Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SB-900 te warm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: SB-900 te warm

    Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
    Vroeger, toen ik met SB600's & SB800's werkte, ben ik nooit tegen oververhitting aangelopen en die moesten toen ook zo hard werken ... Daarom dat ik het nu jammer vind dat de SB900 wel dit probleem heeft.
    waarom ga je niet terug naar SB800?
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #77
      Re: SB-900 te warm

      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      waarom ga je niet terug naar SB800?
      Tjah ... omdat ik een keikop ben
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #78
        Re: SB-900 te warm

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        waarom ga je niet terug naar SB800?
        Dát, of in elke lichtbron 2 x SB-900.

        Tom, - mét of zonder "burst mode" - moet jij intussen de wijsvinger van een bodybuilder hebben.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #79
          Re: SB-900 te warm

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Dát, of in elke lichtbron 2 x SB-900.
          Been there - done that ... blijft oververhitten
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #80
            Re: SB-900 te warm

            Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
            mijn sb-900 heeft nog de fimw ver 5.01
            nu als ik ga kijken voor de firmw 5.02 zie ik die enkel voor windows xp, vista maar niet voor windows 7.
            ook als ik het bestand download en uitpak krijg ik een bestand met het teken van vlc mediaplayer,het is wel een bin bestand.
            kan ik deze update uitvoeren zonder dat ik daar problemen met krijg
            grtz tweetty
            geen enkele reactie of helpende hand
            bd0379be

            Comment


            • #81
              Re: SB-900 te warm

              Shop the latest mirrorless & DSLR cameras and NIKKOR lenses from the official Nikon eCommerce site. Explore our innovations and photo equipment!


              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

              Comment


              • #82
                Re: SB-900 te warm

                Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
                geen enkele reactie of helpende hand
                Het helpt niet! Gewoon die oververhittingswaarschuwing uitzetten, het ding ploft echt niet uit elkaar.

                Overigens, moet je de gebruiksaanwijzing van de Canon 580 EXII flitser lezen.... na 20 flitsen achter elkaar dient de flitser minstens tien minuten niet gebruikt te worden om af te kunnen koelen, ga je wel vlugger weer flitsen dan komt de flitser in de stand 'snel-flitsen' , gaat daardoor langzamer bijladen en zal mogelijk niet de maximale flitsopbrengst worden verkregen....

                Nikon-bandits, de Canon-gang voegt zich bij U .... !!!! hahaha
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #83
                  Re: SB-900 te warm

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Het helpt niet! Gewoon die oververhittingswaarschuwing uitzetten, het ding ploft echt niet uit elkaar.

                  Overigens, moet je de gebruiksaanwijzing van de Canon 580 EXII flitser lezen.... na 20 flitsen achter elkaar dient de flitser minstens tien minuten niet gebruikt te worden om af te kunnen koelen, ga je wel vlugger weer flitsen dan komt de flitser in de stand 'snel-flitsen' , gaat daardoor langzamer bijladen en zal mogelijk niet de maximale flitsopbrengst worden verkregen....

                  Nikon-bandits, de Canon-gang voegt zich bij U .... !!!! hahaha
                  heb die update reeds uitgevoerd, niet met de bedoeling van het verhelpen van de oververhitting ( want heb of had daar toch geen last van ).
                  maar juist om up to date te blijven met mijn toestel
                  grtz
                  bd0379be

                  Comment

                  Working...
                  X