Re: Problemen SIGMA lenzen?
Heb nochtans niet zo'n goede ervaring met Sigma service na verkoop (+/- 8 jaar geleden)
. Da's een reden waarom ik het bij het eigen merk houd. Andere reden is dat je toekomstig misschien moet laten 'rechippen' of dat dit soms zelfs niet meer gaat. Ben daarentegen wel overtuigd dat Sigma EX reeks kwalitatief veel interessants te bieden heeft.
Hiermee bedoel ik niet dat Canon Service beter is : kan me daar niet over uitspreken, want daar heb ik nog nooit beroep op moeten doen.
Nadeel van Canon is natuurlijk dat de prijzen soms aanzienlijk verschillen tov Sigma equivalenten.
Kan me mbt het topic wel voorstellen dat de betreffende verkoper liever een duurder modelleke over de toonbank laat gaan... Of dat ook zijn bedoeling was?
Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap

Hiermee bedoel ik niet dat Canon Service beter is : kan me daar niet over uitspreken, want daar heb ik nog nooit beroep op moeten doen.

Nadeel van Canon is natuurlijk dat de prijzen soms aanzienlijk verschillen tov Sigma equivalenten.

Kan me mbt het topic wel voorstellen dat de betreffende verkoper liever een duurder modelleke over de toonbank laat gaan... Of dat ook zijn bedoeling was?
Comment