Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laureline

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Laureline

Foto 3! Leuke pose, grappige rok en een extra punt voor de caravan in de achtergrond
    Proletariaat.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
      U hebt uw mening, ik de mijne, laat het ons daar op houden, ok?
      Ok
      Mvg Tim

Comment

Ik kan de stijl wel smaken

Ik vind de bewerking leuk en ik herken ook een stijl. Dat het technisch misschien niet perfect is (gewenst of niet gewenst) doet voor mij geen afbreuk aan het gevoel dat ik krijg bij het bekijken van de foto.

Ik vind wel dat een negatieve commentaar altijd onderbouwt moet zijn, anders heeft de TS er weinig aan.

Blijkbaar zijn er toch een heleboel onder ons die er iets aan vinden, en zelfs fotografen die vaak genoeg technische hoogstandjes afleveren. Moest ik als TS zo'n commentaar krijgen van Lennert, Tim of Kristof (en natuurlijk ook alle anderen) zou ik reuze blij zijn.

Ik denk dat een foto niet altijd alleen op technisch vlak moet afgerekend worden. Ik probeer ook altijd te kijken naar het idee, de bewerking in functie van wat de fotograaf wilt laten zien en het gevoel dat dit teweeg brengt. En deze foto's geven mijn een bepaald gevoel dat ik wel kan smaken. En dit is volledig subjectief maar ik ben blij dat ik niet alleen ben.

Comment

bangelijk werk van zowel fotograaf als model (en al wie eraan meegewerkt heeft) !!!

smaken verschillen en tijden veranderen ... uiteraard ... maar wie stil blijft staan roest vast en begint serieus te piepen en te kraken

dat de fotos niet in de Dag Allemaal of de Blik van 1945 zouden mogen ... dat geloof ik wel ... dat ze gerust in de Vogue of Elle of Cosmo van 2009 mogen ... dat geloof ik nog eens zo hard

Greetz,
          TravelToy
          www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

pfff wat een reacties.. te veel en soms te onzinnig om te lezen

Sommige mensen kunnen fotograferen... en sommige gewoon niet.

Het gaat hier in deze platen niet om het perfecte licht/poses of whatever.

Het gaat hier om het gevoel van de kijker.
            Deze platen zijn gewoon super (in mijn ogen dan)
            Tuurlijk zou ik duizend en 1 dingen kunnen noemen, maar dat kan ik ook bij een cover van Vouge en Elle.

Dus?

Gewoon lekker deze platen schieten en veel meer van dit moois. Hoop hier is gezever en jaloezie.

Ik ben al een tijd niet meer actief juist om dit soort geneuzel. Dit zijn foto's die in een magazine mogen showen. Helaas leven er te veel mensen die volgens het boekje fotograferen en dit soort platen nooit willen en/of kunnen maken.
            Look it up... EDITORIAL

TS.. you rock.. meer van dit
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              I second that, sir

Maarreuh.. als ik contrast aan m'n platen toevoeg gaan ze er zo niet uitzien.. spijtig genoeg

Comment

pfff wat een reacties.. te veel en soms te onzinnig om te lezen

Sommige mensen kunnen fotograferen... en sommige gewoon niet.

Het gaat hier in deze platen niet om het perfecte licht/poses of whatever.

Het gaat hier om het gevoel van de kijker.
                Deze platen zijn gewoon super (in mijn ogen dan)
                Tuurlijk zou ik duizend en 1 dingen kunnen noemen, maar dat kan ik ook bij een cover van Vouge en Elle.

Dus?

Gewoon lekker deze platen schieten en veel meer van dit moois. Hoop hier is gezever en jaloezie.

Ik ben al een tijd niet meer actief juist om dit soort geneuzel. Dit zijn foto's die in een magazine mogen showen. Helaas leven er te veel mensen die volgens het boekje fotograferen en dit soort platen nooit willen en/of kunnen maken.
                Look it up... EDITORIAL

Kompleet mee eens.

P.S.

Niet iedereen vind mijn andijvie stampot het lekkerste. Ik maak 'em niet volgens het recept uit het grote kookboek, maar toch vinden veel mensen 'em heel lekker.

It's a bit confusing

Veel plezier verder met onze hobby !

Comment

Dus?

Look it up... EDITORIAL

Ben een paar keer komen terug kijken naar deze foto's ....
                  En dit heb ik niet met ander "ideaal volgens het boekje" - werk.
                  Deze bovenstaande bewoording van MadMax, treed ik volkomen bij.
                  Je moet je eigen ding doen, experimenteer, durf, en probeer, en soms vallen we eens, maar staan lachend terug op! Verder zoeken....dit is volgens mij fotografie..

Comment

Er zijn mensen die in staat zijn om een zogenaamde "technisch perfecte" foto te maken. Velen van hen fotograferen al jaren, 10 jaar, 20 jaar of meer. Maar ze zijn er in die ganse tijd nog nooit in geslaagd om maar een greintje gevoel in hun foto te leggen. Ik respecteer hun techniek, maar als ze nooit een foto zullen maken die gevoel bevat, dan vind ik er niets aan.

Dan zijn er weer anderen die in de eerste plaats gevoel in een foto willen leggen. Soms beheersen ze de techniek en doorbreken ze die bewust, soms beheersen ze de techniek niet, maar techniek kan iedereen leren. Ik denk dat het duizenden malen beter is om gevoel in een beeld te kunnen leggen, dan om techniek te beheersen... Ideaal is uiteraard een combinatie van de 2.

Er zal altijd een grote tegenstelling zijn tussen de technische fotografen en de fotografen die gevoel op de eerste plaats stellen.

On topic: wat een bangelijke foto's! Echt heel cool gedaan!
                    www.focusfotografie.be
                    www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Super

Edit : ik heb nu pas alle comments eens vlug gelezen, na mijn reactie. Hilarisch .
                      Last edited by hvr_oosterzele; 12 mei 2009, 12:03.

Comment

Vraag me af wat de beweegredenen van Kodachrom eigenlijk is om telkens weer naar deze site te surfen... 'Eens zien hoe snel ik weer boertig kan over komen??'

Soit, on topic... Ik moet altijd lachen met zulke commentaren en denk altijd weer: 'Wat zou Anton Corbijn toch ongelukkig en gefrustreerd zijn als hij zijn foto's op het elitaire en arty-farty Belgium Digital zou plaatsen :-)'

Knappe foto's zonder meer...
                        www.YourConcertShots.com

Comment

Alhoewel ik deze foto's net zoals zovele af kan kraken hangt er wel een super sfeer in deze foto's! Mijn complimenten voor de locatiekeuze!
                          Enige wat mij stoort is de overbelichting op foto1, had net 1 tikkeletje donkerder gemogen..
                          Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
                          My flickr My site

Comment

Junkie... Je hebt een knappe vriendin

Voor de rest: Fuck rules, create art!!

De setup & shoot doet me denken aan hedendaagse films, er zit een leuke sfeer in de shot en je hebt er mooi diepte in gebracht, meer van dat hier!

Comment

Oh ja, Awacs... ben jij eigenlijk serieus als je de caravans en andere sfeerelementen junk noemt die moet onzichtbaar worden?

Comment

Hier is het BD terug dat ik kende !!
                                Ik vind de fotos machtig, niks stoort, ik zou mss de tak op foto 2 niet in beeld gezet hebben maar dat is weer een kwestie van persoonlijke smaak en stijlen, ze stoort me echter niet.
                                Zeggen dat foto 1 de zonnevlekken storen..die maken net de foto! Leg Laureline in de schauw en die foto verliest onmiddelijk al zn romantiek.
                                Voor mij zijn we waaaw. DIT is fotografie.
                                Ook kanp dat er enkel aan de contrasten gesleuteld is, kleuren zijn zeer knap.

En nee!... Ik ken Jens niet
                                http://www.melissavanbelle.be

Comment

Working...
                                X