Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    noisy was 6 jaar geleden al in totaal verval, ben vorig jaar nog eens geweest en er was niets veranderd, dus het totaal verval zal wel niet verder vervallen.
    Dit is een van de weinige locaties waar je zeker van mag zijn dat je er binnen 5 jaar nog steeds hetzelfde zult zien.

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      Ok dankjewel voor de tips.Blijkbaar word er inderdaad veel geroddeld door mensen die er niks vanaf weten!!!Ik ga er zeker binnenkort een kijkje nemen en dan idd hopen dat die honden thuisblijven .Afgelopen weekend naar Hassard Cheratte geweest...was zeker ook de moeite om een kijkje te nemen ;-)

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        Iemand het adres van Sanatorium du basil???

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Iemand die "la petite vaisselle" heeft en wilt ruilen? Heb redelijk wat locaties. PM

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Oh ja hoor, het adres is


            Life through a lens..

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              Om te ruilen!!!
              Last edited by Swiedel; 22 april 2014, 07:47.

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Hee,

                Ik ben hier eigenlijk net nieuw, en ook in de fotografie ben ik redelijk nieuw. Sorry als dit niet in het goede topic staat.
                Ik ben opzoek naar Urbex locaties in de provincies West en oost vlaanderen. Ik weet dat fotografen de locaties niet snel prijs geven. Wat moet je doen om locaties te krijgen?

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                  noisy was 6 jaar geleden al in totaal verval, ben vorig jaar nog eens geweest en er was niets veranderd, dus het totaal verval zal wel niet verder vervallen.
                  Dit is een van de weinige locaties waar je zeker van mag zijn dat je er binnen 5 jaar nog steeds hetzelfde zult zien.
                  Wel, sorry, maar dat is onzin.

                  De eerste keer dat ik naar Noisy ging was in 2007, toen stond de marmeren trapleuning er zelfs nog.
                  Ik heb er een gewoonte van gemaakt om elk jaar een keertje terug te gaan.
                  Elk jaar zie je de binnenkant van het gebouw achteruitgaan. Alles is in véél slechtere staat, de houten vloeren verdwijnen elk jaar meer en meer.
                  De laatste keer dat ik er was kon je zelfs niet meer in één van de badkamers geraken.
                  Plafonds zijn verdwenen, muren brokkelen verder en verder af,...

                  Geen verschil? Een wereld van verschil, dat wel!

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    Oorspronkelijk geplaatst door Joyce023 Bekijk bericht
                    Hee,

                    Ik ben hier eigenlijk net nieuw, en ook in de fotografie ben ik redelijk nieuw. Sorry als dit niet in het goede topic staat.
                    Ik ben opzoek naar Urbex locaties in de provincies West en oost vlaanderen. Ik weet dat fotografen de locaties niet snel prijs geven. Wat moet je doen om locaties te krijgen?
                    Zoeken

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bangalore Bekijk bericht
                      Wel, sorry, maar dat is onzin.

                      De eerste keer dat ik naar Noisy ging was in 2007, toen stond de marmeren trapleuning er zelfs nog.
                      Ik heb er een gewoonte van gemaakt om elk jaar een keertje terug te gaan.
                      Elk jaar zie je de binnenkant van het gebouw achteruitgaan. Alles is in véél slechtere staat, de houten vloeren verdwijnen elk jaar meer en meer.
                      De laatste keer dat ik er was kon je zelfs niet meer in één van de badkamers geraken.
                      Plafonds zijn verdwenen, muren brokkelen verder en verder af,...

                      Geen verschil? Een wereld van verschil, dat wel!
                      Ben er intussen 3 keer geweest, ik zal wel niet genoeg op de details letten dan.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Joyce023 Bekijk bericht
                      Hee,

                      Ik ben hier eigenlijk net nieuw, en ook in de fotografie ben ik redelijk nieuw. Sorry als dit niet in het goede topic staat.
                      Ik ben opzoek naar Urbex locaties in de provincies West en oost vlaanderen. Ik weet dat fotografen de locaties niet snel prijs geven. Wat moet je doen om locaties te krijgen?
                      Een stukje vlees tonen kàn helpen, ik zeg wel kàn

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        Allo Ruben, je staat op de lijst voor Factory 2601 en Maison Passe-Vite.
                        Voor de rest niet te localiseren.
                        Exclusief maar ik kan je garanderen dat het nog veel exclusiever zal worden.
                        In de eerste plaats Factory 2601

                        Praten in raadsels maar ik hou je op de hoogte, dan wel enkel via PM.

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                          Allo Ruben, je staat op de lijst voor Factory 2601 en Maison Passe-Vite.
                          Voor de rest niet te localiseren.
                          Exclusief maar ik kan je garanderen dat het nog veel exclusiever zal worden.
                          In de eerste plaats Factory 2601

                          Praten in raadsels maar ik hou je op de hoogte, dan wel enkel via PM.
                          Kan je me ook beetje info sturen Paul ? in ruil ofzo ?

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk bericht
                            Kan je me ook beetje info sturen Paul ? in ruil ofzo ?
                            Nog even geduld Bram, ik ben nog in onderhandeling met een zeer bijzonder iemand. Als het klikt wordt de waarde van deze locatie zeer opgewaardeerd.
                            Ik ken je persoonlijk en ik weet wat ik aan je heb. Op CDC heeft Jan valstrikken geplaatst om ons te testen en iedereen is geslaagd met grootste onderscheiding.
                            Meer moet dat niet zijn zeg ik.

                            [MOD]Persoonlijke aanvallen verwijderd - beetje laat weliswaar maar blijkbaar blijven die reacties uitlokken. [/MOD]

                            Sorry om je nieuwsgierigheid te kittelen maar als het lukt hebben we hier binnenkort dé locatie van het jaar. Nog een paar weken geduld.

                            Paul Maenhout
                            Last edited by Laurens; 27 april 2014, 22:08. Reden: Persoonlijke aanvallen verwijderd

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Wat ik aan Mel7 heb misdaan weet ik niet meer, wsl een gevraagde locatie niet doorgegeven

                              Paul Maenhout
                              weer fout, ik zal je een tip geven: lees al je commentaren van de laatste maanden door en trek je conclusies
                              Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
                              www.ginodepreter.com

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht



                                Een stukje vlees tonen kàn helpen, ik zeg wel kàn
                                En wat bedoel je daarmee?

                                Comment

                                Working...
                                X