Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

70-200L f4 en Cashback

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 70-200L f4 en Cashback

Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
    Waarschijnlijk is dat een van die barcode's op je doos.

@ Otto is dat waar dat ook mensen, die geen 20D,350D hebben. Kunnen terug vallen op de actie ????

Ja, Canon heeft een speciale melding gemaakt en dan kunt u de vouchers aanvragen indien u ze kwijt bent of indien er geen vouchers in uw doos zaten.

Your Canon voucher booklet can be found in the product box of the EOS 20D or EOS 350D that you have purchased. If you cannot find or have lost your booklet, please complete the form below and we will send you a new voucher booklet:

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Alles voor die cashback is inorde, alles zit mooi in een enveloppe.

Maar hoeveel zegels moeten daar nu op?

Er zitten 3 opgeplooide A4 bladen in, voucher en dus barcode. Daardoor is het toch zwaarder en wat dikker dan anders. En het is dan nog eens naar buitenland (Irland).

Ik wil zeker zijn dat het goed toekomt, en ik stuur normaal nooit dingen per post dus...

bedankt !

Comment

Ga even naar het postkantoor en laat je enveloppe daar wegen en frankeren. Ik heb de mijne en de vorige opgestuurd met prior en ik meen dat dit 70 of 80 eurocent kostte.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

reken op 6,1 euro voor aangetekende zending ...

je kan dit zelf berekenen hier op de post.be website

post en dan op "bereken zelf uw tarief" klikken

Greetz, RonnyE

Comment

bedankt voor de snelle reacties !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
              je kan dit zelf berekenen hier op de post.be website
              post en dan op "bereken zelf uw tarief" klikken
              Doe ik ook meestal met internationale zendingen en eenmaal aan het loket aangekomen krijg ik dan altijd een andere prijs te horen
              Maar zolang het minder is dan op de website horen ze mij niet

Comment

dan zal je gewicht misschien verkeerd ingeschat zijn ofwel aangetekend met of zonder bevestiging, of prior of niet ...

Als het meer is reclameren hé dat op hun website goedkoper is

Greetz, RonnyE

Comment

@ Otto is dat waar dat ook mensen, die geen 20D,350D hebben. Kunnen terug vallen op de actie ????

otto : Ja, Canon heeft een speciale melding gemaakt en dan kunt u de vouchers aanvragen indien u ze kwijt bent of indien er geen vouchers in uw doos zaten.

Your Canon voucher booklet can be found in the product box of the EOS 20D or EOS 350D that you have purchased. If you cannot find or have lost your booklet, please complete the form below and we will send you a new voucher booklet:

http://www.canonextrapromotion.com/faq.aspx
                  strikt gezien heeft iemand die geen 350D of 20D gekocht heeft hier geen recht op (dacht ik dan toch)

Heeft zo iemand al geprobeerd toch een cashback te krijgen ?? (ik heb een paar nieuw lenskes, maar slechts een mkII ... vandaar )
                  --
                  Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Dat gaat zonder probleem. Gewoon de voucher aanvragen die normaal in je camera-doos zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
                      strikt gezien heeft iemand die geen 350D of 20D gekocht heeft hier geen recht op (dacht ik dan toch)
                      Als ze maar verkopen zeker, 't is nen truuk gelijk een ander

Comment

Working...
                      X