Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Petra

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Petra

Mijn vrouwtje eens vastgelegd, op de foto bedoel ik dan hé
    ben eens benieuwd naar jullie reacties, zij en ik vonden het wel iets hebben

jullie ook ??

DE site

Re: Petra

Mooie foto maar het zou toch beter zijn als neus, mond, en hand er iets duidelijker op stonden. Het komt er toch nog net iets te weinig door, te weinig detail... Misschien links en rechts ook wat meer croppen.

Strupie

Comment

leuk gedaan, wel jammer van dat stukje rechts van de hand.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Niet onmiddellijk mijn persoonlijke genre, maar toch op het niveau van creativiteit zeer prachtige foto !

Comment

heb eens anders gecropt , lijkt me sterker nu ,
          of is het de bewerking die niet zo goed is

DE site

Comment

Je eerste en gecropte versie zijn mooie foto's. Daar is niets mis mee.
            Maar ze zijn beiden veel te zwaar overbelicht waardoor er geen fluit meer van diepte in het gelaat te onderscheiden valt.
            Als je ze net wat meer contrast geeft voordat je de kleurtoning weghaalt, dan behoud je die bleke tint die je graag wenst, maar maak je net die tekening die het gelaat vormt en diepte geeft.
            Dit is overigens geëxperiementeer welke je naar mijn mening gewoon in beoordeling had moeten zetten.
            Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Working...
            X