Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portretje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Portretje

Ja, met geruzie bereik je hier veel 'views'

Comment

En hoe lager de intrinsieke kwaliteit van de foto, hoe meer views je hier bekomt....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IL Corvo Bekijk bericht
        Ja, met geruzie bereik je hier veel 'views'
        Een teken dat ze het mogen. Keer op keer.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          En hoe lager de intrinsieke kwaliteit van de foto, hoe meer views je hier bekomt....
          allemaal mensen die met de popcorn en cola zitten te genieten van de fotograaf die maar niet wil inzien dat dit GEEN mooi portretje is. Alleen de lach is al tenenkrommend.
          Wees jij mr blij met je reviews....pathetisch zeg.

Comment

Achja, ik kan het duizend keer zegge: je breekt andere mensen hun werk af (fotografen die in magazines enzo staan zelfs), maar zelf kan je niets verdragen. Begrijpen wie begrijpen kan Ik keur je opvliegende reacties ver van goed, maar dat ben jij, en daar kunnen wij niks aan veranderen...

foto:
            Je kan belichten, je foto's zijn altijd scherp (soms overscherp), technisch volledig inorde
            Maar zoals al aangehaald: Is dit iets waar mensen in 2010 echt op 'wachten' ? De houding/styling/visagie/.. Alles is zo braaf

Je hebt de fotografische kennis, maar je kleurt te veel binnen de lijntjes. Maarjah, ieder zijn stijl, en uiteindelijk ben jij wel degene waarbij het duidelijk is wanneer je een foto ziet, dat die van jou hand/camera komt. (waarmee ik niet zeg dat je foto ineens een knaller is).

fotografie = kunst
            kunst = smaak
            No rules. Great shots.
            -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
              allemaal mensen die met de popcorn en cola zitten te genieten van de fotograaf die maar niet wil inzien dat dit GEEN mooi portretje is. Alleen de lach is al tenenkrommend.
              Wees jij mr blij met je reviews....pathetisch zeg.
              Als je zoals jij 25 keer reageert op je eigen posting komt je beeldje ook telkens terug boven drijven en krijg je ook veel views.
              On topic,dit is geen topper,ik heb er betere maar om te zeggen...dit is geen mooi portretje tja dat maakt deel uit van de anti Awacs kliek hier op dit forum
              Waarschijnlijk heb je het al tot ondervoorzitster geschopt van die bende

Comment

Hallo Noël, even een korte reactie, om te beginne op de foto, die technisch van een niveau is dat we van U gewoon zijn, en waar dus duidelijk niets mis mee is. Het storende element voor mij is de artificiële lach. Om te besluiten nog een kleine reactie over U zelf, wat mij blijft verbazen is dat je ondanks véél tegenwind blijft posten op BD.
                Nu ga je me toch niet vertellen dat dit voor U nog een noodzaak is, zelf ben ik er mee opgehouden te posten, en moet zeggen dat ik niet als een gemis ervaar.
                De ervaring leerde me, nog enkel voor mezelf te werken, maar tegelijk ook de lat hoog te leggen. Ik ben er van overtuigd dat met je jarenlange ervaring, dit voor U ook geen probleem kan zijn.

Regards, Jeff c.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

zelf ben ik er mee opgehouden te posten, en moet zeggen dat ik niet als een gemis ervaar.
                  De ervaring leerde me, nog enkel voor mezelf te werken, maar tegelijk ook de lat hoog te leggen.
                  ik ben er hier ook al een tijd mee opgehouden, maar dan om een andere reden.
                  hoewel ik moet zeggen dat ik soms wel op een ander forum post, waar het er professioneler aan toe gaat.
                  waar de posters elkaar niet zo afkraken en waar de moderators meer respect hebben voor de aangebrachte beelden.
                  Dit even terzijde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                    Als je zoals jij 25 keer reageert op je eigen posting komt je beeldje ook telkens terug boven drijven en krijg je ook veel views.
                    On topic,dit is geen topper,ik heb er betere maar om te zeggen...dit is geen mooi portretje tja dat maakt deel uit van de anti Awacs kliek hier op dit forum
                    Waarschijnlijk heb je het al tot ondervoorzitster geschopt van die bende
                    Zwets toch niet zo.

Ik ben de voorzitter.
                    Dit meisje lacht op commando...het is een onechte lege geforceerde lach. Eerder een grimas. Jij als fotograaf hoort daar op te letten en een beetje zelfkritiek zou je wel sieren. Dit is een mooi meisje en ze verdient gewoon een betere foto. (en een vlottere styling, die bij een 14 jarige past)

Comment

Op de foto zelf ga ik geen commentaar meer geven, wat mij betreft, is daarover reeds alles gezegd wat er te zeggen valt.

Waar ik wel een woordje kritiek over te schrijven heb, is de mentaliteit van sommigen in deze discussie.
                      Voor zover ik weet, dient dit forum om foto's te bekijken, tentoon te stellen, te bekritiseren,... met als doel er iets uit te leren en jezelf te verbeteren.
                      Indien dit niet je bedoeling is, wat doe je hier dan?
                      De verveling bestrijden, aandacht trekken, reacties uitlokken, je ego laten strelen door enkel positieve kritiek te aanvaarden en negatieve af te wimpelen als leugens?
                      Please, dat hoort hier niet thuis, daar bestaat Facebook voor

Ik ben hier vrij nieuw en heb dus nog geen flauw benul van de Awacs vs Anti-Awacs oorlog maar het valt meteen op dat hier een vicieuze cirkel gecreëerd wordt.
                      Als 50% van de gegeven kritiek puur persoonlijk, onbeschoft verwoord of niet onderbouwd is, is het logisch dat deze genegeerd wordt.
                      Aangezien het op den duur moeilijk wordt om het kaf van het koren te scheiden, wordt ook de terechte, goedbedoelde en inspiratievolle kritiek na verloop van tijd voor onzin verklaard.

Als je wil dat er iets met je kritiek gebeurt, breng hem dan op een constructieve manier.
                      Wil je niet dat er iets met je kritiek gebeurt, hou hem dan voor jezelf.

Als je kritiek krijgt, sta er even bij stil of je deze écht onterecht vindt, of dat het enkel je ego is dat even wil laten zien dat ie ook nog bestaat.
                      Neem tips dankbaar aan, doe er iets mee, zelfs al lijken ze stom, je weet nooit wat je er zelf mee kan creëren vooraleer je het uittest.
                      Als de mens altijd braaf zijn ding was blijven doen zonder te willen veranderen, zouden we vandaag geen fotografie kennen

Het is echt niet mijn bedoeling om hier mijn grote intrede te doen als schooljuffrouw, maar ik moest het gewoon even kwijt.
                      betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows

Comment

Onnodige reacties, mensen die niet meer posten, kinderlijk gedoe, vervuiling van het forum.
                        Wanneer gaan de moderators eens hun werk doen hoe het moet.
                        En dan kreeg ik te horen dat ik nooit een goede moderator zou zijn.
                        Robby BB

Dit geld niet voor alle moderators, want er zijn er goede bij.
                        Spijtig dat die hun inzet wordt teniet gedaan door die andere ... moderators.
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                          Zwets toch niet zo.

Ik ben de voorzitter.
                          Dit meisje lacht op commando...het is een onechte lege geforceerde lach. Eerder een grimas. Jij als fotograaf hoort daar op te letten en een beetje zelfkritiek zou je wel sieren. Dit is een mooi meisje en ze verdient gewoon een betere foto. (en een vlottere styling, die bij een 14 jarige past)
                          En ik ben de "awacs",ik zie alles met mijn rotodome antenna!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lynneke Bekijk bericht
                            Op de foto zelf ga ik geen commentaar meer geven
                            tja.....das toch juist wel de bedoeling dacht ik?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              tja.....das toch juist wel de bedoeling dacht ik?
                              grt,bouk.
                              ni als alles al meermaals gezegd is k ben geen papegaai
                              betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                                Onnodige reacties, mensen die niet meer posten, kinderlijk gedoe, vervuiling van het forum.
                                Wanneer gaan de moderators eens hun werk doen hoe het moet.
                                En dan kreeg ik te horen dat ik nooit een goede moderator zou zijn.
                                Robby BB

Dit geld niet voor alle moderators, want er zijn er goede bij.
                                Spijtig dat die hun inzet wordt teniet gedaan door die andere ... moderators.
                                Wel ik kan geloven dat je geen goede moderator zou zijn, je zou het véél te eng zien.
                                Een forum is toch de plaats om van gedachten te wisselen, persoonlijk vind ik het modereren nu nog te streng. En onze beider posting vormen ook geen bijdrage, maar het houdt de boel wel levendig, en dat is steeds een pluspunt. Zolang men over je spreekt, ook al is het negatief, ben je der nog. Het is pas als men niet meer over je spreekt, dat het erg gaat worden.

Internet fora hebben allemaal hetzelfde probleem, de woorden wegen door, omdat het visuele ontbreekt, in real live zou dit anders zijn, en tussen pot en pint met de maten zou het nog helemaal anders zijn. Toch zouden we eigenlijk hetzelfde zeggen, door zeer streng "on topic" te modereren, maakt je het nog strenger, wat helemaal niet nodig is. Lullen hoort er nu eenmaal bij, en niet vergeten " Het zijn de lullen die de pruimen vullen ".

Have Fun !
                                Jeff C.
                                Last edited by Digipics357; 18 oktober 2010, 11:41.
                                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                                X