Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Urbex Locaties

Laat u niet vangen meiske
    Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
    www.ginodepreter.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joyce023 Bekijk bericht
      En wat bedoel je daarmee?

Indecent proposal of dergelijke
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Nog even geduld Bram, ik ben nog in onderhandeling met een zeer bijzonder iemand. Als het klikt wordt de waarde van deze locatie zeer opgewaardeerd.
        Ik ken je persoonlijk en ik weet wat ik aan je heb. Op CDC heeft Jan valstrikken geplaatst om ons te testen en iedereen is geslaagd met grootste onderscheiding.
        Meer moet dat niet zijn zeg ik.
        okay paul hou me maar op de hoogte

Comment

Allo Ruben, je staat op de lijst voor Factory 2601 en Maison Passe-Vite.
          Voor de rest niet te localiseren.
          Exclusief maar ik kan je garanderen dat het nog veel exclusiever zal worden.
          In de eerste plaats Factory 2601

Praten in raadsels maar ik hou je op de hoogte, dan wel enkel via PM.
          Verdikke Paul, je maakt m'n hoofd aan het tollen met dit soort posts
          Ik ben in ieder geval enorm benieuwd!!

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Indecent proposal of dergelijke
          correct, maar niet serieus bedoeld

Comment

Vandaag gehoord dat Paverko Brugge weer toegankelijk is. Voor wie van lege ruimtes houdt. Er is een mooie trap. 4 Foto's genomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
              Verdikke Paul, je maakt m'n hoofd aan het tollen met dit soort posts
              Ik ben in ieder geval enorm benieuwd!!
              Om kort te gaan : ikzelf en 3 kompanen van mijn laatste tocht (waarvan twee beginners ) zijn de enigen die de locatie en de toegang kennen van de factory.
              Nu ben ik er in geslaagd om contact te leggen met Pete-one en ik wist dat die een locatie zocht. Ik zit nu af te wachten wat ze zullen beslissen, ik heb hem de locatie inmiddels doorgespeeld.
              Ik heb een makkelijke ingang versierd want anders is het bushcraft met klimwerk en met al die spuitbussen gaat dat niet zo makkelijk denk ik. Dus met wat meeval hebben we een exclusieve Pete-one, Mata-one.
              Duimen.

Comment

Iemand die Old Iron 3 heeft en eventueel wil wisselen? Ik heb redelijk wat recente locs zoals chateau du directeur, domaine M, Chateau Ambiance,... PM me indien interesse :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flymuri Bekijk bericht
                  Iemand die Old Iron 3 heeft en eventueel wil wisselen? Ik heb redelijk wat recente locs zoals chateau du directeur, domaine M, Chateau Ambiance,... PM me indien interesse :-)
                  good luck als je hem vindt ben zelf al een jaartje bezig

Comment

Is Uncle Sam nog de moeite tegenwoordig?
                    https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk bericht
                      Is Uncle Sam nog de moeite tegenwoordig?
                      kan je niet meer binnen, bewaking 24/7 + politie is zeer snel daar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk bericht
                        kan je niet meer binnen, bewaking 24/7 + politie is zeer snel daar
                        OK bedankt, bespaart me een ritje
                        https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

Om kort te gaan : ikzelf en 3 kompanen van mijn laatste tocht (waarvan twee beginners ) zijn de enigen die de locatie en de toegang kennen van de factory.
                          Nu ben ik er in geslaagd om contact te leggen met Pete-one en ik wist dat die een locatie zocht. Ik zit nu af te wachten wat ze zullen beslissen, ik heb hem de locatie inmiddels doorgespeeld.
                          Ik heb een makkelijke ingang versierd want anders is het bushcraft met klimwerk en met al die spuitbussen gaat dat niet zo makkelijk denk ik. Dus met wat meeval hebben we een exclusieve Pete-one, Mata-one.
                          Duimen.
                          keep me posted

Comment

Hoi, ik ben redelijk nieuw in het hele urbex gebeuren . Kom hier niet naar locaties vragen, ben zelf al ijverig op zoek, maar vroeg me enkel af of het HH3 ziekenhuis nog bestaat...
                            Vond op het net allerlei zaken over afbraak, op de streetview staat het ziekenhuis er nog wel.
                            Anders kunnen we deze locatie al schrappen .
                            Alvast bedankt!

Comment

Hoi iedereen, Wij zijn een urbex koppel (beginnend) en zouden graag naar chateau noisy(Miranda) gaan, zijn er mensen die graag het ons zouden willen meegaan, zelf beschikken we uiteraard over het adres. Hebben vandaag onze 4e locatie gedaan. Best spannend ook.

Geintresseerde mogen altijd contact opnemen met ons via PM.

Groetjes.
                              http://www.marjanpolleyphotography.be/
                              https://www.facebook.com/MarBexexploring

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jufanke Bekijk bericht
                                Hoi, ik ben redelijk nieuw in het hele urbex gebeuren . Kom hier niet naar locaties vragen, ben zelf al ijverig op zoek, maar vroeg me enkel af of het HH3 ziekenhuis nog bestaat...
                                Vond op het net allerlei zaken over afbraak, op de streetview staat het ziekenhuis er nog wel.
                                Anders kunnen we deze locatie al schrappen .
                                Alvast bedankt!
                                Het ziekenhuis is weg, het kasteeltje zou er nog moeten staan.
                                Geen idee wat de status er van is.

Comment

Working...
                                X