Ik heb gezien dat de 70-200L f4 voor een 670€ staat met 100€ cashback = 570€ bij www.topfoto.de . Vraag is natuurlijk dat dit geldt voor buitenlandse kopers. Grtz Kurt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
70-200L f4 en Cashback
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: 70-200L f4 en Cashback
Maar ze willen ook nog dat u een nieuwe 20D of 350 D koopt, daar zit dan een boekje met vouchers in en die dient u dan in te zenden.
http://nl.canon.be/For_Home/actionsa...PageID=25102#1 <http://nl.canon.be/For_Home/actionsandpromotions/index.asp?ComponentID=275573&SourcePageID=2510 2#1>
En de z.g. Cashback is natuurlijk een leuke grap, eerst koopt u een te hoog geprijsd toestel van Canon Belgie via de door hun aangewezen verdelers.
Vervolgens wilt u met toestel gaan fotograferen, komt u tot de ontdekking dan er eerst een formulier dient in te vullen en dan krijgt u een 256 MB kaartje (gewone standaard SanDisk) na drie tot vier weken. Vervolgens dient u een paar te hoog geprijsde toebehoren te kopen, weer via deze winkeliers en daar krijgt u dan een korting op van 50 tot 150 Euro via Canon Ierland na een drie tot vier weken.
Als u dan de rekensom aan het einde heeft gemaakt dan blijkt dat u nog te veel heeft betaald.
Ga maar eens kijken wat een Canon Speedlite 580 EX kost, indien anderen de logistieke problemen van Canon oplossen en het toestel bij de bron (Japan) gaan halen of via Canada, Letland, Turkije, Libanon of Zuid-Afrika. Dan heeft u deze flitser zo voor rond de • 400,- en voor een • 10,- extra met Omni-Bounce . Nu gaat u het halen bij één van deze winkels dan staat het geprijsd voor • 580,- minus 10% is • 522,-. Vervolgens vul ik een formulier in en claim de Cash-Back van • 50,-. Totale prijs is dan bingo • 472,-
Zelfs de goedkoopste Duitser rekent 439 met 16% btw en dan zitten er zelfs geen akku's bij ! Dan komt u via een ingewikkelde operatie op • 389,- vraag niet wat daar de Omni-Bounce kost want dan komt u tot de ontdekking dat u het net zo goed direct in Belgie had kunnen kopen of voor de zelfde prijs gratis had kunnen laten bezorgen.
Door deze aktie van Canon wordt het nog aantrekkelijker om heel goed op alle kleine lettertjes van al deze acties te kijken. Want nu blijken opeens alle toestellen die volgens Canon in Zuid-Afrika of Canada thuis horen opeens voorzien van direct een 256 MB SanDisk Extreme kaartje en overige leuke toehoren omdat anders die organisaties opdraaien voor toren hoge verwerkingskosten. En wat doet de koper, die pakt de föhn en haalt de sticker eraf en stuurt dit met een aanvraagformulier naar Canon Ierland. Daar zien ze door de stortvloed aan papier door de bomen het bos niet meer en dan sturen die vervolgens ook nog maar eens een kaartje.
En om alle discussie te vermijden met de klanten is er interne richtlijn, alle klanten die vanaf december 2004 een toestel hebben gekocht krijgen uit coulance indien ze de formulieren zenden ook nog een kaartje.Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
-
Hallo Otto,
kan u mij vertellen welke documenten ik moet invullen en waar ik die kan vinden ? Ik verkeer in de situatie die me dan een extra kaartje zou kunnen opleveren en dat is altijd welkom....Canon 5D Mk III - Canon 70-200 f/2.8 IS - Tamron 28-75 di - EF 50mm f/1.8 II - EF 85mm f/1.8 USM
BD0370BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinookenHallo Otto,
kan u mij vertellen welke documenten ik moet invullen en waar ik die kan vinden ? Ik verkeer in de situatie die me dan een extra kaartje zou kunnen opleveren en dat is altijd welkom....
Ik heb u een email gezonden met hoe wij deze actie voor de belgische klanten hebben opgelost, daar het anders waarschijnlijk verwijderd wordt hier op het forum omdat men dat ziet als reclame.
De volledige voorwaarden van deze Canon actie vindt u op http://www.canon.nl/For_Home/Acties/index.asp.Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Comment
-
Ik heb zelf ook nog niet zolang een 20D gekocht bij een action shop eind februari ergens, ik zou dus ook in aanmerking komen voor een extra 256mb CF kaartje.
Otto of Ginooken, zou één van jullie beiden zo goed willen zijn deze mail ook eens naar mij te forwarden?
Mijn e-mail adres is furrikain AT pandora DOT be
Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Otto KnapMaar ze willen ook nog dat u een nieuwe 20D of 350 D koopt, daar zit dan een boekje met vouchers in en die dient u dan in te zenden.
http://nl.canon.be/For_Home/actionsa...PageID=25102#1 <http://nl.canon.be/For_Home/actionsandpromotions/index.asp?ComponentID=275573&SourcePageID=2510 2#1>
En de z.g. Cashback is natuurlijk een leuke grap, eerst koopt u een te hoog geprijsd toestel van Canon Belgie via de door hun aangewezen verdelers.
Vervolgens wilt u met toestel gaan fotograferen, komt u tot de ontdekking dan er eerst een formulier dient in te vullen en dan krijgt u een 256 MB kaartje (gewone standaard SanDisk) na drie tot vier weken. Vervolgens dient u een paar te hoog geprijsde toebehoren te kopen, weer via deze winkeliers en daar krijgt u dan een korting op van 50 tot 150 Euro via Canon Ierland na een drie tot vier weken.
Als u dan de rekensom aan het einde heeft gemaakt dan blijkt dat u nog te veel heeft betaald.
Ga maar eens kijken wat een Canon Speedlite 580 EX kost, indien anderen de logistieke problemen van Canon oplossen en het toestel bij de bron (Japan) gaan halen of via Canada, Letland, Turkije, Libanon of Zuid-Afrika. Dan heeft u deze flitser zo voor rond de • 400,- en voor een • 10,- extra met Omni-Bounce . Nu gaat u het halen bij één van deze winkels dan staat het geprijsd voor • 580,- minus 10% is • 522,-. Vervolgens vul ik een formulier in en claim de Cash-Back van • 50,-. Totale prijs is dan bingo • 472,-
Zelfs de goedkoopste Duitser rekent 439 met 16% btw en dan zitten er zelfs geen akku's bij ! Dan komt u via een ingewikkelde operatie op • 389,- vraag niet wat daar de Omni-Bounce kost want dan komt u tot de ontdekking dat u het net zo goed direct in Belgie had kunnen kopen of voor de zelfde prijs gratis had kunnen laten bezorgen.
Door deze aktie van Canon wordt het nog aantrekkelijker om heel goed op alle kleine lettertjes van al deze acties te kijken. Want nu blijken opeens alle toestellen die volgens Canon in Zuid-Afrika of Canada thuis horen opeens voorzien van direct een 256 MB SanDisk Extreme kaartje en overige leuke toehoren omdat anders die organisaties opdraaien voor toren hoge verwerkingskosten. En wat doet de koper, die pakt de föhn en haalt de sticker eraf en stuurt dit met een aanvraagformulier naar Canon Ierland. Daar zien ze door de stortvloed aan papier door de bomen het bos niet meer en dan sturen die vervolgens ook nog maar eens een kaartje.
En om alle discussie te vermijden met de klanten is er interne richtlijn, alle klanten die vanaf december 2004 een toestel hebben gekocht krijgen uit coulance indien ze de formulieren zenden ook nog een kaartje.
Mvg"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
-
De cheque-boekjes met vouchers voor het aankopen van Canon-toebehoren kunt u ook met onderstaande link aanvragen indien door omstandigheden nog geen boekje met Vouchers in uw doos zat of indien uw boekje met vouchers verloren is gegaan:
Helemaal onder aan de pagina. Helemaal invullen en een weekje later heeft u de vouchers in de bus.Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Otto KnapDe cheque-boekjes met vouchers voor het aankopen van Canon-toebehoren kunt u ook met onderstaande link aanvragen indien door omstandigheden nog geen boekje met Vouchers in uw doos zat of indien uw boekje met vouchers verloren is gegaan:
Helemaal onder aan de pagina. Helemaal invullen en een weekje later heeft u de vouchers in de bus.
Straf, mijn toestel is 3 weken oud en dat boekje zat er niet in, ook geen nederlandse gedrukte handleiding van DPP...."I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
Hey Reservoir Dog,
Dat boekje is echt niet het belangrijkste. Zelfs de aankoopdatum niet.
Registreer eerst via de image gateway en stuur dan is een mailtje naar promoties AT canon PUNT nl en zeg daar dat je je code voor je CF kaartje niet in de doos gevonden hebt bij aankoop van je camera. 2 dagen later heb je antwoord ( allée, ik toch ) met een code die via het net kan registreren voor je CF-kaart.
Ik ben momenteel in blijde verwachting van die kaart....Canon 5D Mk III - Canon 70-200 f/2.8 IS - Tamron 28-75 di - EF 50mm f/1.8 II - EF 85mm f/1.8 USM
BD0370BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blazorIk heb gezien dat de 70-200L f4 voor een 670€ staat met 100€ cashback = 570€ bij www.topfoto.de . Vraag is natuurlijk dat dit geldt voor buitenlandse kopers. Grtz KurtFotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Comment
-
Dat meen je niet! Heb ik net 11 maart mijn 20D gekocht en wil nu mijn EF20mm gaan vervangen door een EF10-22...Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
Canon Digital Ixus
ImageTank 20GB
Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters
Comment
-
-
Dus als ik het goe snap gewoon meeltje naar ome Canon sturen mvv dat ik "zogezegd" geen boekje met bonnen heb ontvangen in m'n (al even fiktieve) cameraverpakking...zij mailen me dan een "bon" waarmee ik lekker een lensje kan gaan kopen én insgelijk €100 cashback vragen (voor de 70-200 L - F4) ???
Moeten we dit nu 1/écht op deze slinkse wijze doen en 2/ nog in sprookjes geloven ?Na stopzetting herbegonnen met een 60D...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blazorIk heb gezien dat de 70-200L f4 voor een 670€ staat met 100€ cashback = 570€ bij www.topfoto.de . Vraag is natuurlijk dat dit geldt voor buitenlandse kopers. Grtz Kurt
Dus waar nog over twijfelen? Je kan hier zelfs heel ver in gaan ... als je alles op de letter neemt!
Greetz, Ronny
Comment
-
op de site van topfoto staat uitgelegd hoe je te werk moet gaan in het nederlands zelf .Groetjes
http://www.vehe.be
Comment
-
Ik heb die code gekregen voor een CF kaartje, ik log in bij image gateway en ik zie niets dat me verwijst naar die promotie???"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
Comment