dag in de maand (of om de paar weken) keer samen te komen.

    Maw, ik steun het idee (en initiatief)

    Grtz
    Ik woon nu in Mol sinds iets meer dan een jaar, maar toen ik nog in Menen woonde was er een fotoclub in de Bruggestraat in de gebouwen van de muziekacademie. Ben er meer dan een jaar lid geweest en vond het een tof clubke . Helaas weet ik niet of die nu nog bestaan
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #92
      Re: En voor de West-Vlaming ??

      ik ben ook uit de streek ... en zie da ook wel keertje zitten (afkomstig uit Wervik - nu Ardooie - Gullegem).

      Laat maar iets weten.
      www.loft6.be

      Comment


      • #93
        Re: En voor de West-Vlaming ??

        Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
        ik ben ook uit de streek ... en zie da ook wel keertje zitten (afkomstig uit Wervik - nu Ardooie - Gullegem).

        Laat maar iets weten.
        OK; ik zet u op de lijst

        Grtz
        Nikon stuff and more ...
        https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

        Comment


        • #94
          Re: En voor de West-Vlaming ??

          Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht
          Een paar voorstellen.

          - South West Pictures
          - Foto Zuid West
          - Phootos Belgium
          - Obscura South West
          - Fotoclub DiCa (digitale camera)

          Als er nog ideeën zijn, laat maar komen.

          Grtz
          Zitten wel een paar goeie tussen...

          Ga mijn brein eens laten werken
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #95
            Re: En voor de West-Vlaming ??

            Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
            Verdorie zeg nu er al eens iemand vannop bd in Blankenberge woont verhuist hij
            Met het oog op de toekomst en een blik op men portefeuille hebben we een huis gekocht in Roeselare daar de kust (voor mij toch) niet betaalbaar meer is om te wonen (als je een deftige woning wil natuurlijk).
            Wat ik nu betaal in Roeselare (voor halfopen bebouwing en garage), kan ik een rijwoning met serieus veel werk in drukke straat vinden in Blankenberge, keuze is dus snel gemaakt.

            Maar daardoor heb ik ook niet echt veel tijd om nog keer de Uitkerkse polders te verkennen, wil het toch nog 1 keer doen voor ik verhuis.

            Heeft de TS eigenlijk al een idee om de hoeveel keer er zou samengekomen worden? Wervik ligt toch nog stuk van Roeselare dus als het om de week zou zijn zal ik dat niet iedere keer kunnen meemaken.

            Grtz
            'Keep on Clicking'
            Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

            Comment


            • #96
              Re: En voor de West-Vlaming ??

              Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
              Met het oog op de toekomst en een blik op men portefeuille hebben we een huis gekocht in Roeselare daar de kust (voor mij toch) niet betaalbaar meer is om te wonen (als je een deftige woning wil natuurlijk).
              Wat ik nu betaal in Roeselare (voor halfopen bebouwing en garage), kan ik een rijwoning met serieus veel werk in drukke straat vinden in Blankenberge, keuze is dus snel gemaakt.

              Maar daardoor heb ik ook niet echt veel tijd om nog keer de Uitkerkse polders te verkennen, wil het toch nog 1 keer doen voor ik verhuis.

              Heeft de TS eigenlijk al een idee om de hoeveel keer er zou samengekomen worden? Wervik ligt toch nog stuk van Roeselare dus als het om de week zou zijn zal ik dat niet iedere keer kunnen meemaken.

              Grtz
              Om de week vind ik nu zelf ook wel wat overdreven.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #97
                Re: En voor de West-Vlaming ??

                Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
                Met het oog op de toekomst en een blik op men portefeuille hebben we een huis gekocht in Roeselare daar de kust (voor mij toch) niet betaalbaar meer is om te wonen (als je een deftige woning wil natuurlijk).
                Wat ik nu betaal in Roeselare (voor halfopen bebouwing en garage), kan ik een rijwoning met serieus veel werk in drukke straat vinden in Blankenberge, keuze is dus snel gemaakt.

                Maar daardoor heb ik ook niet echt veel tijd om nog keer de Uitkerkse polders te verkennen, wil het toch nog 1 keer doen voor ik verhuis.

                Heeft de TS eigenlijk al een idee om de hoeveel keer er zou samengekomen worden? Wervik ligt toch nog stuk van Roeselare dus als het om de week zou zijn zal ik dat niet iedere keer kunnen meemaken.

                Grtz
                Laat ons mss beginnen met 1x per maand en dan zien we later wel.
                Ik denk dat het niet de bedoeling is om iedere week samen te komen, dat is van het goede teveel.
                Het mag ook geen verplichting zijn, als je geen zin hebt dan kom je een keertje niet, zonder probleem .

                Grtz,
                Felpro
                Nikon stuff and more ...
                https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                Comment


                • #98
                  Re: En voor de West-Vlaming ??

                  Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht
                  Laat ons mss beginnen met 1x per maand en dan zien we later wel.
                  Ik denk dat het niet de bedoeling is om iedere week samen te komen, dat is van het goede teveel.
                  Het mag ook geen verplichting zijn, als je geen zin hebt dan kom je een keertje niet, zonder probleem .

                  Grtz,
                  Felpro
                  Laat ons misschien best beginnen met een eerste keer.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #99
                    Re: En voor de West-Vlaming ??

                    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Laat ons misschien best beginnen met een eerste keer.
                    is idd een goed begin
                    Nikon stuff and more ...
                    https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                    Comment


                    • Re: En voor de West-Vlaming ??

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
                      Zou idd tof zijn om ook in het West-Vlaamse eens samen te komen.
                      Mooie streken genoeg om eens te gaan 'shooten'.

                      Momenteel zou ik er niet veel aan hebben want woon in Blankenberge en denk dat meeste van Westhoek zijn.
                      Maar binnen 2 maand verhuis ik naar Roeselare (huisje gekocht ) en dan zou het leuk zijn om eens op een dag in de maand (of om de paar weken) keer samen te komen.

                      Maw, ik steun het idee (en initiatief)

                      Grtz
                      De meeste van de Westhoek ? Nog niet te veel reactie van die kant van ons landje gezien ....waar zitten de westhoekers van Nieuwpoort -De Panne en hinterland ???
                      Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

                      Comment


                      • Re: En voor de West-Vlaming ??

                        net toevallig deze discussie tegengekomen en k wa ne x ant kijken voor die namen e...
                        waarom niets int west vlaams...
                        ntwa mee naart veugeltje kieken ofzo ale t zijn maar gedachten e...
                        mee nen foto trekken graken we volgens mij nie verre
                        de west vloamse trekkers is nie echt da e

                        groeten
                        to buy or not to buy
                        that's the question

                        Comment


                        • Re: En voor de West-Vlaming ??

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
                          Heeft de TS eigenlijk al een idee om de hoeveel keer er zou samengekomen worden? Wervik ligt toch nog stuk van Roeselare dus als het om de week zou zijn zal ik dat niet iedere keer kunnen meemaken.

                          Grtz
                          We kunnen altijd tesamen rijden, 'k woon in ONKerke da's vlak naast Roeselare.
                          Digitale groeten
                          K.J.W.

                          Comment


                          • Re: En voor de West-Vlaming ??

                            Oorspronkelijk geplaatst door Diedie Bekijk bericht
                            net toevallig deze discussie tegengekomen en k wa ne x ant kijken voor die namen e...
                            waarom niets int west vlaams...
                            ntwa mee naart veugeltje kieken ofzo ale t zijn maar gedachten e...
                            mee nen foto trekken graken we volgens mij nie verre
                            de west vloamse trekkers is nie echt da e

                            groeten
                            Zou jij ook eventueel interesse hebben??
                            Nikon stuff and more ...
                            https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                            Comment


                            • Re: En voor de West-Vlaming ??

                              Tot nog toe volgende interesses:



                              12 definitief
                              1 onder voorbehoud
                              5 zonder reactie tot op heden

                              Ik hoop om binnenkort meer positief nieuws te kunnen posten.

                              Groetjes
                              Luc.
                              Nikon stuff and more ...
                              https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                              Comment


                              • Re: En voor de West-Vlaming ??

                                Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
                                We kunnen altijd tesamen rijden, 'k woon in ONKerke da's vlak naast Roeselare.
                                Daar kan idd eens over nagedacht worden, dat zien we dan nog eens het zover is.
                                Eerst proberen de eerste samenkomst goed te laten gaan en dan zien of we gelanceerd zijn.

                                Alvast bedankt voor het voorstel

                                Grtz
                                'Keep on Clicking'
                                Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                                Comment

                                Working...
                                X