Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

70-200L f4 en Cashback

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 70-200L f4 en Cashback

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap

En om alle discussie te vermijden met de klanten is er interne richtlijn, alle klanten die vanaf december 2004 een toestel hebben gekocht krijgen uit coulance indien ze de formulieren zenden ook nog een kaartje.
    Dag Otto, ik heb net een mail van Canon nl ontvangen waarin zij zeggen dat het toestel in de periode vanaf 15 maart moet gekocht zijn om recht te hebben op dat kaartje.

zie www.canon.nl/promoties, daar staan alle stappen en voorwaarden duidelijk uitgelegd

Je schrijft dat vanaf december 2004 je ook recht daarop hebt...

Waar kan ik dit vinden?

Greetz, Ronny

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
      Dag Otto, ik heb net een mail van Canon nl ontvangen waarin zij zeggen dat het toestel in de periode vanaf 15 maart moet gekocht zijn om recht te hebben op dat kaartje.

zie www.canon.nl/promoties, daar staan alle stappen en voorwaarden duidelijk uitgelegd

Waar kan ik dit vinden?

Greetz, Ronny
      Ja, dan de info van de sticker nemen waarmee de doos was vergezegeld. Het kan ook zijn dat de verdeler al direct het kaartje erbij heeft gedaan.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

ik heb net een mail van Canon nl ontvangen waarin zij zeggen dat het toestel in de periode vanaf 15 maart moet gekocht zijn om recht te hebben op dat kaartje.

Waar kan ik dit vinden?

Greetz, Ronny
        Ik heb zopas gehoord van iemand bij Canon, en die kan het zeker weten, dat het absoluut onmogelijk is om voor een 20D die gekocht is in december 2004 nog een geheugenkaartje na te leveren. Van een interne richtlijn heeft hij helemaal geen weet en denkt dat het om een serieus misverstand o.i.d. gaat.
        Sorry, maar helaas, ook voor mij

Mvg
        Minho

Comment

NOGMAALS:

Ik heb die code gekregen voor een CF kaartje, ik log in bij image gateway en ik zie niets dat me verwijst naar die promotie?
          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Ik heb zonet ook een reactie gekregen en inderdaad hetgeen Otto zegt klopt niet. Er is geen interne richtlijn die dat aanhaalt... Dit was de reactie:

Beste,

Ik geloof dat forum zich vergist. Er was inderdaad gelijkaardige actie eind vorig jaar, maar dit was enkel bij aankoop van een EOS 300D, en niet de EOS20D ..

U komt dan ook niet in aanmerking om zo’n CF-card gratis te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

For Canon Belgium

Greetz, Ronny

O ja, ik heb mijn cashboekje besteld en ook nog altijd niet ontvangen? Iemand gelijkaardige ervaring?

Comment

O ja, ik heb mijn cashboekje besteld en ook nog altijd niet ontvangen? Iemand gelijkaardige ervaring?
              Ik heb het ook besteld en een achttal dagen later lag mijn chequeboekje keurig in mijn brievenbus. Ik zal er dan ook gretig gebruik van maken. 50 of 100 Euro cadeau is toch niet mis hé.
              Mvg
              Minho

Comment

Heb vandaag mijn boekje aangekregen.
                Vraagje; is er echt niemand die me nog kan helpen ivm die CF kaart?
                Mvg
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Tja , toeval maar ik heb het ook vandaag ontvangen

En dat CF kaartje, ik weet het ook niet meer maar blijkbaar hebben wij daar geen recht op ...

Greetz, Ronny

Comment

En dat CF kaartje, ik weet het ook niet meer maar blijkbaar hebben wij daar geen recht op ...

Greetz, Ronny
                    Zo denk ik er ook over

Minho.

Comment

Vraagje; is er echt niemand die me nog kan helpen ivm die CF kaart?
                      hey Reservoir_Dog
                      als je inlogt op de imagegateway kan je op een linkje klikken naar promoties.
                      ( moet toegeven dat het niet echt in het oog springt )
                      Daar moet je je gegevens invullen en je promotiecode valideren.
                      Als je 't niet vindt kijk ik vanavond wel is.

By the way. CF kaartje van ome Canon is begin van de week in de bus gevallen. Chequeboekje had ik de week ervoor al gekregen. Al bij al hééél vlot verlopen dus.
                      Canon 5D Mk III - Canon 70-200 f/2.8 IS - Tamron 28-75 di - EF 50mm f/1.8 II - EF 85mm f/1.8 USM
                      BD0370BE

Comment

als je inlogt op de imagegateway kan je op een linkje klikken naar promoties.
                        pfff, ff net gekeken en...

ik moet je nog gelijk gaan geven Reservoir_Dog, tenzij die link verwijderd wordt wanneer je nem al gebruikt hebt. Misschien is een mailtje sturen naar
                        de support met je probleem, dan zullen ze je wel een link doormailen denk ik...
                        Canon 5D Mk III - Canon 70-200 f/2.8 IS - Tamron 28-75 di - EF 50mm f/1.8 II - EF 85mm f/1.8 USM
                        BD0370BE

Comment

Nog een vraagje ivm cashboekje: strikt genomen dien je eindgebruiker te zijn in één van de Europese landen die vermeld staan in de algemene voorwaarden, je accessoire kopen binnen de geldende periode, en dit bij een Belgische verdeler (voor ons dan).
                          Je moet de originele barcode ook bijvoegen en het formulier van de website invullen.

Zie ik iets over het hoofd?

Greetz, Ronny

Comment

Nog een vraagje ivm cashboekje: strikt genomen dien je eindgebruiker te zijn in één van de Europese landen die vermeld staan in de algemene voorwaarden, je accessoire kopen binnen de geldende periode, en dit bij een Belgische verdeler (voor ons dan).
                            Je moet de originele barcode ook bijvoegen en het formulier van de website invullen.

Zie ik iets over het hoofd?

Greetz, Ronny

Deze aktie is geldig tot en met 31 december 2005 en als laatste datumstempel wordt 31 januari 2006 van het posstuk geaccepteerd.

Dus u heeft nog wat tijd voor extra overwerk.
                            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

@ Ginooken : wanneer heb jij je camera gekocht? Ook verleden jaar in december?

Comment

aangekocht begin Maart. Dus ik was eigenlijk net iets te snel om gebruik te maken van de actie, maar na een mailtje hebben ze daar niet moeilijk over gedaan.
                                BD0370BE

Comment

Working...
                                X