Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Partyfotografie fuif

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Partyfotografie fuif

    Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
    Alle foto's op gallerij hebben hun exif nog maar meeste foto's heb ik genomen rond 1/8", f/3.2, ISO 400 met de 18-50 2.8 en de 580ex (niets gecorrigeerd) en flitser op 2e gordijn...
    De instellingen zijn steeds afhankelijk van de situatie. Ik gebruik meestal volgende instellingen: 1/10 tot 1/40 sec, f/3.5, ISO 400-800
    met volgende resultaat.

    Bij slechte lichtomstandigheden zal je de sluitersnelheid groter moeten maken of op een andere manier creatief met het licht omspringen...
    melsen.be photography
    http://melsen.be

    Comment


    • Re: Partyfotografie fuif

      Mooie party-pictures

      Wat doe je met de instellingen van de flits?

      greetz
      Nikon D300 | Tamron 17-50mm 2.8 | Nikon 18-200mm VR | Sigma 150mm 2.8 Macro | Nikon SB-600 | Manfrotto 190XDB + 322RC2 Ball Head
      <<< www.pbase.com/robbyj >>>

      Comment


      • Re: Partyfotografie fuif

        Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
        Voor mij wordt het de volgende in de rij maar wel een leuke, "Bart Peeters, slimmer dan de zanger".

        Andere Hans
        Heb enkele maanden geleden die show live gezien, die was super
        Bart kan het publiek echt entertainen en lijkt wel onvermoeibaar, je zal er veel plezier aan beleven.

        Comment


        • Re: Partyfotografie fuif

          Oorspronkelijk geplaatst door robbyj Bekijk bericht
          Mooie party-pictures

          Wat doe je met de instellingen van de flits?
          bedankt

          flits gewoon standaard geen fec of niks... recht op de personen zonder omnibounce...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • Re: Partyfotografie fuif

            Oorspronkelijk geplaatst door brasco Bekijk bericht
            De instellingen zijn steeds afhankelijk van de situatie. Ik gebruik meestal volgende instellingen: 1/10 tot 1/40 sec, f/3.5, ISO 400-800
            met volgende resultaat.

            Bij slechte lichtomstandigheden zal je de sluitersnelheid groter moeten maken of op een andere manier creatief met het licht omspringen...
            Mooie party-pictures

            Wat doe je met de instellingen van de flits?

            greetz

            Nikon D300 | Tamron 17-50mm 2.8 | Nikon 18-200mm VR | Sigma 150mm 2.8 Macro | Nikon SB-600 | Manfrotto 190XDB + 322RC2 Ball Head
            <<< www.pbase.com/robbyj >>>

            Comment


            • Re: Partyfotografie fuif

              de organisator (mijn neef dus) was wreed content met de resultaten

              ikke blij, hij blij, iedereen blij!

              Bedankt nogmaals voor alle tips! Ik wil meer fuiven doen
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • Re: Partyfotografie fuif

                Wat een goed topic zeg!!
                Deze ga ik vanavond als ik thuis ben eens heel goed doorlezen en uitproberen want ik moet binnekort ook een feestje gaan vastleggen
                5DII + 35L = ❤

                Comment


                • Re: Partyfotografie fuif

                  update… http://www.denief.be
                  Denief.be… Showcase l Gallery's l Blog

                  Comment


                  • Re: Partyfotografie fuif

                    Oorspronkelijk geplaatst door Denief Bekijk bericht
                    knap
                    melsen.be photography
                    http://melsen.be

                    Comment


                    • Re: Partyfotografie fuif

                      Ik ben ook vaste fotograaf in een discotheek, maar we hebben daar nogal een hoog plafond, dus trek ik mijn iso wat omhoog om toch wat sfeer te hebben.

                      De foto's van de mensen neem ik altijd met iso 1000
                      Voor sfeer foto's 1600 tot 3200
                      Sluitertijd speel ik wel eens mee... voor de leuke effectjes te verkrijgen
                      Ik neem de foto's met een 40D + 17-55mm f2.8 en 430ex met omnibounce
                      Af en toe durf ik mijn fish-eye erop zetten

                      enkele voorbeelden:

                      http://foto.visual-motions.be/albums...stmas_-_26.jpg
                      http://foto.visual-motions.be/albums...0-07_-_106.jpg
                      www.VIMO.be - Flickr

                      Comment


                      • Re: Partyfotografie fuif

                        Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk bericht
                        mmm ik zou niet bouncen, slechte ervaring...toch in discotheek! In een fuifzaal heb ik nog nooit foto's genomen, ik hoop voor je jou dat er geen rookmachine is!
                        Ik vroeg me ooit eens af wrm je dat zei van die rookmachine.
                        Toen ik een paar weken nadien, foto's aan het maken was, in de rook van de rookmachine. Wist ik wel waarom
                        Last edited by aaron; 24 februari 2008, 00:15.
                        Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

                        Comment


                        • Re: Partyfotografie fuif

                          Oorspronkelijk geplaatst door aaron Bekijk bericht
                          Ik vroeg me ooit eens af wrm je zei dat zei van die rookmachine.
                          Toen ik een paar weken nadien, foto's aan het maken was, in de rook van de rookmachine. Wist ik wel waarom
                          niet zo tof he

                          Comment


                          • Re: Partyfotografie fuif

                            Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
                            niet zo tof he
                            amaj nog niet
                            En dan willen ze een foto hebben van hun groepje midden in de rook .
                            En dan zijn ze verwondert dat ze hun eigen niet goed kunnen zien
                            Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

                            Comment


                            • Re: Partyfotografie fuif

                              Oorspronkelijk geplaatst door aaron Bekijk bericht
                              amaj nog niet
                              En dan willen ze een foto hebben van hun groepje midden in de rook .
                              En dan zijn ze verwondert dat ze hun eigen niet goed kunnen zien
                              Ja, zo zijn ze wel
                              Maar trek er je vooral niet te veel van aan

                              Comment


                              • Re: Partyfotografie fuif

                                Oorspronkelijk geplaatst door Movider Bekijk bericht
                                Ik ben ook vaste fotograaf in een discotheek, maar we hebben daar nogal een hoog plafond, dus trek ik mijn iso wat omhoog om toch wat sfeer te hebben.

                                De foto's van de mensen neem ik altijd met iso 1000
                                Voor sfeer foto's 1600 tot 3200
                                Sluitertijd speel ik wel eens mee... voor de leuke effectjes te verkrijgen
                                Ik neem de foto's met een 40D + 17-55mm f2.8 en 430ex met omnibounce
                                Af en toe durf ik mijn fish-eye erop zetten

                                enkele voorbeelden:

                                http://foto.visual-motions.be/albums...stmas_-_26.jpg
                                http://foto.visual-motions.be/albums...0-07_-_106.jpg
                                Knappe eerste foto...
                                Huur mijn fotostudio
                                Jan Cornelis Photography

                                Comment

                                Working...
                                X