Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

70-200L f4 en Cashback

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 70-200L f4 en Cashback

Vandaag iets vreemds ivm : 70-200L f4 en Cashback.
    Bij Kamera-express staat die lens zeer gunstig geprijsd, dus ik dacht, met daar bovenop de 100 euro cash-back zit dit stuk glas straks in m'n tas... Maar ze vertelden me daar in Capellen a/d IJsel dat ze die gekocht en ingevoerd hebben uit America en dat de cash-back NIET werkt...

Iemand hier ervaring mee ???

Blijkbaar dus beter iets meer uitgeven en dan de 100 eurokes recupereren.
    En toch wil ik dat glas!
    Canon 40D+20D | EF 17-40 f/4 L usm | EF 100 f/2.8 macro usm | EF 70-200 f/4 L usm |
    ringlite MR-14EX | speedlite 420EX | Leica 10x42BA | Lowepro Rover Plus AW|

Comment

Er staat er hier zo eentje te koop op BD voor 550, zonder 'cashback' wel te verstaan

Comment

550 ??? ok gevonden, klopt, ...maar... met 'cash-back' kom ik uit op 539 euro voor een nieuwe !
        Canon 40D+20D | EF 17-40 f/4 L usm | EF 100 f/2.8 macro usm | EF 70-200 f/4 L usm |

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Danobus
          Bij Kamera-express staat die lens zeer gunstig geprijsd, dus ik dacht, met daar bovenop de 100 euro cash-back zit dit stuk glas straks in m'n tas... Maar ze vertelden me daar in Capellen a/d IJsel dat ze die gekocht en ingevoerd hebben uit America en dat de cash-back NIET werkt...

En toch wil ik dat glas!
          Beste Danobus: als u strikt genomen de voorwaarden leest van deze Canon cashback actie, zijn ze verplicht u de 100 euro terug te geven. U als koper heeft er geen boodschap aan waar deze door de verkoper gekoct is. U moet eindgebruiker zijn in één van de Europese deelnemende landen, de lens aankopen bij een verdeler in één van deze Europese landen en daarvan een factuur voorleggen binnen de geldende actieperiode. Als u aan al die voorwaarden voldoet moet u deze terugkrijgen. Zie mijn post eerder over "strikt genomen naar de letter van het woord".

Ik ben op dit moment ook bezig met een casback actie van een aankoop, ben eens benieuwd ... wordt vervolgd.

Greetz, RonnyE

Comment

Dank RonnyE, ik ben het met jou eens,
            maar één van de Canon-voorwaarden is dat je ook de bar-code van de originele verpakking dient mee te sturen... en als je verdeler je de lens bijv. zonder verpakking of met een amerikaanse verpakking (andere bar-code???) meegeeft dan lukt het misschien niet, of misschien wel... ?
            Er is toch een reden voor dat de verkoper het er bij vertelt dat het niet lukt, en het is nog eerlijk ook.
            Ik neem dus toch liever niet het risico, want, het is toch altijd goed meegenomen, die cash-back, weliswaar marketing-actie, maar beter dan niets!

Comment

Dank RonnyE, ik ben het met jou eens,
              maar één van de Canon-voorwaarden is dat je ook de bar-code van de originele verpakking dient mee te sturen... en als je verdeler je de lens bijv. zonder verpakking of met een amerikaanse verpakking (andere bar-code???) meegeeft dan lukt het misschien niet, of misschien wel... ?
              Er is toch een reden voor dat de verkoper het er bij vertelt dat het niet lukt, en het is nog eerlijk ook.
              Ik neem dus toch liever niet het risico, want, het is toch altijd goed meegenomen, die cash-back, weliswaar marketing-actie, maar beter dan niets!
              Barcode gewoon meesturen, u, als koper, moet niet nagaan waar die lens vandaan komt en of die barcode wel juist is. Ik ben volledig in orde met de voorwaarden!

Greetz, RonnyE

Comment

Ik heb de mijn gekocht bij Corne 605 euro.
                Heb dan het boekje bij canon aangevraagd,binnen de week stak het in mijn brievenbus en nu vrijdag heb ik alles opgestuurd .zal laten weten wanneer die 100euro op mijn rekening staat.
                Last edited by Henri; 7 mei 2005, 18:48.
                Groetjes
                http://www.vehe.be

Comment

En toch wil ik dat glas!

Die Cash-back zal alleen niet werken indien het om refurbished lenzen gaat want dan zit er een andere verpakking omheen meestal zonder barcode.
                  Op de doos staat dan ook refurbished.
                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Heb een 17-40L gekocht, nieuw.
                    Wil van mijn cashback profiteren, dus dit vraagje:
                    Welke van de 3 ean codes op de originele doos moet ik opsturen?
                    2 zijn gedrukt, 1 plakt erop als sticker...

Mvg
                    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
                      Heb een 17-40L gekocht, nieuw.
                      Wil van mijn cashback profiteren, dus dit vraagje:
                      Welke van de 3 ean codes op de originele doos moet ik opsturen?
                      2 zijn gedrukt, 1 plakt erop als sticker...

Mvg
                      tegen mij is gezegd de gedrukte ,maar heb ze voor veiligheid beide opgestuurd.
                      Groetjes
                      http://www.vehe.be

Comment

Kan iemand mij de juiste email bezorgen van Canon om het ontbreken van de code voor de gratis CF 256mb aan te kaarten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atlang8
                          Kan iemand mij de juiste email bezorgen van Canon om het ontbreken van de code voor de gratis CF 256mb aan te kaarten.
                          Indien de code ontbreekt dan is er direct al een 256 MB SanDisk Extreme bijgedaan.
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Doos was nog dicht en er zat geen cf 256mb kaartje bij en er plakte ook geen sticker op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atlang8
                              Doos was nog dicht en er zat geen cf 256mb kaartje bij en er plakte ook geen sticker op.
                              Waarschijnlijk is dat een van die barcode's op je doos.

@ Otto is dat waar dat ook mensen, die geen 20D,350D hebben. Kunnen terug vallen op de actie ????
                              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Gewoon eens telefoneren naar canon zelf (op site - contact).
                                Ze hebben me toch goed verder geholpen met de status van acties etc...
                                -=- Light is the key...

Comment

Working...
                                X