Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pure Beauty

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pure Beauty

Voila hier ben ik weer es met nog eentje van een bloedmooi model
    Jande een nude beauty shot
    ik hoop dat deze jullie bevalt grtz jim

Re: Pure Beauty

beetje slordig geshopt, niet?

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

De niet gesoepte versie gaat me mss wel kunnen bekoren
      facebook

Comment

beetje slorig geshopt ? ik denk als je dit slorig geshopt vind word het wel hoog tijd dat je een ander scherm of andere bril koopt

Sorry ma dees is een volledige beauty retouch zoals het voor de magazines gebeurt.
        Ik heb volledige cursus gevolgd in Londen voor beauty en fashion retouching

Beetje respect voor de mensen die wel de moeite doen om cs te leren kennen , iedereen mag zen eigen mening hebben maar aub als je zou weten hoeveel tijd er in kruipt in zo bewerking (5uur) dan zou je wel eerst eens mogen nadenken en het beeld bekijken voorens je zoiets neerschrijft .
        De foto stond amper 1 min derop

Als je niet houd van bewerkte beelden hou dan in het vervolg je comentaar voor je zelf

Comment

wel,ik zit hier te kijken op mijn eizo monitor en kan toch zeggen dat dit een zeer knap plaatje is

grtjs,

jeannot

Comment

Het is niet omdat je er vijf uur aan geshopt hebt dat we het ook nog mooi moeten vinden.
            Haar gezicht lijkt wel van mat plastic. Die zwarte wenkbrauwen zijn te prominent aanwezig en duidelijk nep. Haar mond is kleurloos. Toegegeven, haar ogen zijn sprankelend mooi, maar die horizontale witte reflexie in haar rechteroog stoort mij dan weer.

Best mogelijk dat magazines dergelijke beelden willen, maar ik vind het overdreven bewerkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
              Sorry ma dees is een volledige beauty retouch zoals het voor de magazines gebeurt.
              Ik heb volledige cursus gevolgd in Londen voor beauty en fashion retouching
              en nog niet 100% in orde ...

als je zou weten hoeveel tijd er in kruipt in zo bewerking (5uur)
              een beeld zou niet mooier mogen gevonden worden door te weten hoeveel tijd er is ingestoken. De plaat moet dat maar weergeven, doet die dat niet, heb je iets fout gedaan ...

Comment

voor die dat willen zal ik eens de grote originele versie doorsturen eens zien of jullie dan nog zo gaan reageren
                email adres en ik stuur het door
                blijkbaar vergeten jullie dat dit van 11 mega naar 256 kb gaat

Comment

voor die dat willen zal ik eens de grote originele versie doorsturen eens zien of jullie dan nog zo gaan reageren
                  email adres en ik stuur het door
                  tom(a)photoverbeke.be
                  ben benieuwd ...

Comment

Ik heb absoluut niks tegen het nabewerken van de huid maar dit is echt niet mooi gedaan. De neus en wenkbrauwen zien er niet uit. Je hebt zelfs haar haar mee geblurt...

In de verschillende magazines die hier liggen ziet het er toch anders uit.
                    Dat zal zonder twijfel wel een invloed hebben maar die is minimaal.
                    www.pixation.be

Comment

Pfff....wat een lange teentjes zie ik hier toch om mij heen.
                      Met alle respekt voor uw kennis (en respekt heb ik daar echt voor) u heeft deze mooie mevrouw geshopped tot een living doll, een barbiepop. De huid en de ogen hebben weinig menselijks meer.
                      Dat zal wel fashion zijn...ik krijg een beetje kromme tenen van die term.
                      We shoppen oneindig aan een foto, verbloemen daarmee alle imperfecties die ons menselijk maakt en noemen het fashion. Een plastic voorwerp....en we hobbelen allemaal achter elkaar aan. Is fashion dan niet meer dan dit?
                      U en anderen mogen dit mooi vinden zoals anderen dit NIET mooi mogen vinden, nietwaar?

On topic:

Ik vind het model prachtig en de foto qua compo en belichting (FASHION) zeer mooi. Deze bewerking

btw... moonie@quicknet.nl

Comment

Als je op de Full-size gaat inzoomen is ie inderdaad wel beter. Juist de rechterneusvleugel had wat meer mogen opvallen vind ik. De wenkbrauwen blijf ik te bewerkt vinden ...

Comment

Euhm Monica... waar kom jij nu ineens met de term 'fashion' vandaan?
                          www.pixation.be

Comment

beetje slorig geshopt ?
                            Vind je van niet? Kijk eens kritisch naar :
                            - de contouren van het gezicht : de rechterwang van het model loopt over in de achtergrond. Je bent blijkbaar ook een beetje uitgeschoven want er zit een "hakje" in.
                            - de contouren van de kin, van mondhoek naar mondhoek, zie je nog donshaartjes. Ik vind dat niet erg om nog donshaartjes te zien, maar het oogt vreemd dat de huid van de kin mooi strak egaal is, terwijl de donshaartjes de indruk geven dat ze nog redelijk behaard is... ofwel alles ofwel niets vind ik.
                            - de wenkbrauwen, 't is 't eerste model dat ik tegenkom dat zwarte huid heeft op de plaats waar haar wenkbrauwen zaten vóór ze geschoren werden.
                            - aan de aflijning van de lippen schort ook iets.
                            - met het haar op het voorhoofd lijkt me ook iets vreemds aan de gang. Het heeft de huidskleur meegekregen.

MAAAAAR, je hebt gelijk : het is een bloedmooi model, alleen is de titel een beetje verkeerd gekozen... Pure ?

Kan je misschien even de originele bijvoegen? dan kunnen we ze naast elkaar bekijken in dezelfde kwalititeit. Wat heb je eraan ene origineel van 11Mb te vergelijken met een verkleining van 333Kb.
                            BD0910BE

Comment

foto en model niks mis mee maar het shopwerk is echt niet zoals het hoort he,dat zie je zelf ook wel denk ik, als je hier 5 uur aan gewerkt hebt is er wel een en ander mis denk ik, zoiets ben ik nog niet tegengekomen in de "boekskes"
                              misschien hier eens wat info opdoen want er zitten op bd toch enkele die echt wel weten hoe het moet....
                              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
                              X