Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Partyfotografie fuif

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Partyfotografie fuif

    Ik kan eventueel wel. Waar ist te doen?
    Josse

    Comment


    • Re: Partyfotografie fuif

      Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk bericht
      Wie heeft er zin om een galabal morgenavond te doen in Dilbeek, van 10u tot 01u... Ik kan niet want ik zit op 17 years Carré... Indien er iemand interesse zou hebben contacteer me dan via mijn website http://www.jancornelis.be
      geen probleem, ik zal wel naar Carré gaan, dan kan jij gerust naar je galabal

      sorry, ik kan toch niet

      Comment


      • Re: Partyfotografie fuif

        Sorry voor de nogal late reactie, ik was op studiereis.

        Ik zou het 2.8 glas vooral nemen omdat dit meestal ook stukken scherper is op 3,5 of 4. En als het ECHT donker is kan het toch handig zijn.
        Ik heb wel een sb-600, maar ik heb nog niet gevonden hoe ik de pre flash kan uitzetten.

        Blijkbaar ben ik hier de grootste met mijn 1m 89, maar ik voel me net als Littlewan toch nog redelijk klein hoor.

        Comment


        • Re: Partyfotografie fuif

          Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
          geen probleem, ik zal wel naar Carré gaan, dan kan jij gerust naar je galabal

          sorry, ik kan toch niet
          ook de grappigste thuis

          Verslag van 17 years carré staat op mijn blog
          Huur mijn fotostudio
          Jan Cornelis Photography

          Comment


          • Re: Partyfotografie fuif

            Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk bericht
            ook de grappigste thuis

            Verslag van 17 years carré staat op mijn blog
            Héhé, ik kon het niet laten
            Echt vette reekst by the way !

            Comment


            • Re: Partyfotografie fuif

              Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
              Héhé, ik kon het niet laten
              Echt vette reekst by the way !
              En dat is een understatement

              Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar op een of andere manier krijg ik niet die POP in m'n foto's Ofwel denk ik het maar omdat je bij andere fotografen altijd op voorhand al een bepaald beeld hebt?

              Comment


              • Re: Partyfotografie fuif

                lowcost plastische chirurgie





                fisheye ?
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • Re: Partyfotografie fuif


                  Ja, leuke foto

                  Comment


                  • Re: Partyfotografie fuif

                    Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
                    Ja, leuke foto
                    Ja sorry kon het me niet laten om deze foto te nemen, ik moest trouwens een foto hebben van die shirtjes en toevallig stond mijn fisheye erop!!!
                    Huur mijn fotostudio
                    Jan Cornelis Photography

                    Comment


                    • Re: Partyfotografie fuif

                      heb ook het topic al even in de gaten gehouden en alles gelezen! Ik wil komende zaterdag ook foto's trekken met mijn 400D en 18-55. Heb wel geen externe flitser....
                      Het is een feestje in een tent, dus veel licht zal er zeker niet zijn! Er wordt wel gezorgd voor een degelijke lichtshow met goeie spots en lasers, dus daar zou ik zeker iets mee willen doen..
                      Hebben jullie tips?
                      Is de M-stand aan te raden? diafragma? sluitertijden?
                      Ik weet wel dat alles afhankelijk is van verschillende factoren, en dat er al veel over gezegd is geweest in het topic maar had graag nog eens concreet gehoord...

                      merci
                      canon 400 D - kitlens 18-55 EFS , Canon 100mm F2.8 Macro USM , Canon 55-250mm IS, Canon 17-55 F2.8 IS USM

                      Comment


                      • Re: Partyfotografie fuif

                        @Eos 400D
                        Verwacht er niet teveel van.. Veel hangt af van de juiste lens en flits.
                        Geen flits en de kitlens zijn zowat het ergst waar je mee kan werken. Dat heeft niks met fotografisch talent te maken..
                        M-stand: Iso 1600, steeds op 18mm (=>F3.5), 1/10 => 1/60 en "Flitsen"
                        Groetjes,
                        Lennert

                        Comment


                        • Re: Partyfotografie fuif

                          trage sluitertijden en je interne flits gebruiken...

                          ISO400-800 (of 1600 moest het nodig zijn
                          camera op M en sluitertijd 1/10 - 1/30
                          f/4-5.6

                          experimenteren is de boodschap
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

                          Comment


                          • Re: Partyfotografie fuif

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                            @Eos 400D
                            Verwacht er niet teveel van.. Veel hangt af van de juiste lens en flits.
                            Geen flits en de kitlens zijn zowat het ergst waar je mee kan werken. Dat heeft niks met fotografisch talent te maken..
                            M-stand: Iso 1600, steeds op 18mm (=>F3.5), 1/10 => 1/60 en "Flitsen"
                            Groetjes,
                            Lennert
                            Ik verwacht er helemaal niet veel van, gewoon de bedoeling dat er wat leuke plaatjes worden getrokken.. Ik leg praktisch nooit plaatjes vast van mensen omdat het niet echt mijn ding is.. hou meer van natuur en macro.
                            Maar toch bedankt
                            55-250 IS zal ook wel niets zijn zeker (vanwege de zoom, e gemis van breedhoek?)
                            canon 400 D - kitlens 18-55 EFS , Canon 100mm F2.8 Macro USM , Canon 55-250mm IS, Canon 17-55 F2.8 IS USM

                            Comment


                            • Re: Partyfotografie fuif

                              Voor de partygangers gaat die lens zeker veel te weinig breedhoek hebben, hier ga je niet veel mee kunnen aanvangen.
                              Maar voor dj shots kan dit wel leuk zijn, ik zou ze toch meenemen, je HOEFT ze daarom niet te gebruiken ;-)

                              Comment


                              • Re: Partyfotografie fuif

                                Ja groothoek heb je nodig, met die kitlens ga je weinig echt scherpe beelden hebben op een diafragma van f3.5 - f4 maar je kan niet anders Maar ik ben er ook ooit mee begonnen en er valt zeker wat mee aan te vangen, als je ze enkel op webformaat moet afleveren lukt het vrij aardig om propere beelden af te leveren.

                                Het probleem bij de interne flits is dat die gaat pre-flitsen voor scherp te stellen. De mensen denken dat foto genomen wordt en kijken ondertussen de andere richting uit, dus als de foto effectief genomen wordt kijken ze niet in de lens of bewegen ze... héél leuk hoor... Ook zijn ze blind geflitst van die pre-flits, dan staan ze daar met hun ogen toegeknepen Ik denk dat jullie begrijpen wat ik bedoel, het is gewoon niet aangenaam werken zo, zowel voor jou als de mensen die op de foto mogen

                                Nu ga ik stoppen met preken en eens beginnen werken
                                Last edited by Corneel; 17 maart 2008, 08:11.
                                Huur mijn fotostudio
                                Jan Cornelis Photography

                                Comment

                                Working...
                                X