Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolf Pack

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wolf Pack

Hallo, hier een fotoke van de week gemaakt
    is het wat??

Groetjes

jeannot

Re: Wolf Pack

Eerlijk? Ik vind dit een mindere tov de werken die je laatst geplaatst heb.
    Vooral de verschillende belichting op de personen doet vreemd aan, het lijkt alsof je de compositie in PS gemaakt hebt.
    Er is vooral een duidelijke zon op de achtergrond aanwezig en je hoofdlicht komt daar niet vandaan. Dat voelt wringend aan voor mij. Het invullicht had dus een stuk zachter mogen staan.

Ook de poses in combinatie met je achtergrond/setting vind ik niet echt dat.
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

idd. de vrouw in het midden zou er echt moeten uitspringen, maar door de belichting en haar pose lijkt ze er maar ongemakkelijk bij te staan. als centraal punt in de compositie mislukt het, want ze is totaal geen eyecatcher.

daarnaast zijn de andere mannen er ook bijgeplakt precies, niet echt mooi. ik snap eigelijk de opzet niet goed, denk dat je met het idee van een wolf pack veel meer kan doen. je hebt al zovaak bewezen dat je de techniciteit en de creativiteit bezit om mooie groepsscenes neer te zetten. mijn mening dus: vergeet deze, maar niet het idee en opnieuw aan de slag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Eerlijk? Ik vind dit een mindere tov de werken die je laatst geplaatst heb.
        Vooral de verschillende belichting op de personen doet vreemd aan, het lijkt alsof je de compositie in PS gemaakt hebt.
        Er is vooral een duidelijke zon op de achtergrond aanwezig en je hoofdlicht komt daar niet vandaan. Dat voelt wringend aan voor mij. Het invullicht had dus een stuk zachter mogen staan.

Ook de poses in combinatie met je achtergrond/setting vind ik niet echt dat.
        Oorspronkelijk geplaatst door yerfloyd Bekijk bericht
        idd. de vrouw in het midden zou er echt moeten uitspringen, maar door de belichting en haar pose lijkt ze er maar ongemakkelijk bij te staan. als centraal punt in de compositie mislukt het, want ze is totaal geen eyecatcher.

daarnaast zijn de andere mannen er ook bijgeplakt precies, niet echt mooi. ik snap eigelijk de opzet niet goed, denk dat je met het idee van een wolf pack veel meer kan doen. je hebt al zovaak bewezen dat je de techniciteit en de creativiteit bezit om mooie groepsscenes neer te zetten. mijn mening dus: vergeet deze, maar niet het idee en opnieuw aan de slag

Nu, ik volg u beide wel, maar hij is echt niet ingeplakt, het licht in de achterkant is de zon ook geen filter of wat dan ook, en het licht op de zijkant van sommige modellen "mensen" komt door het feit dat we met een lamp op de sunbounce ingeflitst hebben,
        hadden links mss geen 2de licht moeten zetten?? mss was deze overbodig
        thanks

Comment

Een groep belicht je "en masse", volgens mij dan
          www.brunodyserinck.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            Een groep belicht je "en masse", volgens mij dan
            Aaah, dat wist ik niet nu wel cé

Comment

Deze is zo S-U-P-E-R !!
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                Aaah, dat wist ik niet nu wel cé
                Allé gij?
                www.brunodyserinck.be

Comment

Een verwijzing naar de film "Twilight saga" meen ik.
                  Vandaaruit ga ik dan mijn comment geven.

Dit is een fantasie film met onwezelijke zaken.
                  Dat het meisje daar zo staat verschrikt staat is normaal als je bekijkt wat voor geweld er op haar afkomt en waarvan ze wordt beschermd door het pack jonge kerels
                  Wat belichting betreft mogen voor mij de voorste jongens ook een streepje van het licht mogen hebben die de drie achterste hebben
                  Dat men een groep en Masse moet belichten daar heb ik mijn bedenkingen over . De ene groep is de andere niet.
                  Dit is niet de fanfare die hun jaarlijkse foto maken, maar een groep mensen in een bos waarvan je kunt verwachten dat het licht van alle kanten komt.
                  Het gaat over een magische wereld. Dus het licht mag ook magisch zijn.
                  Bekijk deze op een groter formaat en het zal volgens mij nog beter uitkomen.
                  Robby BB

En zeg nu niet dat dit de foto is van de fanfare want dan eet ik mijn muts op
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht

Dat het meisje daar zo staat verschrikt staat is normaal als je bekijkt wat voor geweld er op haar afkomt en waarvan ze wordt beschermd door het pack jonge kerels
                    Wat belichting betreft mogen voor mij de voorste jongens ook een streepje van het licht mogen hebben die de drie achterste hebben
                    Dat men een groep en Masse moet belichten daar heb ik mijn bedenkingen over . De ene groep is de andere niet.
                    Dit is niet de fanfare die hun jaarlijkse foto maken, maar een groep mensen in een bos waarvan je kunt verwachten dat het licht van alle kanten komt.
                    Robby BB

Het is de fanfare Rob

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht

Robby BB

Ik volg.....het mysterieuze sfeertje vliegt van de foto af. Belichting vind ik wel spannend zo. Mooie compo, mooie entourage. en...indrukwekkend wolkendek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        Het is de fanfare Rob
                        Dat zal 'm lelijk bekomen, die Robby.....
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

Comment

Als ik het goed begrijp is de foto overdag genomen. Beetje spooky, die sfeer zul je wel bedoeld hebben. Ik mag 'm wel. Voor mij had het vrouwtje op een sinaasappelkistje mogen staan, maar vanuit de gedacht achter de foto natuurlijk weer niet.
                          Tis weer eens wat anders Jeannot.
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

Comment

Mag ik niet vergeten mijn kenteken af te doen.
                            Robby BB
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

Comment

Als het geen PS werk is dan is het wel een sterk stukje belichten! Mooie lucht en leuk met de zon die erdoor steekt (probeer ik ook vaak, maar nooit met zo'n succes).

- Michiel
                              Canon R | Leica Q
                              EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                              Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                              [/COLOR]

Comment

Working...
                              X