Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pure Beauty

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Pure Beauty

voor al die omnozelaars dat blijkbaar nog niet begrepen hebben en nog steeds aanwezig zijn met domme commentaren , kzal het eens anders formuleren waarom als jullie het toch allemaal zoveel beter weten hoe komt het dat jullie dan niet voor magazines werken als alles wat jullie beweren en toch zoveel beter is , bewijs het dan eens laat eens wat zien , scan wat beelden in link eens wat werk . heb trouwens gisteren eens met andere profs der over gehad man wat hebben wij gelachen met jullie bende amateurs maar hun reactie was das normaal he dat ze mekaar verdedigen ale mensen kheb nu echt gene tijd meer voor me met jullie bezig te houden kmoet nog wa slechte photoshop doen grtz

Comment

En onze james bond-007-photoshop-held blijft nog steeds beleefd ... En het gebruik van hoofdletters en leestekens blijft - naast de lange tenen - een heikel punt. Misschien slotje op dit belerend topic?
      BD0910BE

Comment

Misschien slotje op dit belerend topic

lijkt miij het beste voordat er ongelukken gebeuren
        Mijn Fanpagina
        Mijn website
        Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

Nou, nou, nou... onnozelaars...
          Jim, toch bedankt dat je van je hoge troon neergedaald bent tot bij ons, 't gepeupel om ons verrot te schelden :-) Dat siert je.
          En oh ja, juist bij kameraad, die toevallig kapper is en heel regelmatig workshops ed volgt bij TiGi Londen en Las Vegas, eens in zijn brochuurkes en magazines gekeken. Kan er langs gekeken, maar vond je naam toch niet onmiddellijk terug??
          www.YourConcertShots.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
            voor al die omnozelaars dat blijkbaar nog niet begrepen hebben en nog steeds aanwezig zijn met domme commentaren , kzal het eens anders formuleren waarom als jullie het toch allemaal zoveel beter weten hoe komt het dat jullie dan niet voor magazines werken als alles wat jullie beweren en toch zoveel beter is , bewijs het dan eens laat eens wat zien , scan wat beelden in link eens wat werk . heb trouwens gisteren eens met andere profs der over gehad man wat hebben wij gelachen met jullie bende amateurs maar hun reactie was das normaal he dat ze mekaar verdedigen ale mensen kheb nu echt gene tijd meer voor me met jullie bezig te houden kmoet nog wa slechte photoshop doen grtz
            Ik ben zeer blij dat dit forum van (of voor) een bende amateurs toch nog voor iets goed was, het heeft jou en je collega's toch nog een gezellige tijd bezorgt gisteren. Ik hoop dat je veel plezier aan je nieuwe opdracht mag beleven

Comment

Oh ja, Jim, als je nog eens neerdaalt, misschien hier eens kijken om te zien hoe het ook kan :-)

Frank Doorhof is a Dutch fashion/celebrity photographer specialized in teaching.

Zie juist dat er nog plaats is in zijn workshop photoshop. Echt de moeite hoor.
              Geen dank...
              www.YourConcertShots.com

Comment

wanneer wordt er nu eens een slot gezet op dit eindeloos gezever !!!
                wat een bende kinderen hier ....
                Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

Nen mens moet af en toe eens kunnen lachen hé pin :-)
                  www.YourConcertShots.com

Comment

... maar dan zijn der hier een bende zeikers bij die totaal niets kennen van photoshop noch fotografie...
                    Juist !!! Bij deze wens ik je nog een behouden thuiskomst, na je afscheid van dit forum, met alle respect voor je eigen mening, en voor het werk dat je in deze foto gestoken hebt.

Moet er nog iets over de foto gezegd worden ? Over de photoshop is al genoeg gezegd, meen ik. Ik denk niet dat mijn mening het verschil gaat maken, maar ik vind persoonlijk dat de reflectie van de reflector in het rechteroog stoort. Ze komt als een insnede uit het oogwit dwars door de iris en maakt voor mij dat de ogen helemaal niet lekker kijken. Ik vind het licht wel heel lekker zitten bij deze foto die heel goed en zacht uitgelicht is.

Ik zou willen eindigen met een kort commentaar op deze quote...
                    Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                    De fotografie die deze man brengt, gaat voor mij alleszins heel wat verder dan de standaard regeltjes die hier op BD telkens worden voorgeschoteld. 't is niet scherp, uw beeld staat scheef, de handen zijn afgesneden, het wit is uitgebrand. Jongens, kijkt toch eens verder dan dat...
                    Dat klopt gedeeltelijk, maar deze foto is en blijft niet meer dan een zeer goede registratie, die dit soort fotografie dan ook bijna altijd is. Foto's met een verhaal zie ik bijzonder weinig op BD. De creativiteit is vaak beperkt tot HDR, toonmapping en photoshop. Wil je nog iets nieuws brengen in fotografie, dan moet je het vaak heel ver gaan zoeken. Als je wil breken met de standaardregeltjes dan moet de foto m.i. AF zijn, en net iets meer dan een zeer goede registratie.

Mvg

Chris, die na drie cursussen photoshop, het programma nog steeds haat !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      Chris, die na drie cursussen photoshop, het programma nog steeds haat !
                      Ik dacht dat ik de enigste was ...

Het programma mag geen doel op zich zijn om fotografie te beleven, het op het knopje drukken is voor mijn nog altijd véél interessanter en boeiender. De uitdaging is dan veel groter om het meteen goed te doen.

Comment

Wat een zwaar mottige 'foto'. Foto != photoshop.
                        http://www.mathijsdelva.be
                        http://www.flickr.com/photos/mathijsd/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                          Dat klopt gedeeltelijk, maar deze foto is en blijft niet meer dan een zeer goede registratie, die dit soort fotografie dan ook bijna altijd is. Foto's met een verhaal zie ik bijzonder weinig op BD. De creativiteit is vaak beperkt tot ...
                          Deze concrete foto is inderdaad OK maar niet bijzonder.

Wil je echt creatieve prentjes zien, dan moet je hier eens kijken, Chris:
                          Browse 200,000 curated photos from photographers all over the world

Dit is voor mij een klankbord waar ik me wil aan spiegelen/naar streven en inspireert mij veel meer dan het gros vd foto's die je hier ziet.

Comment

het lijkt meer op een model uit een spel daar zijn ook alle gezichten zo perfect of zelfs in de magazines vind ik ze er realistischer uit zijn. Enkel de ogen kunne mij bekoren.

aja ff iets anders, ook al heb je 20 cursussen gevolgd en ben je beste van de beste, maakt niet uit als je hier post moet je commentaar kunnen verdragen kun je dar niet dan zit je verkeerd.

Comment

Nu mag je wel een barby-prijs gewonnen hebben, als mens zijt ge blijkbaar gewoon ne dikke sukkelaar.

Comment

voor al die omnozelaars
                                'k zie jou ook graag, sweetie

dat blijkbaar nog niet begrepen hebben en nog steeds aanwezig zijn met domme commentaren , kzal het eens anders formuleren waarom als jullie het toch allemaal zoveel beter weten hoe komt het dat jullie dan niet voor magazines werken als alles wat jullie beweren en toch zoveel beter is , bewijs het dan eens laat eens wat zien , scan wat beelden in link eens wat werk .
                                Tiens, kunnen alle filmrecensenten zelf ook films maken..? Kunnen alle mensen die CD's bespreken ook zingen en instrumenten bespelen...? Ik dacht het niet hé...?!?

heb trouwens gisteren eens met andere profs der over gehad man wat hebben wij gelachen met jullie bende amateurs maar hun reactie was das normaal he dat ze mekaar verdedigen ale mensen kheb nu echt gene tijd meer voor me met jullie bezig te houden kmoet nog wa slechte photoshop doen grtz
                                Met de andere profs...? Aan al je eigendunk dat ik al in dit topic las dacht ik echt dat jij de enige prof was... In ieder geval, hou je niet in en blijf je maar lang bezig houden. Ik zal je alvast niet missen

Mvg,
                                Frederic

Comment

Working...
                                X