Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind het zeker geen slechte foto, maar eerder wat gewoontjes. We zijn de laatste tijd al zoveel verwend geworden door jouw meesterwerken dat deze in vergelijking iets minder is.
Knap, het kleurrijke, de weerspiegeling, de frisse touch!
Misschien, als ik mag mierenneuken, de rolschaatsen zelf. Alles is kleurrijk en fris, en dan vuile rolschaatsen... het wringt voor mij een klein beetje.
de vraag die ik me nu als beginner stel...
Ik vind dit een zeer mooie foto... maar word hij nog beter met de volledige weerspiegeling onderaan, of geen weerspiegeling, ipv een halve weerspiegeling?
dit is absoluut geen kritiek, dit is een gewone vraag die ik me stel.
Canon eos 1DM3 & 550D
Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, , 580 EX II en wat extraatjes
de vraag die ik me nu als beginner stel...
Ik vind dit een zeer mooie foto... maar word hij nog beter met de volledige weerspiegeling onderaan, of geen weerspiegeling, ipv een halve weerspiegeling?
dit is absoluut geen kritiek, dit is een gewone vraag die ik me stel.
Hum,...ik ga effe proberen op je vraagjes te antwoorden:
Geen weerspiegeling op de ondergrond ?....waar snij je dan af?...middenin de rollers?
Volledige weerspiegeling van het volledige model?....ja, dan bekom je een heel langwerpige verticale foto, zonder enige spanning....voor mij
In mijn visie, moet je bij een foto gewoon niet altijd alles tonen, het menselijk brein zal het automatisch wel toevoegen
Comment