Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Urbex Locaties

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
    Posts zoals hier die van stiaanke en insider46 doen me nu ook niet bepaald bruisen van enthousiasme om hen medewerking te verlenen.
    Ik denk niet dat mijn posts hier zo negatief zijn. Ik schrijf hier enkel mijn ervaringen op met urbexfora.
    Zelf ben ik geen urbexer. Ik zoek af en toe een locatie op voor een vriend die niet toegelaten werd tot een clubje tot dat ik hem eens een locatie had gegeven die zij niet hadden. Plots was hij lid van 1ste graad.
    Heb hier zelfs al aan leden adressen doorgegeven en ben bereid steeds adressen uit te wisselen. Ook aan jou Paul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stiaanke Bekijk bericht
      Ik denk niet dat mijn posts hier zo negatief zijn. Ik schrijf hier enkel mijn ervaringen op met urbexfora.
      Zelf ben ik geen urbexer. Ik zoek af en toe een locatie op voor een vriend die niet toegelaten werd tot een clubje tot dat ik hem eens een locatie had gegeven die zij niet hadden. Plots was hij lid van 1ste graad.
      Heb hier zelfs al aan leden adressen doorgegeven en ben bereid steeds adressen uit te wisselen. Ook aan jou Paul.
      Ik heb geen enkele reden om je tegen te spreken maar dat je "plots" lid wordt van de eerste graad (wat dat ook moge zijn) pleit niet voor het niveau van het "clubje".
      Mijn ervaringen zijn echt anders.
      Het siert je dat je wil uitwisselen maar ik ben geen vragende partij. Ik kan ze nu al niet bijhouden.
      Wat niet wil zeggen dat je geen voorstel mag doen want enkel gekken denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.

Mvg

PaulM

Comment

Terug van reis, naar Frankrijk geweest, ook vele leuke urbex-lokaties gezien, weliswaar vele boerderijen, maar heel mooi ook...
        www.bloggen.be/wreckart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stiaanke Bekijk bericht
          @paulM Ik heb echt geen medewerking vandoen hoor , ik zoek ze liever zelf omdat er anders de fun uit is en je zo maar bitter weinig over het gebouw te weten komt. Al kost het me uren, dagen, weken als ik die vind ben ik blij en weet je tenminste iets over de charme ervan . En btw ik had het in een eerdere post niet persoonlijk tegen jouw hé met die machtsgeilheid das tof als je andere mensen eens een zetje wil geven enzo versta me niet verkeerd hé maar je hebt er zo een paar bij die je echt tegen de schenen kunnen schoppen omdat ze denken meer te zijn dan een beginner... Je kan ze er in het veld zo uitnemen die nog niet eens een goeiedag kunnen zeggen en je zo de grond inkijken...
          http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door insider46 Bekijk bericht
            @paulM Ik heb echt geen medewerking vandoen hoor , ik zoek ze liever zelf omdat er anders de fun uit is en je zo maar bitter weinig over het gebouw te weten komt. Al kost het me uren, dagen, weken als ik die vind ben ik blij en weet je tenminste iets over de charme ervan . En btw ik had het in een eerdere post niet persoonlijk tegen jouw hé met die machtsgeilheid das tof als je andere mensen eens een zetje wil geven enzo versta me niet verkeerd hé maar je hebt er zo een paar bij die je echt tegen de schenen kunnen schoppen omdat ze denken meer te zijn dan een beginner... Je kan ze er in het veld zo uitnemen die nog niet eens een goeiedag kunnen zeggen en je zo de grond inkijken...
            Het is een raar wereldje hé ?
            De afgunst stroomt er met beken...
            Zelf probeer ik zoveel mogelijk tegengas te geven maar ook dat wordt met de regelmaat van de klok niet in dank aanvaard.
            Nu, ik moet zeggen dat ook de tegenpartij niet altijd redelijk is, je kan en mag toch niet verwachten dat ik na de zoveelste "Hoi, ik ben..." de lijst met KMZ's ga boven halen.

Comment

Hey
              ik ben een beginner en ik vroeg me volgende af. Ik zou graag eens zo een verlaten gebouw binnengaan en foto's nemen. Maar liefst niet alleen (ben niet zo dapper). Ik zag nu dat er (volgens mij) het douanekantoor op de grens van Gent en Sas-van-Gent een mogelijke locatie zou zijn. Is er iemand die deze locatie kent (weet of het gevaarlijk is of niet) of die eens op een avond mee op exploratie wil gaan of mij wegwijs wil maken ?

kei-bedankt alvast.
              Moest ik in het verkeerde forum of topic gepost hebben, excuses en niet al te boos zijn.

Comment

Hi Allemaal,

Een newby hier. Na veel foto's bekeken te hebben, begonnen met Urbex'en. Heb pas 2 locaties (reeds bekend en helemaal plat gelopen) bezocht en flink wat foto's gemaakt, helaas laat de kwaliteit te wensen over...

Zal ze binnenkort posten, ben benieuwt naar de meningen.

Grtn,
                Dutchy01

Comment

Ikzelf heb me nog nooit bezig gehouden met deze tak van de fotosport maar er zijn hier en daar wel plekjes die mijn interesse opwekken hier in de buurt.
                  Mensen die eens op tocht willen gaan hier, pm
                  Bigger aint always better........ Unless you're me!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oNeX Bekijk bericht
                    Ikzelf heb me nog nooit bezig gehouden met deze tak van de fotosport maar er zijn hier en daar wel plekjes die mijn interesse opwekken hier in de buurt.
                    Mensen die eens op tocht willen gaan hier, pm
                    PM verstuurd

Comment

Gisteren een vervallen fabriek opgezocht (en gevonden) aan de Dampoort te Gent.
                      Het gebouw ligt naast de Brandweer.
                      Heeft iemand een idee wat dit ooit geweest is? Alles is ineengezakt, zeer gevaarlijke plek door loshangend glas en zakkende plafonds...

bedankt !
                      www.bloggen.be/wreckart

Comment

Ofwel ben ik mis ofwel herken ik hier iemand die een van de titels van mijn albums gebruikt.
                        Waarmee, an sich niks verkeerd is natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                          Ofwel ben ik mis ofwel herken ik hier iemand die een van de titels van mijn albums gebruikt.
                          Waarmee, an sich niks verkeerd is natuurlijk
                          oeie, blijkbaar wel.Ik heb nu eens uw album doorlopen en zie dezelfde naam daar...
                          Sorry daarvoor, is blijkbaar een samenloop van momenten, want ik wist niks van deze albums van u...
                          M'n nickname gaat gewoon terug naar "dingen" uit m'n jeugd, niks meer
                          www.bloggen.be/wreckart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Magic-mushroom Bekijk bericht
                            Heeft iemand een idee wat dit ooit geweest is? Alles is ineengezakt, zeer gevaarlijke plek door loshangend glas en zakkende plafonds...

bedankt !
                            Kzou het willen zeggen maar het is me ontglipt eerlijk gezegd , het is indd beetje gevaarlijk maarja das iedere urbexplek wel wat zeker
                            http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Magic-mushroom Bekijk bericht

bedankt !
                              Ik meen me te herinneren dat dit kantoren waren van Barco, een prima plaats om je ervan te gewissen hoe het zit met de bouwkwaliteit van prefab.
                              Doodjammer dat de helft van het paneel met de mooiste graffiti (de dino in het ei), naar beneden gevallen is.
                              Ik zou er niet rondlopen als het flink waait.

Comment

Ah, ok. Dan kan ik wat meer info bij m'n pics zetten, bedankt !
                                Het meeste is idd in prefab, en het waaide gisteren ook flink, dusja...
                                In de grote toren is het wel nog redelijk "veilig", maar 't is om er te geraken,hé

@insider46 : is idd altijd wel gevaarlijk, maar bij de meeste plaatsen die ik al bezocht heb, kun je het een beetje inschatten, wat imo hier niet het geval was...
                                www.bloggen.be/wreckart

Comment

Working...
                                X