Beste BE-ers,
Momenteel was ik bezig met een artikel/review te schrijven ivm afdrukcentrale's welke fotoboeken afdrukken. Door onderstaande redenen ben ik ermee gestopt.
Wie doet dit: tictac, hema, fotobuch, foto.com, netprint, colormailer, pixbook, albumprinter.nl, albumprintservice, webprint, fotoxs, myphotofun, herzoyourphotos, photoways, spector, easy, comp-at-home, ....
Welke vragen had ik graag beantwoord gezien:
01. Naam bedrijf
02. Wat bestelde je
03. Wat betaalde je ervoor (BTW en verzendingskosten incl.)
04. Wat was de levertermijn? (beginnen bij de dag dat je het bestelde en eindignd bij de dag dat het arriveerde)
05. Stevige verpakking bij verzending?
06. Algemene indruk: .... (in %)
07. Kwaliteit kaft: .... (in %)
08. Kwaliteit foto's: .... (in %)
09. Veel mogelijkheden van grootte van boekjes?
10. Veel mogelijkheden van afwerking van boekjes? (karton, leder, ...)
11. Software: Nederlands?
12. Software: eenvoudig te bedienen?
(13. Eventuele opmerkingen)
mvg
Sven Michiels
UPDATE:
Graag wil ik even melden dat ik NIET doorga met de review ivm de afdrukcentrales.
De reden hiervoor is simpel. Deze business is erg snel evoluerend en de stroom van resultaten komt te traag.
Persoonlijk ben ik van mening dat een goede review bestaat uit minimum 10 centrales waarvan ik minimum 10 verschillende reviews heb. Daarenboven binnen de periode van 1 maand. Dit is momenteel niet mogelijk.
Uiteraard moet deze tread NIET afgesloten worden! Iedereen kan hierin zijn mening/ervaring kwijt.
Sven
Momenteel was ik bezig met een artikel/review te schrijven ivm afdrukcentrale's welke fotoboeken afdrukken. Door onderstaande redenen ben ik ermee gestopt.
Wie doet dit: tictac, hema, fotobuch, foto.com, netprint, colormailer, pixbook, albumprinter.nl, albumprintservice, webprint, fotoxs, myphotofun, herzoyourphotos, photoways, spector, easy, comp-at-home, ....
Welke vragen had ik graag beantwoord gezien:
01. Naam bedrijf
02. Wat bestelde je
03. Wat betaalde je ervoor (BTW en verzendingskosten incl.)
04. Wat was de levertermijn? (beginnen bij de dag dat je het bestelde en eindignd bij de dag dat het arriveerde)
05. Stevige verpakking bij verzending?
06. Algemene indruk: .... (in %)
07. Kwaliteit kaft: .... (in %)
08. Kwaliteit foto's: .... (in %)
09. Veel mogelijkheden van grootte van boekjes?
10. Veel mogelijkheden van afwerking van boekjes? (karton, leder, ...)
11. Software: Nederlands?
12. Software: eenvoudig te bedienen?
(13. Eventuele opmerkingen)
mvg
Sven Michiels
UPDATE:
Graag wil ik even melden dat ik NIET doorga met de review ivm de afdrukcentrales.
De reden hiervoor is simpel. Deze business is erg snel evoluerend en de stroom van resultaten komt te traag.
Persoonlijk ben ik van mening dat een goede review bestaat uit minimum 10 centrales waarvan ik minimum 10 verschillende reviews heb. Daarenboven binnen de periode van 1 maand. Dit is momenteel niet mogelijk.
Uiteraard moet deze tread NIET afgesloten worden! Iedereen kan hierin zijn mening/ervaring kwijt.
Sven
Comment