Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pure Beauty

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Pure Beauty

Even back on topic: fotografie draait niet om bewerkingen, maar om het nemen van een goed beeld. De bewerkingen kunnen er natuurlijk wel iets aan toevoegen, maar in dit geval, dure cursussen in Londen of niet, hebben ze het beeld alleen maar om zeep geholpen. Neem de kritiek nu gewoon aan, en probeer volgende keer beter. En... if you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Dat zullen ze in Londen ook wel weten.

Comment

Ik weet niet of ik me nu een mening moet vormen over de foto, de fotograaf of de mens achter de fotograaf.
      'k ga eens een andere posting bekijken...

Beleefde groeten,
      Geert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
        en misses Hyde ge moet gij gene workshop komen volgen zenne het is voor gevorderde

Interesseert mij niet voor welk niveau het is, btw je mag mij ook eens uitleggen hoe jij mij niveau in photoshop kent

Het gaat om je houding die werkelijk op niks trekt.

Maargoed, ik zou als ik jou was een site maken waar niemand comentaar op kanzetten, dan krijg je dit soort problemen niet.
        Tenslotte ben je akkoord gegaan met de forumregels.
        Ik zou die regels over showcase nog maar eens doorlezen aangezien je daar niet veel van lijkt te begrijpen.

Greetz rich
        D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Zullen we allemaal een gezellig liedje gaan zingen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
            Zullen we allemaal een gezellig liedje gaan zingen?
            Ik doe mee: La lala la la lalalala lala ...

Met welke discusie zijn we nu allemaal bezig.
            Stop beter met discussieren en ga achter je fototoestel staan en neem nog een foto
            En niet teveel bewerken he
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

IK heb hier deze draad ook eens gelezen....
              en ben tot een wijs besluit gekomen dat je hier maar beter niet kan op reageren want blijkbaar is de foto toch wel goed maar slecht bewerkt.....En dan nog 5 uur aan een stuk?
              Hoe frustrerend moet dat wel niet zijn
              TS. Je hebt je pluimen reeds verdiend op alle vlakken maar vandaag ben je een kale kip die op punt staat om de pot te belanden als "Videe"....
              Goe bezig moet ik zeggen maar doe dat wel op een ander forum please....

Als ik dan over de foto iets moet zeggen...
              Die kan er voor mij zeker door kwa opname kwa licht en pose..
              Over de bewerking spreek ik me niet uit?
              Je had hem beter in een draadje van mij gestopt waar dit kon...

En veel plezier nog op dit forom..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                Ik doe mee: La lala la la lalalala lala ...
                Heel goed PVA!!! Nu ...ALLEMAAL
                Pascal....even diep ademhalen

Stop beter met discussieren en ga achter je fototoestel staan en neem nog een foto
                En niet teveel bewerken he
                Hoeft niet, al dat bewerken...ik fotografeer als wannabee fashion noob vooral dieren en kinderen.
                Zou wel grappig zijn....mevrouw gans met haar kroost als kaalgeplukte plastic fashiongansjes...Ik voel mij geinspireerd en ga wat fotootjes schieten

Comment

Jim,
                  misschien een kleine raad: Frank Doorhof geeft ook workshops... Misschien interessant voor je verjaardag of zo??
                  www.YourConcertShots.com

Comment

Ja en dan...
                    Als jij mij gaat zeggen dat je die "wedstrijden" met die foto gewonnen hebt dan trek ik die wedstrijden in twijfel..
                    Aangezien die laatste "WOO HOO LOOK AT ME" reactie zal ik ook in de zelfde stijl reageren..

Als je jezelf dan toch zo de max vind en denkt dat je de ultieme cursus gevolgd hebt ect..
                    Waarom maak je dan zo een bescheten plaatje?
                    Het PS werk is ronduit slecht afgewerkt.. als je daar 5u aan gezeten hebt.. your loss mate..

Het is niet omdat je leuke platen maakt en daar ook een wedstrijd mee wint dat ineens al je platen daarom maar super moeten zijn..
                    Zet je voeten maar terug op de grond..
                    Een waslijst van awards posten van de afgelopen 10 jaar.. kan ik ook wel.. maar ik ga me nooit te goed voelen om mezelf in twijfel te trekken.. en vooral om bij te leren..
                    En dat is de enige manier om vooruit te komen..

Dus ofwel blijf je in je hokje zitten.. ofwel hou je rekening met de mensen hun reactie op deze foto..

Jij neemt dit persoonlijk als een anval op jou kunnen op.. daar ligt het probleem..
                    poof

Comment

't Had een leuke foto kunnen zijn, maar door de overdadige bewerkingen lijkt 't wel of 't een 3D-model is. Te platgestreken... Ik vind 't plaatje te platgestreken. Ogen en wenkbrouwen komen niet meer natuurlijk over.

Ik mag dan wel 'n leek zijn in Photoshop, maar dergelijke zware bewerkingen kunnen me niet bekoren...
                      www.festivalnoise.be
                      http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        Zou wel grappig zijn....mevrouw gans met haar kroost als kaalgeplukte plastic fashiongansjes...Ik voel mij geinspireerd en ga wat fotootjes schieten

Die is goed...
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Deze mogen ze van mij direct in een magazine publiceren.
                          Dan heb ik meteen mijn eerste post op http://photoshopdisasters.blogspot.com/
                          Dit zit gewoon vol fouten. Als je hier 5u aan gewerkt hebt moet je dringend uw techniek bijwerken, ik maak een veel betere bewerking op de helft van de tijd!!
                          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
                            ik verdedig mijn standpunt en sta volledig achter mijn bewerking ik heb zelfs al aan bepaalde mensen hier de full versie toegestuurd en daar geven ze toe dat de huid niet te soft of wat dan ook is
                            Al is het beeld super op 20 x 30 m.
                            Al is het beeld super op wat dan ook geprint.
                            Al is het beeld een ongelooflijke ervaring als je die bekijkt met een bepaald soort muziek loeihard op de achtergrond.
                            En welke cursussen of awards je ook gewonnen mag hebben doen allemaal niks ter zake.
                            Daar gaat het allemaal niet om! Het gaat enkel om het hier door jou geposte beeld in webformaat, sec zoals het is. En dat is echt niet goed geshopt, sorry. Dat is echt te zien op het eerste zicht zonder er uren op te moeten loeren.

Ik volg dus zoals de rest: fotowerk goed, shopwerk niet in evenredigheid qua kwaliteit.
                            Trouwens, er komen hier zo vaak full-frame-fotografen die van ettelijke megabites en pixels reduceren tot webformaat en toch nog juweeltjes afleveren.

Mvg,
                            Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              Het gaat enkel om het hier door jou geposte beeld in webformaat, sec zoals het is
                              Ik hoop dat we ons hier niet op blind kijken, want dan mag 90% van de foto's hier op BD naar de prullenmand worden verwezen (ook de mijne )
                              Fotograferen is meer dan de kunst van resizen (alhoewel ik daar zeker bewondering voor heb)
                              Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                                Ik hoop dat we ons hier niet op blind kijken, want dan mag 90% van de foto's hier op BD naar de prullenmand worden verwezen (ook de mijne )
                                Fotograferen is meer dan de kunst van resizen (alhoewel ik daar zeker bewondering voor heb)
                                Uiteraard, dat tegendeel beweerde ik ook nergens. 'k bedoelde er alleen maar mee dat op het forum het gepresenteerde forumbeeld beoordeeld wordt, hoe mooi of beter het in welke andere presentatie dan ook moge zijn.

Mvg,
                                Frederic

Comment

Working...
                                X