Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
en als er een goede fotoclub (met jonge gasten) komt, dan kunnen we misschien meteen een deel van de fotoclub ombouwen tot fotozaak, elk om zijn beurt een dagske in de winkel...
de nieuwe konijn en co is geboren :-)
zou goed zijn voor 't milieu zo te lezen hier op de site, dan moet niet iedereen meer naar turnhout karren
en als er een goede fotoclub (met jonge gasten) komt, dan kunnen we misschien meteen een deel van de fotoclub ombouwen tot fotozaak, elk om zijn beurt een dagske in de winkel...
de nieuwe konijn en co is geboren :-)
zou goed zijn voor 't milieu zo te lezen hier op de site, dan moet niet iedereen meer naar turnhout karren
Ja't Eric der zin al genoeg klubs waarvan 95% van hun leden 60 plussers zijn.
Pas op 'k ben zelf ol bikkan 50 en in twee clubs waarvan dak op 2 na den jongsten zin.
Da zegt wel iets zeker.
Laat us ton nog nie klappen van 't WVFD
' k a min ol zittn afvragen war dan ol die jonge gastn zaatn me uderne digitale trekker.
En gelik hebben ze als ze iets willn proberen in elkaar te steekn.
-------------------------------------------------------------------------
Inderdaad komjewok , ze hebben gelijk die jonge gasten en het was niet mijn bedoeling ze af te remmen met hun initiatief , integendeel ik wil jullie aanmoedigen om er mee door te gaan
Maar het WVFD afschilderen als een groepje oude zakken dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat
Het is waar ik ben een oude zak ( vandaag juist tram 70 ) ben zelfs de oudste van mijn club (met 40 actieve leden) die allemaal digitaal werken en door een oude zak als ik aangemoedigd werden om digitaal te gaan werken zie onze website .http://www.eos-wevelgem.be/
groetjes en veel suc6 met jullie initiatief
PS: ik blijf dit draadje volgen en hopelijk ontmoeten wij elkaar nog eens
Zou idd tof zijn om ook in het West-Vlaamse eens samen te komen.
Mooie streken genoeg om eens te gaan 'shooten'.
Momenteel zou ik er niet veel aan hebben want woon in Blankenberge en denk dat meeste van Westhoek zijn.
Maar binnen 2 maand verhuis ik naar Roeselare (huisje gekocht ) en dan zou het leuk zijn om eens op een dag in de maand (of om de paar weken) keer samen te komen.
Maw, ik steun het idee (en initiatief)
Grtz
Verdorie zeg nu er al eens iemand vannop bd in Blankenberge woont verhuist hij
Hier ook iemand uit uwe streek (Uitkerke/Blankenberge)
Als de club ergens middenin kust-kortrijk zou zijn heb ik eventueel ook wel interesse hoor
Comment