Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
I know, t is kortjes op de bal maar nu gaat den bal al weer wa rollen hé
En t is ook wel een beetje omdat ik volgende week zaterdag voor een week naar Portugal ga.
Maar voor mij mag er altijd een ander voorstel gedaan worden, geen probleem.
Als er niet alleen oude venten (mijn excuses als het verkeerd mocht overkomen ) inzitten wil ik wel meedoen. Ben meisje van 19 jaar uit Zulte maar zit ook veel in Waregem en Moen/Zwevegem. Dus als er nog leeftijdsgenoten zijn ben ik geïnteresseerd
Ikzelf ben een meisje van 21 en ben ook zeer geïnteresseerd.
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.
Leuk iemand te zien met zoveel enthousiasme en gedrevenheid, maar ik zou niet te hard van stapel lopen.
Ik denk, zeker in mijn geval en waarschijnlijk voor de andere hier, dat dit een beetje vlug is om direct af te spreken. Het is een beetje héél kort op de bal, dit weekend heb ik namelijk al enkel zaken gepland.
Mss eerst beginnen met te polsen hoeveel interesse er is.
Als ik dit topic zo overloop tel ik 8 personen die al min of meer interesse hebben. Het is inderdaad nogal vroeg om nu al concrete plannen te gaan maken, maar wat niet is kan nog komen.
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.
Comment